Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Millennium Bank a fost tinta unui atac de phishing

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii Millennium Bank au primit un mail in care li se cerea sa se inregistreze intr-o baza de date de internet banking, pretextul fiind o tentativa anterioara esuata de spargere a acesteia.

Clientii erau indemnati sa acceseze o pagina fictiva a bancii pentru logarea in serviciul de internet banking, spunandu-li-se ca aceasta beneficiaza de o noua masura de siguranta a tranzactiilor online, care foloseste metoda de criptare a informatiilor de tip SSL-Secure.

“Millennium Bank a luat deja masurile necesare pentru blocarea acestei tentative de frauda. Securitatea serviciului internet banking nu a fost afectata in niciun fel”, au declarat reprezentantii Millennium Bank.

Banca atrage atentia ca:

  • aplicatia de internet banking nu solicita niciodata prin e-mail elemente de identificare precum: numar cont, CIF, cod client internet banking, parole, CNP si/sau alte elemente de identificare sau securitate;
  • angajatii Millennium Bank nu vor solicita niciodata divulgarea parolei; 
  • Millennium Bank nu trimite niciodata e-mail-uri sau SMS-uri prin care sa solicite accesarea adreselor URL sau a link-urilor in vederea conectarii la acest serviciu.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Serviciul ''cash back'' ramane optional pentru magazine

Serviciul prin care clientii pot solicita sume de bani in numerar in magazine, denumit ”cash back”, ramane optional pentru comercianti. Deputatii au dat votul final pe modificarea Legii care, initial, prevedea ca magazinele sa fie obligate sa ofere acest serviciu platitorilor cu cardul. Citeste mai mult

Facebook