Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR incurajeaza plata cu cardul la POS-uri

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii BCR vor primi inapoi 0,6% din valoarea cumparaturilor cu cardul la comercianti. Campania de incurajare a acestor plati se va desfasura pana la sfarsitul lui mai 2009.
 
“Scopul acestei campanii este educarea oamenilor in spiritul folosirii cardurilor pentru efectuarea platilor la comercianti. In momentul acesta, doar 11% dintre tranzactiile cu cardul se fac prin intermediul POS-ului, iar tinta noastra pe termen mediu este sa ajungem la 15%”, a declarat directorul executiv al Directiei Carduri din BCR, Igor Zganjer.
 
Pe toata durata campaniei, bonusul va fi acordat in egala masura pentru cardurile de credit si de debit emise de BCR. De exemplu, la o suma de 1.100 lei tranzactionati la POS, clientul va primi bonus 6,6 lei.
 
Posesorii vor primi in conturile lor bonusul aferent platilor efectuate in doua transe: in februarie si iunie a anului viitor.
 
Reteaua BCR de POS-uri instalate la comercianti a ajuns in prezent 15.000 de terminale.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook