Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Performantele pietei cardurilor premiate de NO-CASH

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

BRD a primit titlul de ?Cel mai dinamic emitent de carduri in 2005?, in cadrul Galei NO-CASH. ?Premiera anului? a fost considerata lansarea primului card cu cip de catre ProCredit Bank.

BRD a obtinut cea mai buna performanta din piata la 4 din cele 6 criterii de evaluare, potrivit juriului format din specialisti din domeniul cardurilor. In 2005, BRD a emis 343.326 de carduri si a lansat o serie de servicii si produse noi: plata facturilor la POS, cardul Sprint, cardul de credit Vivere si 6 carduri de debit ?editie limitata?. In plus, BRD a instalat anul trecut 179 de ATM, 2.573 de POS si a semnat 569 de contracte de acceptare a cardurilor cu comerciantii.

Raiffeisen a fost premiata pentru cel mai vandut card de debit si de credit, dar si pentru cele 12.141 de carduri VISA Business vandute anul trecut. Cel mai bine vandut card pe segmentul Premium a fost VISA Gold de la Banca Transilvania.

Alaturi de emiterea primului card cu cip, cei 33 de reprezentanti ai industriei cardurilor care au jurizat editia din acest an a Galei NO-CASH, au premiat Transfond pentru implementarea SENT( platforma electronica de decontare a platilor interbancare de mica valoare) si BCR pentru prima acceptare la plata a cardurilor cu cip, in aprilie 2005.

Premiul pentru "Cea mai corecta promovare a cardului in presa scrisa" a fost acordat jurnalistei Alice Taudor, de la revista e-Finance.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook