top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie

Filtre
Categorii
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    Cele mai bune instituții financiare

    Lista este ordonată după scorul recenziilor pentru toate produsele

    BCR Leasing

    Scor: 3.1 | 9 recenzii

    Citește recenzii

    Ferratum

    Scor: 3 | 2 recenzii

    Citește recenzii

    ING

    Scor: 2.5 | 144 recenzii

    Citește recenzii

    Idea Bank

    Scor: 2.5 | 12 recenzii

    Citește recenzii

    CEC Bank

    Scor: 2.4 | 348 recenzii

    Citește recenzii

    Banca Transilvania

    Scor: 2.3 | 204 recenzii

    Citește recenzii

    Alpha Bank

    Scor: 2.3 | 73 recenzii

    Citește recenzii

    Părerea ta contează

    Descrie experienta avută cu o instituție financiară și ajută-ne să evaluăm mai bine serviciile financiare.

    Scrie o recenzie

    Ultimele Recenzii

    A GAdrian Grigoriu
    Probleme diverse de la ING

    Homebank nu update datele personale

    Am primit notificare de la ING Ro ca trebuie sa ne actualizam datele personale. In caz contrar, ni se va restrange accesul la conturi in termen 30 de zile?! Am procedat asadar la actualizarea datelor personale. Nu am reusit insa desi am incercat de cateva ori atat pe telefon prin aplicația ING Home, cat si pe Internet, pe laptop. Câmpurile de pe ecranul "Datele mele", nu ne permit insa actualizarea, cu toate ca am urmat instructiunile din video-ul ING de suport, aplicația ING Home răspunzand cu mesajul urmator: "Pentru actualizarea datelor te așteptăm în cel mai apropiat ING Office" Dar, noi, avand domiciliul in strainatate, stipulat de fapt in datele personale, nu avem cum sa ne deplasam la unul din officiile ING din Romania. Pe 26 Aprilie am scris ca urmare la ING Customer Service descriind situatia. Nu am primit insa nici un raspuns pana acum, doua saptamani mai tarziu. Am ridicat problema totusi si in urma cu circa doi ani. Cum insa atunci am pierdut ore la telefon, pentru a-i lamuri si actualiza datele, am prefera, ca banca sa rezolve problema o data pentru totdeauna, procedand la adresarea blocajului de actualizarea datelor din strainatate, astfel încât situatia sa nu se mai repete anii urmatori. Acesta este insa al 3-lea mesaj insa la care ING nu raspunde. Cum am dori sa ne satisfacem obligatia dat fiind ca termenul de 30 de zile se aproprie, iar noi tot nu avem cum actualiza datele, am dori ca ING sa raspunda in sfarsit ca a luat cunostinta de situatie si sa procedeze la cautarea unei solutii sau remedierea situatiei. Adrian Grigoriu

    05-05-2024

    A CAdelina Ciulei
    Card de credit de la TBI Bank

    Plată în avans, cu tot cu comisioane

    Am făcut un împrumut la această bancă pentru un telefon, iar în momentul în care am vrut să achit după o anumită perioadă toată plata în avans, mi s-au perceput și comisioanele aferente lunilor următoare. La nicio altă bancă nu am mai văzut așa ceva! În plus, nu înțeleg de ce ar mai trebui să ne deplasăm până la bancă, dacă angajații nu ne pot ajuta în nici un fel, cu nici o informație, trebuie tot clientul să sune la diverse numere..

    03-05-2024

    A MAtipic Macaroni
    Card de debit de la TBI Bank

    Pe Emag nu ma lasau la 12 rate ca cica t

    Pe Emag nu ma lasau la 4 sau 12 rate ca cica trebuie sa fie minim 2000 lei. Era si o optiune cu tbi bank,am zis hai sa incerc. Imediat m a sunat o operatoare, am facut cont si imediat prima rata din 1200 lei cat era produsul. Superrrr. Bravo Tbi Bank.

    21-04-2024