Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Un grup de infractori din Cluj a pagubit 12 banci

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Politia a prins un grup de infractori specializat in obtinerea de credite bancare in mod fraudulos, care a pagubit 12 banci din Cluj cu peste 200.000 lei.
 
Gruparea era condusa de patru persoane cu varste cuprinse intre 30-39 de ani, a informat Inspectoratul General al Politiei. Ei racolau diverse persoane fizice, carora le propuneau, in schimbul unor procente stabilite pentru fiecare caz in parte, facilitarea obtinerii unor credite bancare pentru nevoi personale de la diverse banci.
 
Pentru a induce in eroare functionarii bancari, acestia au falsificat adeverintele de venit si cartile de munca ale solicitantilor de credite. Persoanele racolate erau din categoria celor care nu indeplineau conditiile legale pentru obtinerea unor credite bancare – nu aveau un loc de munca stabil sau nivelul veniturilor era scazut.
 
Creditele obtinute in acest mod variau ca plafon intre 1.500 si 8.000 lei. In urma verificarilor au fost trimise in judecata 13 persoane, din care doua in stare de arestare preventiva. Acestia sunt acuzati de savarsirea infractiunilor de initierea unui grup organizat in vedere producerii de infractiuni, complicitate la savarsirea infractiunii de inselatorie, fals material in inscrisuri oficiale si fals in inscrisuri sub semnatura privata.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook