Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Astra deschide un dispecerat de daune in Constanta

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Astra Asigurari deschide un dispecerat de daune in Constanta, in conditiile in care media dosarelor de dauna deschise in acest judet este de 30 de dosare pe zi.

Daunele platite la nivelul judetului Constanta in primele trei luni ale anului 2011 pe segmentul RCA au fost de aproximativ 4,37 milioane lei (1.298 dosare platite), fata de 1,64 milioane lei (528 dosare platite) in aceeasi perioada a anului trecut.

Pe segmentul Casco, daunele platite la nivelul judetului Constanta au fost, in prima parte din 2011, de 2,96 milioane lei (2.036 dosare platite) comparativ 2,42 lei (528 dosare platite) in perioada similara din 2010.

 “Astra Asigurari deschide in medie 500 dosare de dauna pe zi, la nivel national. La nivelul judetului Constanta, media dosarelor de dauna deschise zilnic este de 30 de dosare. Prin urmare, este foarte important pentru clientii nostri sa beneficieze de servicii permanent imbunatatite”, declara Radu Mustatea, presedintele directoratului Astra Asigurari.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook