Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Euroins ofera asigurare casco cu cota de prima incepand de la 2%

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Euroins ofera soferilor asigurarea Casco Basic, cu o cota de prima de baza de 2% pentru autoturismele mai noi de 5 ani. Pentru masinile cu vechime intre 5-8 ani, cota de prima este de 2,3%.

Spre exemplu, pentru un Logan fabricat in 2007 si o suma asigurata de 5.925 euro, clientii platesc o prima de 119 euro, daca accepta fransiza, respectiv 130 de euro fara fransiza.

In cazul unui Volkswagen Golf Confortline fabricat in 2004, pentru o suma de asigurata de 7.972 euro, prima anuala ce trebuie achitata se ridica la 183 euro, in cazul variantei prevazute cu fransiza, sau la 202 euro, fara fransiza inclusa.

„Casco Basic, lansat acum, vine in sprijinul celor ale caror bugete au fost afectate de criza, dar isi doresc in continuare sa se asigure, intelegand importanta acestor produse de protectie, mai ales in vremuri tulburi din punct de vedere financiar”, a declarat Alin Bucsa, director general al Euroins.

Produsul presupune acordarea de despagubiri pentru avarii precum, ciocniri, loviri sau izbiri cu alte vehicule sau corpuri aflate in afara autoturismului asigurat, caderi ale autoturismelor (cadere in prapastie, cadere in apa cu prilejul transbordarii, cadere din cauza ruperii podului), derapari, rasturnari etc.

Societatea despagubeste si zgarieturile masinii, insa numai daca acesta prezinta si alte avarii directe ca urmare a aceluiasi eveniment asigurat.

In plus, polita asigura gratuit si transportul autoturismului pe teritoriul Romaniei, in limita unui singur transport pentru fiecare eveniment.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook