Concurenta din ce in ce mai mare din sistemul bancar romanesc face ca bancile sa fie nevoite sa gaseasca noi metode de atragere a clientilor. In ultimul timp, bancile ies pe piata cu tot felul de promotii si concursuri pentru a obtine noi clienti in portofoliu. Premiile pot fi obtinute ori prin tragere la sorti, ori automat, la semnarea contractului.
Castigurile se prezinta sub forma bonusurilor sau a tombolelor cu premii la care participa oricine devine client al bancii in perioada desemnata. Majoritatea ofertelor de acest gen se intalnesc in special pentru solicitantii produselor de creditare.
Cum la mare cautare sunt electrocasnicele, bancile nu au pregetat sa

intre pe piata cu tombole ale caror premii constau in vouchere de cumparaturi in lanturi de magazine partenere. Astfel, OTP si Alpha Bank pun la bataie in cadrul unui concurs cu tragere la sorti premii constand in vouchere pentru achizitionarea de electrocasnice din magazinele DOMO. In plus, OTP mai ofera si o masina in valoare de 18.195 euro. Oricine contracteaza un credit ipotecar pana la 30 aprilie de la OTP si pana la 15 aprilie de la Alpha Bank intra in concurs.
In schimb, ABN AMRO promoveaza cardurile de credit. Dupa ce a terminat campania cu aparatul foto digital, ABN ofera un DVD player oricui achizitioneaza cardul de credit Perfect pana pe 30 iunie, plateste integral taxa anuala de 55 RON si il foloseste cel putin o data pana la sfarsitul lui iulie. In regulamentul promotiei se stipuleaza doar ca valoarea totala a premiilor depinde in mod direct de numarul de premii acordate si se specifica modelul de DVD oferit, si anume Vortex 2307. Interesant este ca acest model nu exista inca pe piata. Cotactand magazinul de specialitate care furnizeaza cadourile am afat ca modelul 2307 este un model nou, personalizat pentru banca cu un logo special si care la iesirea pe piata va costa in magazine in jur de 130 - 140 lei noi.
Unele banci, cum ar fi Bancpost, au conditii mai permisive pentru a primi noi participanti in concurs. Nu trebuie facut decat un schimb valutar de minim 200 euro. Premiile constau intr-un Logan plus inca 90 de premii a cate un DVD - player in valoarea de 200 RON fiecare. Premiile vor fi atribuite prin tragere la sorti.
Nu intotdeauna insa trebuie sa devii clientul bancii pentru a participa la concursuri. La Raiffeisen nu trebuie decat sa completezi un formular cu datele de contact ale minim uneia, maxim cinci persoane care ar putea deveni clientii ai bancii. Marele premiu este de 500 euro. Atentie insa, impozitul datorat catre stat nu este suportat de organizator, ca in majoritatea cazurilor, ci tot de castigator.
Unele dintre cele mai profesioniste campanii sunt desfasurate de BRD, Unicredit si HVB Tiriac, unde solicitantii de produse financiare pot opta pentru pachetele de servicii. Cum mai mult inseamna mai ieftin, cine achizitioneaza un astfel de pachet beneficiaza de un cont curent, reducere la comisioanele practicate in cazul achizitionarii unui card de credit sau reducere in cazul contractarii ulterioare a unui credit la banca respectiva. In plus, pot fi oferite asigurari pentru calatorie sau de spitalizare in functie de banca si de pachetul ales.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News