Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MasterCard premiaza pe loc plata cu cardurile contactless

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Plata cumparaturior cu cardurile contactless MasterCard sau Maestro aduce clientilor o doza de Coca-Cola. Campania se desfasoara in hipermarketurile Carrefour din tara.

In cadrul promotiei participa toate cardurile si dispozitivele bancare PayPass folosite pentru plati la terminalele ce afiseaza marcile MasterCard sau Maestro si permit plata contactless.


In acest moment, cardurile cu optiune de plata contacless sunt disponibile clientilor BRD, BCR, Citibank si ING Bank si pot veni atat sub forma de card bancar cat si ca sticker, breloc, ceasuri sau telefoane.

In cadrul campaniei se vor acorda 30.000 de doze de Coca-Cola zero iar o persoana va primi premiul de fiecare data cand utilizeaza dispozitivul contactless.

”Dupa initiativele de incurajare a platilor contactless in transportul in comun, in Sibiu si Bucuresti, acum, timp de 2 luni, alaturi de Carrefour, vrem sa ii recompensam pe utilizatorii de carduri nu doar cu timpul scurt petrecut la casa, ci si cu premii oferite pe loc, la fiecare plata cu PayPass”, a declarat Gabriel Ghita, business development manager CEE, in cadrul MasterCard Europe.

Alte articole din Carduri

Carduri

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Riscul de atacuri financiare creste de Sarbatori

Riscul ca datele cardului bancar sa fie furate creste semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, odata cu inmultirea ofertelor din partea comerciantilor, fapt care duce la mai multe cumparaturi online. In aceste conditii, specialistii in atacuri cibernetice recomanda prudenta in introducerea datelor de card pe site-uri necunoscute. Citeste mai mult

Facebook