Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Competentele personalului CSA vor fi evaluate de noua conducere

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Personalul CSA va fi evaluat in vederea armonizarii competentelor acestuia la sistemul european si la trecerea la noul regim de solvabilitate in zona asigurarilor.

Aceasta decizie a fost adoptata in cadrul primei intruniri a Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) dupa stabilirea noii componente a acestuia, odata cu trasarea strategiei Comisiei pentru urmatorii 5 ani.

Un alt obiectiv asumat de noua conducere il reprezinta realizarea unui raport de audit intern in vederea analizarii structurii veniturilor si a cheltuielilor, inclusiv a celor de personal.

De asemenea, CSA doreste cresterea transparentei decizionale prin realizarea de consultari frecvente cu  reprezentantii pietei asigurarilor.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Reclamatiile pe RCA raman in top

Numarul reclamatiilor primite de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) pentru asigurarile RCA a crescut, in 2016. Per total, insa, petitiile primite pentru piata asigurarilor au intregistrat o scadere fata de anul anterior. Cele mai reclamate societati continua sa fie City Insurance, Asirom si Euroins. Citeste mai mult

Care sunt obligatiile asiguratorilor in procedurile SAL?

Companiile si brokerii de asigurari, supravegheate de ASF, vor fi obligate sa informeze consumatorul cu privire la dreptul acestuia de a apela la solutionarea alternativa a litigiilor. De asemenea, conducerile acestora vor fi obligate sa asigure participarea la astfel de proceduri sau la arbitraj, atunci cand se solicita acest lucru. Citeste mai mult

Facebook