Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Politele unit-linked, cele mai vandute produse ale ING Asigurari de Viata

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Ponderea contractelor unit-linked era de 56% din portofoliul total al ING Asigurari de Viata, fiind cele mai solicitate produse de catre clientii companiei.

In 2010, ING Asigurari a incheiat cu 39% mai multe contracte de acest fel decat in anul precedent.

“Lansarea produselor cu prima unica si protejarea capitalului net investit au generat o crestere semnificativa a resurselor mobilizate, prima bruta medie fiind mai mare cu 21% (pana la 1.515 lei) in cazul contractelor incheiate in 2010 fata de 2009”, se arata in comunicatul companiei.

Retentia clientilor s-a consolidat in 2010, numarul politelor rascumparate si reziliate diminuandu-se cu 30% fata de 2009.

"In 2011 ne completam oferta de planuri de protectie cu un produs de asigurare de boli grave, pentru a raspunde nevoilor consumatorilor pe zona de sanatate, si continuam seria lansarilor de produse structurate", afirma directorul general al ING Asigurari de Viata, Cornelia Aurelia Coman.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Drepturile pe care asiguratii RCA nu si le cunosc

Regulile pe piata RCA s-au schimbat semnificativ in ultimii ani, culminand cu plafonarea tarifelor pentru sase luni. Insa legislatia in domeniu a adus si alte modificari, multe dintre ele in favoarea asiguratilor. Citeste mai mult

Cat pret pun romanii pe asigurari?

Asigurarile nu reprezinta o prioritate pentru romani. Acest aspect reiese din datele publicate recent de Eurostat, care arata ca bugetul alocat lunar pentru astfel de cheltuieli in Romania este cel mai mic din Uniunea Europeana. Pe de alta parte, cel mai mult cheltuiesc lunar romanii pe mancare. Citeste mai mult

Facebook