Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Politele unit-linked, cele mai vandute produse ale ING Asigurari de Viata

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Ponderea contractelor unit-linked era de 56% din portofoliul total al ING Asigurari de Viata, fiind cele mai solicitate produse de catre clientii companiei.

In 2010, ING Asigurari a incheiat cu 39% mai multe contracte de acest fel decat in anul precedent.

“Lansarea produselor cu prima unica si protejarea capitalului net investit au generat o crestere semnificativa a resurselor mobilizate, prima bruta medie fiind mai mare cu 21% (pana la 1.515 lei) in cazul contractelor incheiate in 2010 fata de 2009”, se arata in comunicatul companiei.

Retentia clientilor s-a consolidat in 2010, numarul politelor rascumparate si reziliate diminuandu-se cu 30% fata de 2009.

"In 2011 ne completam oferta de planuri de protectie cu un produs de asigurare de boli grave, pentru a raspunde nevoilor consumatorilor pe zona de sanatate, si continuam seria lansarilor de produse structurate", afirma directorul general al ING Asigurari de Viata, Cornelia Aurelia Coman.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Piata asigurarilor, peste maximul atins in 2008

Piata asigurarilor din Romania a crescut, anul trecut, cu 10%, astfel incat volumul primelor brute subscrise a ajuns la 10,05 miliarde de lei. Astfel, a fost depasit maximul istoric de 8,94 miliarde de lei atins in 2008, in conditiile in care au iesit din piata mai multe societati: Astra Asigurari, Carpatica Asig, Forte Asigurari si Lig Insurance. Citeste mai mult

Groupama, profit net in crestere cu 30% in 2016

Groupama Asigurari a raportat pentru 2016 un profit net dupa standardele IFRS de aproximativ 30 milioane lei, in crestere cu 30% fata de anul precedent. Pentru 2017, compania se asteapta la un profit net similar cu 2016. Citeste mai mult

Facebook