Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului

  • Vocea clientului
  • Adauga opinia ta

Cauta opinii clienti

(1)

Transparenta costurilor

Timpul de asteptare

Functionarii institutiei financiare

Procedura de lucru

Schimba institutia financiara

Log in

Am uitat parola

Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont

Spune-ti chiar acum parerea! Este foarte usor.

Vezi toate institutiile financiare Vezi toate discutiile dintre utilizatori

Au aparut erori in timpul procesului de trimitere a datelor dvs. Corectati urmatoarele erori:

Log in

Am uitat parola

Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont

Spune-ti chiar acum parerea! Este foarte usor. Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont sau sa fii logat.

Adauga opinia ta

Iti multumim!

Opinia ta a fost postata pe Conso.ro

Pentru a te ajuta sa postezi noi opinii in viitor, Conso ti-a creat automat un cont de utilizator, cu ajutorul caruia ne poti trimite mai usor propriile comentarii.

Un mail a fost trimis automat pe adresa ta de email cu datele de acces la cont.

Contul de utilizator Conso permite:

  • Abonarea la newsletterele Conso
  • Postarea de opinii la rubrica Vocea clientului


Completeaza adresa de mail pentru contul tau, si vei primi un mail cu parola !

Ultimele opinii exprimate

1 rezultate

Card de credit de la CEC Bank

11 Iunie 2018

de George Pintilie (Piatra Neamt)

Am cerut la o sucursala CEC BANK o regenerare/schimbare de cod Pin la 2 carduri Master Card si Visa Electon . Pentru aceasta schimbare am asteptat 2 saptamani pana au venit de la Bucuresti ,NU am fost anuntat de catre CEC BANK Bucuresti ca aceste coduri pot fi ridicate din sucursala la care am cerut serviciul de schimbare cod Pin. Dupa toata aceasta asteptare surpriza, cand desfac hartiile cu noile coduri, acestea erau tiparite in bataie de joc foarte foarte,prost in era calculatoarelor, cifrele erau mici, incomplete,sterse si spre exempul:(nu iti dadeai seama daca este cifra 7 sau 1 ;5 sau 3; 9 sau 3 ) trebuie sa ghicesti si sa faci presupuneri.(pentru dovada am pastrat hartiile) In concluzie un serviciu bancar oferit foarte prost, cu timp mare de asteptare, facut in bataie de joc, fara a fii anuntat si cu lipsa de respect fata de client. In aceiasi zi am facut o regenerare/schimbare de cod Pin la Banca BRD unde in 30 de secunde am primit alt cod Pin prin SMS pe telefon, cu acces la suma din cont în jumatate de ora de la primirea SMS-ului. Deci, CEC BANK o institutie bancara invechita, greoaie, fara tehnologie, garantata de statul Roman (adica de noi toti) care desconsidera, si-si bate joc de clienti, fapt pentru care recomand sa fie evitata
+ Citeste mai mult
1.5

Transparenta costurilor

1

Timpul de asteptare

1

Functionarii institutiei financiare

3

Procedura de lucru

1

1 rezultate

Vocea clientului este locul unde utilizatorii schimba pareri si impresii despre institutiile financiare prezente in Romania si despre produsele si serviciile pe care acestea le ofera. Poti parcurge postarile in ordine cronologica, poti sa le vezi doar pe cele care fac referire la produsul care te intereseaza sau poti chiar publica parerea ta cu privire la interactiunea cu o anumita banca.

Facebook