Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Astra lanseaza un centru de daune in Brasov

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Astra a inaugurat primul Centru de Constatari Daune din Brasov, in conditiile in care 3,7% din dosarele de dauna avizate in 2010 de catre societate provin din acest oras.

Centrul este amplasat in incinta Unirea Shopping Center si este cel de-al doilea centru de acest gen deschis intr-unul din marile orase din tara in ultimele 2 luni, dupa infiintarea unei unitati similare in Constanta.

“Vor urma inaugurari ca cea de astazi si in alte orase mari din tara. Eu si membrii directoratului Astra Asigurari ne vom implica personal in rezolvarea fiecarui caz de dauna. Iar eforturile noastre nu se vor opri aici! Vom continua cu aceeasi tarie pentru a oferi romanilor servicii de despagubire si asigurare la nivel occidental’’, a declarat Radu Mustatea, presedintele directoratului Astra Asigurari.

In cadrul aceluiasi eveniment, compania a lansat si numarul de telefon gratuit 0800 0800 88 si adresa de mail reclamatii@astrasig.ro, puse la dispozitia clientilor pentru ca acestia sa poata sesiza orice dificultate cu care se confrunta in procesul de solutionare a dosarelor de dauna.

Daunele platite de companie au inregistrat in semestrul I din 2010 o crestere cu 57% fata de prima jumatate a anului anterior, pana la 233,26 milioane lei. Numarul dosarelor avizate pana la inceputul lui septembrie 2010 este de 84.504 la nivelul intregii tari, din care 3.147 de dosare instrumentate numai in Brasov.

Sumele achitate de companie pentru despagubiri pana la inceputul lui septembrie depasesc 323,1 milioane lei lei, din care aproximativ  9,8 milioane lei, reprezinta numai despagubiri din daune inregistrate in Brasov.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Controverse pe solutionarea alternativa a litigiilor la SAL-Fin

Solutionarea alternativa a litigiilor in domeniul financiar non-bancar isca noi controverse. Asociatia Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI) sustine ca 35% dintre conciliatorii SAL-Fin ar fi incompatibili cu functia pe care o detin pentru ca sunt angajati cu forme legale ai firmelor de asigurari. Citeste mai mult

SAL-Fin depaseste CSALB la numarul de dosare solutionate

In cursul lunii mai, centrele de solutionare alternativa a litigiilor din sectorul bancar (CSALB) si non-bancar (SAL-Fin) au facut publice rezultate inregistrate de acestea de la infiintare. Datele arata ca SAL-Fin a solutionat un numar mai mare de dosare, desi numarul solicitarilor conforme a fost mai mic decat la CSALB. Citeste mai mult

Facebook