Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Consumatorii devin interesati de modalitatile de plata mobile

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Conversatiile purtate pe retelele sociale arata a schimbare o interesului utilizatorilor fata de platile mobile, cele mai multe discutii avand ca subiect modul in care se pot efectua tranzactii.

Concluziile au rezultat in urma unui studiu realizat de MasterCard si Prime Research, care a urmarit peste 13 milioane de conversatii in social media (Twitter, Facebook, forumuri si bloguri).

Studiul arata ca 2013 a fost anul in care platile mobile au facut trecerea de la “concept” la “utilizare”. Cei care folosesc deja acest tip de plati au initiat 81% dintre conversatii in 2013.

Aceasta concluzie reprezinta o schimbare fata de 2012, cand doar 32% dintre cei care vorbeau despre plati mobile le si folosisera. Chiar daca exista inca preocupari legate de securitate, studiul demonstreaza ca atat consumatorii cat si comerciantii au trecut de la “de ce sa folosesti platile mobile?” la “ce optiune de plata mobila ar trebui folosita?”.

Atitudinea consumatorilor fata de tranzactia efectiva s-a imbunatatit (63% in 2013, de la 34% in 2012). Procentele arata totusi ca acest punct este inca un motiv de frustrare pentru utilizatori.

De remarcat, ca intrebarile cu privire la securitatea tranzactiilor duc la o evaluare negativa a platilor mobile in 66% dintre cazuri. Din acest motiv, MasterCard considera trebuie pus un accent mai mare pe viitor in zona informarii consumatorilor cu privire la securitatea acestor tranzactii.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Opinii recente

de elvira buzac

"Buna ziua. In anul 2013 am incheiat un contract cu BCR, banca pentru locuinte. Timp de doi ani am primit prin posta notificari ..."

Facebook