Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Amadeus si GECAD ePayment ofera o solutie de emitere instant a biletelor de avion

Autor: Conso |

Publicat in: Carduri

 

GECAD ePayment si Amadeus au lansat o solutie pentru agentiile de turism online ce permite emiterea biletelor de avion in cateva minute de la efectuarea comenzii si achitarea acesteia cu cardul.

Facilitatea eTicketing presupune atat emiterea biletelor in timp real, cat si mentinerea securitatii tranzactiei.

In plus, utilizatorii inregistrati pe site-ul agentiei de turism online pot beneficia de acest serviciu dupa efectuarea rezervarii. In acest sens, acestia pot efectua o rezervare de avion in data curenta, insa se pot autentifica ulterior in cont, pentru reafisarea rezervarii si emiterea biletului.

In urma emiterii online a biletului, utilizatorul primeste confirmarea pe email cu datele complete ale biletului, precum si optiunea de check-in online, in cazul in care compania aeriana la care s-a facut rezervarea permite aceasta facilitate.

Aceasta functionalitate este disponibila pentru clientii Amadeus Marketing, care utilizeaza motorul de rezervari online GECAD ePayment.

 ”Prin lansarea acestei facilitati pe piata romaneasca intentionam sa imbunatatim experienta utilizatorilor in achizitionarea online a biletelor de avion. Solutia lansata impreuna cu echipa ePayment are capacitatile necesare pentru a preintampina si elimina tentativele de frauda online care pot afecta atat stabilitatea financiara a comerciantului online, cat si siguranta utilizatorului in derularea platilor cu cardul”, a declarat Razvan Antonim, director general Amadeus Romania.

Alte articole din Carduri

Carduri

Cati romani cumpara de pe internet?

Romanii, desi conectati in numar tot mai mare la internet, raman codasii Europei cand vine vorba de cumparaturi online. Din datele pe 2016 publicate de Eurostat reiese ca trei din patru gospodarii din Romania au acces la internet, insa doar 18% dintre acestia au cumparat sau au comandat bunuri sau servicii online. Citeste mai mult

Tranzactiile cu carduri si problemele de comunicare banca-client

In unele cazuri, relatia dintre o banca si un client ce detine un card de credit la acea banca este afectata din motive de comunicare aparent banale, dar cu consecinte importante pentru persoana in cauza. Pentru a depista aceste situatii, ar fi necesara mai multa atentie la semnalele celor care utilizeaza in mod cotidian acest produs de creditare. Citeste mai mult

Facebook