Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Romanii se vor orienta mai mult catre cardurile cadou in 2013

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Piata cardurilor cadou emise de comercianti ar putea creste cu 20% in primul semestru din 2013, odata cu apropierea perioadei de primavara si a Sarbatorilor de Paste, considera principalii jucatori.

In lista optiunilor de cadouri isi face din ce in ce mai mult loc si cardul cadou. Acesta presupune oferirea unui “portofel electronic” sub forma de card ce poate fi utilzat in reteaua anumitor magazine.

“Am observat o crestere a volumelor comandate de clientii nostru mai ales in prima parte a anului trecut, acest card reprezentand o varianta ideala de cadou pentru sf. Valentin, Dragobete, 1 si 8 martie, Paste si chiar 1 iunie”, a precizat Gina Anastasiu, manager de vanzari la Supercard Services& Solutions.

In 2012, compania a produs peste 100.000 de carduri cadou pentru diversi comercianti, precum hypermarketuri, magazine de electrocasnice, farmacii sau magazine de imbracaminte.

Aproximativ 80% din aceste carduri au fost utilizate la cumparaturi in magazine de electronice si electrocasnice, demonstrand in continuare inclinatia romanilor pentru achizitionarea de astfel de produse.

Cardul cadou functioneaza similar voucherelor de cumparaturi dar designul poate fi personalizat in totalitate. In plus, prin adaugarea unui cip, cardul poate fi reincarcat, nu are valoare fixa, iar sumele pot fi utilizate si partial, in mai multe tranzactii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook