Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Politele unit-linked, cele mai vandute produse ale ING Asigurari de Viata

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Ponderea contractelor unit-linked era de 56% din portofoliul total al ING Asigurari de Viata, fiind cele mai solicitate produse de catre clientii companiei.

In 2010, ING Asigurari a incheiat cu 39% mai multe contracte de acest fel decat in anul precedent.

“Lansarea produselor cu prima unica si protejarea capitalului net investit au generat o crestere semnificativa a resurselor mobilizate, prima bruta medie fiind mai mare cu 21% (pana la 1.515 lei) in cazul contractelor incheiate in 2010 fata de 2009”, se arata in comunicatul companiei.

Retentia clientilor s-a consolidat in 2010, numarul politelor rascumparate si reziliate diminuandu-se cu 30% fata de 2009.

"In 2011 ne completam oferta de planuri de protectie cu un produs de asigurare de boli grave, pentru a raspunde nevoilor consumatorilor pe zona de sanatate, si continuam seria lansarilor de produse structurate", afirma directorul general al ING Asigurari de Viata, Cornelia Aurelia Coman.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook