Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Bancile iau pulsul tinerilor

Autor: Alin Iacob |

Publicat in: Info banci

 

ProCredit Bank si BRD au demarat programe pentru familiarizarea copiilor si tinerilor cu produsele si serviciile bancare. Efortul educational din prezent le-ar putea aduce beneficii substantiale in viitor. Dar programele trebuie sa fie interesante si sa-i atraga pe cei carora li se adreseaza.

In cazul copiilor, lucrurile sunt mai simple, pentru ca si pretentiile lor sunt mai reduse. ProCredit Bank a ales o zi de sambata, pentru a invita la sediile celor 19 sucursale din Bucuresti si din tara, mai multe clase de elevi, impreuna cu parintii lor.

Copiilor, cu varste intre 6 si 10 ani, li s-a cerut sa faca un desen cu tema ?Primavara aduce primii ghiocei la ProCredit Bank?. Parintilor le-au fost prezentate avantajele unui plan de economii pentru copii. Din cei 1.200 de copii care au raspuns invitatiei, banca s-a ales cu peste 1.000 de desene si cu deschiderea a aproape 1.000 de planuri de economii.

Cu adolescentii, insa, nu e la fel de usor. De asta s-au convins reprezentantii BRD Groupe Societe Generale la lansarea programului educativ ?Inveti si castigi cu BRD!?. Acesta este derulat in colaborare cu Ministerul Educatiei si Cercetarii si se adreseaza unui numar de peste 150.000 de elevi din 185 de licee, din Bucuresti si din tara.

Inaugurarea de la Liceul Lazar din Bucuresti s-a dovedit a fi mult prea teoretica. In fata unei asistente formata in mare parte din elevi de clasa a XII-a, s-a insistat pe teme aride, mult mai potrivite pentru un simpozion stiintific, cum ar fi istoricul sistemului bancar, rolul BNR si succesul privatizarii BRD.
Nu putini au fost elevii care si-ar fi dorit sa se treaca rapid peste ele, fiindca oricum le regaseau in brosura care le-a fost distribuita, si sa se discute despre chestiuni concrete.
Rate, dobanzi, comisioane, acte necesare pentru obtinerea unui credit, toate acestea i-ar fi interesat cu mult mai mult decat locul doi detinut de banca in sistemul bancar romanesc.

Generatia ?Skype? si ?Messenger? e greu de multumit cu prezentari generale. Daca se va continua asa, nici macar premiile puse la bataie de banca ? in valoare totala de 10.000 de euro ? nu-i vor face sa se alature programului cu entuziasm.

In schimb, daca se va renunta la stilul ?pedagogului de scoala noua? in favoarea unuia interactiv si dinamic, sunt toate sansele ca salile in care se desfasoara prezentarile bancii sa fie pline. Si nu doar de gura profesorilor, ci in primul rand pentru propriul interes.

Alte articole din Info banci

Info banci

O banca prezenta si pe piata romaneasca da faliment in Italia

Bancile italiene Veneto Banca si Banca Popolare di Vicenza dispar de pe piata, iar activele viabile vor fi preluate de Intesa Sanpaolo Bank. Operatiunea face parte dintr-un plan al autoritatilor italiene, aprobat de Comisia Europeana. Nu este inca clar ce se va intampla cu deponentii si cu activitatea sucursalei Veneto Banca din Romania. Citeste mai mult

Isarescu: Credibilitatea bancilor s-a erodat in ultimii ani

Credibilitatea bancilor in ochii clientilor s-a erodat in ultimii ani, iar numarul litigiilor in care acestea sunt implicate le afecteaza capitalul, sustine guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. El sfatuieste bancile sa isi cultive clientii si sa inceapa educatia financiara cu omul de la ghiseu. Citeste mai mult

Opinii recente

de Timotei Dariciuc

"Buna ziua, In cadrul procesului de acordare a creditului ipotecar, in faza finala de aprobare dupa ce au fost parcursi pasii de aprobare juridica ..."

Facebook