Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului

  • Vocea clientului
  • Adauga opinia ta

Cauta opinii clienti

(1)

Transparenta costurilor

Timpul de asteptare

Functionarii institutiei financiare

Procedura de lucru

Schimba institutia financiara

Log in

Am uitat parola

Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont

Spune-ti chiar acum parerea! Este foarte usor.

Vezi toate institutiile financiare Vezi toate discutiile dintre utilizatori

Au aparut erori in timpul procesului de trimitere a datelor dvs. Corectati urmatoarele erori:

Log in

Am uitat parola

Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont

Spune-ti chiar acum parerea! Este foarte usor. Daca postezi o opinie pentru prima oara nu ai nevoie de cont sau sa fii logat.

Adauga opinia ta

Iti multumim!

Opinia ta a fost postata pe Conso.ro

Pentru a te ajuta sa postezi noi opinii in viitor, Conso ti-a creat automat un cont de utilizator, cu ajutorul caruia ne poti trimite mai usor propriile comentarii.

Un mail a fost trimis automat pe adresa ta de email cu datele de acces la cont.

Contul de utilizator Conso permite:

  • Abonarea la newsletterele Conso
  • Postarea de opinii la rubrica Vocea clientului


Completeaza adresa de mail pentru contul tau, si vei primi un mail cu parola !

Ultimele opinii exprimate

1 rezultate

Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

11 Martie 2018

de Marius Daia (Timisoara)

Cea mai neplacuta si marsava experienta din viata mea a fost cu Reiffeisen Bank.
Acum cativa ani am deschis la Reiffeisen Bank Timisoara, 2 conturi, unul in lei si unul in Euro, ambele cu card atasat.
Am facut o depunere numerar in Euro adusi de acasa. Am depus bani si in contul de lei.
Pana aici simplu si elegant, dar a venit si momentul cand a trebuit sa retrag Euro din contul de Euro: Surpriza!!!
Noi nu eliberam Euro, a spus domnisoara de la ghiseu. Va pot elibera lei la cursul zilei.
Ce sa spun...agitatie mare; m-am dus acasa si am revenit cu foaia de varsamant ca sa arat ca am depus Euro si ca vreau tot Euro inapoi. A ramas cum au spus ei: am primit lei la un curs inferior stabilit de Reiffeisen. Mai bine tineam banii acasa...Mizerabili...
trebuiau sa spuna asta inainte de a deschide un cont in Euro.
Apoi am facut mai multe reclamatii pe e-mail, m-a sunat cineva si m-am prezentat pentru clarificari la Agentia din Calea Circumvalatiunii, Timisoara. Mi-a cerut cardul de Euro o domnisoara, apoi s-a dus inauntru si a vorbit cu cineva de la ei, apoi s-a intors, a luat perforatorul si mi-a gaurit cardul de Euro, apoi m-a trimis la casierie cu un act ca sa-mi ridic ceva rest ramasi in cont, sigur in lei. Gata! a spus catre mine...acum v-am inchis contul in Euro, daca tot sunteti nemultumit...
Partea cu creditul de nevoi personale este cel mai bun exemplu de neprofesionalism.
Acum cativa ani am facut un credit de nevoi personale in Euro valoare sub 500 Euro, pe 3 ani.
Cand mai erau 3 rate ramase de plata m-am dus la Agentia de pe str. Aries si am facut o cerere de rambursare anticipat a creditului si am depus echivalentul a 60 Euro in cont.
Cererea a fost inregistrata si transmisa catre Bucuresti, dar nu a bagato nimeni in seama. Apoi am plecat in strainatate unde am stat 3 luni. Acolo am folosit cardul pentru retrageri de numerar.
Cand m-am intors acasa..surpriza: Sunteti in CRB deoarece nu ati achitat ultimele 3 rate dintr-un credit.
Este inutil sa va spun ca am umblat peste tot am sunat la toate institutiile posibile...raspunsul a fost clar: daca baca Reiffeisen v-a introdus in CRB tot ei va pot scoate. NU este asa. Sigur ca imediat ce am fost anuntat am depus numerar contravaloarea ratelor restante+ penalitati dar degeaba. Eram deja in CRB si timp de 4 ani nu m-a scos nimeni de acolo.
Am transmis catre Conducerea Reiffeisen copia xerox dupa cererea mea de rambursare anticipata depusa pe str. Aries, Timisoara. Tipul care preluase cererea mea nu mai lucra la Reiffeisen si nu mai putea fi tras la raspundere... in concluzie ESTE VALABIL NUMAI CE SCRIE PE HARTIE SEMNATA SI STAMPILATA DE BANCA NU CE SPUNE FUNCTIONARUL DE LA BANCA, chiar daca el este Directorul.
+ Citeste mai mult
1

Transparenta costurilor

1

Timpul de asteptare

1

Functionarii institutiei financiare

1

Procedura de lucru

1

1 rezultate

Vocea clientului este locul unde utilizatorii schimba pareri si impresii despre institutiile financiare prezente in Romania si despre produsele si serviciile pe care acestea le ofera. Poti parcurge postarile in ordine cronologica, poti sa le vezi doar pe cele care fac referire la produsul care te intereseaza sau poti chiar publica parerea ta cu privire la interactiunea cu o anumita banca.

Facebook