Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Volksbank deschide noi unitati

Autor: Conso |

Publicat in: Info banci

 

Reteaua Volksbank s-a extins saptamana trecuta cu inca opt locatii, din care patru sunt unitati proprii. Banca e din ce in ce mai prezenta in provincie si datorita francizelor tot mai numeroase.

Prin deschiderea recenta a 4 unitati proprii si a inca 4 francize, Volksbank a ajuns la un numar de 43 de locatii, in Bucuresti si in tara.

Saptamana trecuta, banca a inaugurat doua noi unitati in cartierele Drumul Taberei si Pantelimon din Bucuresti si una la Ramnicu Valcea.
La Timisoara, in Centrul Comercial REAL, s-a deschis o agentie si o unitate in sistem de franciza. Unitati in sistem de franciza au devenit operationale de curand la Craiova, Brasov si Pitesti.

Noile locatii Volksbank deruleaza timp de o luna promotiile deja cunoscute. Acestea permit persoanelor fizice si societatilor comerciale sa contracteze anumite produse ale bancii fara sa plateasca o serie de taxe si comisioane.

Prin deschiderea noilor sucursale, Volksbank isi continua dezvoltarea sustinuta in teritoriu pe care si-a propus-o anul acesta. Banca are pana acum 34 de sucursale si agentii proprii si 9 unitati in sistem de franciza.

"Dorim ca pana la sfarsitul anului sa depasim cifra de 120 de locatii Volksbank - unitati proprii si francize. Pentru acestea cautam spatii deschise, cu un grad inalt de accesibilitate si vizibilitate, in care clientii nostri de retail sa se simta cat mai confortabil", a declarat Gerald Schreiner, vicepresedintele bancii.

Alte articole din Info banci

Info banci

Romanii prefera interactiunea umana la banca

Consumatorii romani de produse si servicii financiare sunt mai reticenti decat cei din alte tari cand vine vorba de interactiunea complet digitala cu o institutie financiara. Romanii prefera in mare masura interactiunea cu un angajat al bancii si declara ca au mai mare incredere intr-o banca cu sucursale. Citeste mai mult

Studiu mystery shopping: calitatea serviciilor bancare nu s-a imbunatatit

Calitatea serviciilor lasa inca mult de dorit in Romania, fapt care reiese dintr-o serie de studii de genul mystery shopping. Acestea releva faptul ca, in tara noastra, clientii sunt tratati necorespunzator si, indiferent ca vorbim de sericiile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie sau educatie, calitatea lor este inca la un nivel minimal. Citeste mai mult

Facebook