Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

RBS ofera premii clientilor care isi achita calatoriile cu cardul de credit

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Clientii RBS care achita cu cardul de credit servicii legate de calatorie primesc inapoi o parte din banii platiti. Banca organizeaza in plus o tombola cu premii pentru acestia

Procentul de bani returnat de banca clientilor poate fi maxim de 10% din valoarea tranzactiilor lunare, si variaza in functie de tipul cardului detinut. Suma returnata nu poate depasi 500 lei/luna.

Posesorii de carduri de credit trebuie sa achite servicii aferente operatorilor de cazare, inclusiv site-uri de rezervari, transport (aerian, feroviar, maritim, cu feribot, rent-a-car), aferente ageniilor de turism, in tara, strainatate sau pe internet.

In plus, banca organizeaza o tombola oferind acestor clienti sansa de a castiga unul dintre cele 10 premii in valoare de cate 500 euro. Tragerile la sorti se vor desfasura lunar, existand 2 castigatori pentru fiecare extragere.

Campania se desfasoara in perioada 1 octombrie 2011 - 29 februarie 2012 si este valabila atat pentru clientii existenti, cat si celor care aplica pentru un card de credit RBS pana la finele anului.

 ”Aceasta este perioada in care ne pregatim cu totii vacanta de iarna, fie ca este vorba despre ski, calatorii in tari exotice sau excursii de revelion. De aceea am creat aceasta oferta care ajuta clientii nostri sa-si organizeze vacantele, oferindu-le, in acela?i timp, bani inapoi in functie de sumele tranzactionate lunar”, a declarat Marijana Vasilescu, director Comunicare si Marketing in cadrul RBS.

Alte articole din Carduri

Carduri

Visa lanseaza o platforma de plati pentru companiile din Europa

Visa lanseaza in Europa serviciul Visa Direct, o platforma de plati in timp real care permite companiilor sa initieze plati, cum ar fi despagubirile pe polite de asigurare, precum si platile de la persoana la persoana. Citeste mai mult

Cum sa nu cazi in plasa capcanelor online

Consumatorii europeni sunt din ce in ce mai expusi in online la anunturi invazive si inselatoare. Prin urmare, este important sa fii foarte atent si circumspect atunci cand vine vorba de oferte mult prea bune pentru a fi adevarate, astfel incat sa nu ajungi sa platesti pentru bunuri sau abonamente la servicii de care nu ai nevoie. Citeste mai mult

Facebook