Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Romanii se vor orienta mai mult catre cardurile cadou in 2013

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Piata cardurilor cadou emise de comercianti ar putea creste cu 20% in primul semestru din 2013, odata cu apropierea perioadei de primavara si a Sarbatorilor de Paste, considera principalii jucatori.

In lista optiunilor de cadouri isi face din ce in ce mai mult loc si cardul cadou. Acesta presupune oferirea unui “portofel electronic” sub forma de card ce poate fi utilzat in reteaua anumitor magazine.

“Am observat o crestere a volumelor comandate de clientii nostru mai ales in prima parte a anului trecut, acest card reprezentand o varianta ideala de cadou pentru sf. Valentin, Dragobete, 1 si 8 martie, Paste si chiar 1 iunie”, a precizat Gina Anastasiu, manager de vanzari la Supercard Services& Solutions.

In 2012, compania a produs peste 100.000 de carduri cadou pentru diversi comercianti, precum hypermarketuri, magazine de electrocasnice, farmacii sau magazine de imbracaminte.

Aproximativ 80% din aceste carduri au fost utilizate la cumparaturi in magazine de electronice si electrocasnice, demonstrand in continuare inclinatia romanilor pentru achizitionarea de astfel de produse.

Cardul cadou functioneaza similar voucherelor de cumparaturi dar designul poate fi personalizat in totalitate. In plus, prin adaugarea unui cip, cardul poate fi reincarcat, nu are valoare fixa, iar sumele pot fi utilizate si partial, in mai multe tranzactii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook