Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii BT isi pot activa cardurile in 3D Secure in timpul realizarii tranzactiilor online

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

Posesorii de carduri emise de Banca Transilvania isi pot securiza mai rapid tranzactiile efectuate online, chiar in timpul derularii acestora, prin activarea in sistemul 3D Secure.

Intr-o prima etapa, chiar in timpul efectuarii unei cumparaturi online, cardul BT este activat in sistemul “MasterCard SecureCode” sau “Verified by Visa”. In cazul in care clientul doreste activarea cardului, sistemul ii solicita completarea online a doua sectiuni.

Prima, denumita autentificare preliminara, presupune completarea informatiilor referitoare la numarul cardului, data expirarii, CNP si parola initiala.

In cea de-a doua sectiune, denumita Parametrii pentru serviciul MasterCard SecureCode, este necesara completarea numelui utilizatorului, parolei dorite pentru card si a textului care poate ajuta la reamintirea parolei si mesajul de intampinare care apare automat pe pagina de autentificare.

Dupa ce acest procedeu este finalizat, tranzactia pe internet va continua dupa fluxul normal, ca tranzactie e-commerce autentificata.

Acest proces poarta denumirea de Activation During Shopping (Activare in timpul cumpararii).

Alte articole din Carduri

Carduri

MFP incearca sa deblocheze Legea "cash-back"

Legea “cash-back”, intrata in vigoare la inceputul acestui an, nu este inca aplicabila, pentru ca nu are norme de aplicare si nu este corelata cu Legea caselor de marcat. Ministerul Finantelor Publice (MFP) a elaborat, in sfarsit, proiectul de norme care ar putea debloca actul normativ. Citeste mai mult

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Facebook