Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Datele de pe card cerute pe un site ANAF fals

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) anunta o noua tentativa de frauda in numele institutiei. Agentia avertizeaza existenta unui site fals care nu apartine institutiei si care cere date personale, inclusiv numarul cardului bancar, cu promisiunea falsa de restituire a unei taxe.

„Va rugam NU COMPLETATI formularul pus la dispozitie pe SITE-UL:http://www.taxe-anaf.com/. Precizam ca procedurile de sesizare a organelor competente sunt in curs”, se arata intr-un comunicat transmis de ANAF.

Tentative frauduloase de colectare a unor date confidentiale (phishing) au  mai fost semnalate de Directia Generala Antifrauda Fiscala. Atentatorii folosesc utilizarea de adrese de mail care includ termenii „antifrauda” si ANAF a recomandat ignorarea solicitarilor de la adrese de email cu origine indoielnica.

DGAF a prezentat, la un moment dat, o tentativa de phishing avand ca origine adresa de email antifraudaromania@papayasel.net. Mesajul cerea ca raspunsul sa fie transmis catre o alta adresa de email, anaf.antifrauda@yandex.com, in termen de 24 de ore si sa includa mai multe documente, printre care actul constituitv al societatii, extras de cont bancar si cartile de identitate ale asociatilor.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Opinii recente

de Iudita Torok

"Dezinformare totala! Amavut un credit de nevoi personale cerut din 2006 . Am ramas in urma cu plata ratei si de atunci tot platesc ..."

Facebook