Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

MasterCard premiaza pe loc plata cu cardurile contactless

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Plata cumparaturior cu cardurile contactless MasterCard sau Maestro aduce clientilor o doza de Coca-Cola. Campania se desfasoara in hipermarketurile Carrefour din tara.

In cadrul promotiei participa toate cardurile si dispozitivele bancare PayPass folosite pentru plati la terminalele ce afiseaza marcile MasterCard sau Maestro si permit plata contactless.


In acest moment, cardurile cu optiune de plata contacless sunt disponibile clientilor BRD, BCR, Citibank si ING Bank si pot veni atat sub forma de card bancar cat si ca sticker, breloc, ceasuri sau telefoane.

In cadrul campaniei se vor acorda 30.000 de doze de Coca-Cola zero iar o persoana va primi premiul de fiecare data cand utilizeaza dispozitivul contactless.

”Dupa initiativele de incurajare a platilor contactless in transportul in comun, in Sibiu si Bucuresti, acum, timp de 2 luni, alaturi de Carrefour, vrem sa ii recompensam pe utilizatorii de carduri nu doar cu timpul scurt petrecut la casa, ci si cu premii oferite pe loc, la fiecare plata cu PayPass”, a declarat Gabriel Ghita, business development manager CEE, in cadrul MasterCard Europe.

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook