Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Opinii, impresii, pareri Institutii Financiare

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Alico Asigurari - Asigurare de viata

16 Iulie 2012

Produs OK - Capital Invest

(Buftea, Ilfov)

Allianz-Tiriac Asigurari - Asigurare de viata

13 August 2012

Un singur comentariu: banca inchide anul financiar pe profit iar clientul pe pierdere.

(Sibiu, Sibiu)

Alpha Bank - Card de credit

28 August 2009

Imi pare rau ca sunt primul care comenteaza la adresa Alpha Bank, dar consider ca si altii trebuie sa cunoasca unele experiente. Tocmai pentru a nu mai fi repetate in viitor. Mentionez ca sunt client Alpha Bank de mai multi ani si nu am avut vreo restanta sau vreo problema de vreun fel. De asemenea, trebuie mentionat ca nu am niciun credit in derulare, card de credit sau vreo restanta la vreo institutie bancara sau nebancara. De asemenea, nu sunt inscris la biroul de credit cu restante. Ei bine, am facut demersurile pentru a obtine un card de credit Mastercard la Alpha Bank - Sibiu. Mi s-a spus ca din cauza ca suant platit cu salariul minim pe economie, pot primi o limita maxima de 1.500 de ron. Am acceptat asta. Am obtninut toate documentele necesare dosarului, desi am trait experiente fantastice legat de functionarii statului. Mi-au trebui copii dupa cartea de munca, stampilate si semnate (conform cu originalul) de catre cineva de la ITM. La ITM mi s-a spus ca ei nu au xerox in cladire (desi e o cladire foarte mare si inalta) si nici n-au voie sa semneze pe copii xerox. M-am tot plimbat de la ITM la banca pentru problema asta. Pana la urma banca a spus ca poate semna administratorul firmei si sa puna stampila pe fiecare copie xerox. Dupa multe plimbari cu aceste copii xerox, factura utilitati, fisa fiscala, copie dupa contractul de munca, am crezut ca l-am luat pe Dumnezeu de picior ca am reusit sa adun toate documentele la dosar si ca \"dosarul merge direct in Grecia, unde va fi analizat\". Dupa cateva zile, primesc un telefon de la banca, in care mi se spune ca limita pe care o pot pune ei pe cradul meu de credit este de maxim 500 de ron (cinci milioane de lei vechi). Am intrebat de ce o suma asa de mica si mi s-a spus ca firma la care lucrez are datorii foarte mari (nu mi s-a spus catre cine - banci sau stat. Am acceptat limita de 500 de ron. M-am bucurat ca am trecut si de acest hop. Dupa circa doua ore, in aceeasi zi, primesc un nou telefon de la banca. Mi s-a spus ca trebuie sa fac din nou copii xerox dupa doua pagini din cartea de munca, ca nu se vede bine. Este vorba de paginile 10 si 11 unde este mentionata o perioada in care n-am lucrat. I-am intrebat ce importanta au paginile cu pricina daca in acea perioada n-am lucrat si este mentionat acolo ca n-am lucrat? Si in schimb, cand am facut dosarul, m-am dus cu cartea de munca in original la banca, cei de la ITM nedorind sa semneze si eu nestiind ce sa fac. Pana la urma le-am trimis un e-mail si le-am spus ca nu mai vreau sa merg sa fac iar copiile xerox si iar sa merg la semnat si stampilat. Au deja toate copiile si toate documentele necesare si ca astept un raspuns, imi dau sau nu card de credit. Mi-au trimis raspuns ca solicitarea mea a fost respinsa, din cauza ca n-am adus toate documentele necesare. Oh, cata bataie de joc.

(Sibiu, Sibiu)

Astra Asigurari - Asigurare CASCO

02 Martie 2013

Am un contract de lizing cu poche lizing de 3,6 ani platind in fiecare luna asigurarea casco cu aproape 300 roni .E adevarat ca la semnarea contractului am fost un IDIOT si nu am citit si ce scrie cu litre mici.Am deschis 4 dosare de dauna la socetatea de asgurari astra ,am times peste 20 de meiluri peste 50 de telefoane pe bani mei.Am primit 4 raspunsuri scrse am depus la registratura banci ocerere de audienta sapot vorbi cu un menger care are putre de decizie sa gasm o solutie amiabila .IMIE LEHAMITE DE CITE DEMERSURI AM FACUT .SI am ajuns sa cred ca in ca in aceasta tara pe bani mei pe munca mea am ajuns o bataie de joc am incercat chiar si sa nu le platesc ratele si eram gatasa pird masina. De multe ori ma gindesc ca au dreptate cei care le dau tepe .Nu ai cui sa ceri sa tise faca dreptate

(Bucuresti, Bucuresti)

Banca Italo-Romena - Credit ipotecar/ imobiliar

18 Septembrie 2013

Aveti grija la produsul you@home de la BIR! Daca optati sa va virati salariile in conturile deschise la ei(pentru a obtine reducerea de 0.5 pp din marja bancii) si la un moment dat nu mai este rentabil sa pastrati conturile la ei (de ex. maresc comisioanele, care sunt deja printre cele mai mari de pe piata), vi se aplica o penalizare de 2% pe an din sold! Practic clientul este obligat sa pastreze conturile de salarii la BIR pe toata durata creditului, fara ca banca sa-si ia un angajament ca nu modifica comisioanele, care, ar putea sa creasca incat sa anuleze reducerea de 0.5 pp! Ca sa va faceti o idee ce inseamna 2% din sold pe an, la un credit de 40.000 Euro in 30 ani: ~800 euro in primul an, 780 in al 2-lea, 770 in al 3-lea, 760 in al 4-lea, etc. Reducerea de 0.5pp inseamna ~ 150 euro pe an, la acelasi credit. Mentionez ca angajatii bancii mi-au spus ca daca imi inchid conturile, mi se anuleaza doar reducerea de 0.5pp! Dezinformare sau nestiinta? Solicitati si cititi cu atentie contractul! Solicitati de asemenea sa vi se adune la DAE si costurile aferente asigurarilor ca sa obtineti DAE real al creditului (la mine au refuzat, pe motivul ca nu stiu, nu pot sa estimeze cat costa asigurarile!!!). Lipsa de transparenta totala la aceasta banca.

(Iasi, Iasi)

Banca Romaneasca - Credit nevoi personale cu ipoteca

12 Octombrie 2009

AM SOLICITAT UN CREDIT DE REFINANTARE CU IPOTECA !! ACEASTA REFINANTARE MI-A RUINAT VIATA .... AM AJUNS LA O RATA DE 670 EURO.....AM SOLICITAT SPRIJIN DIN PARTEA BANCII DATORITA UNEI SITUATII MAI DIFICILE ...INSA MEREU SINT AMENINTATA CU ECECUTAREA SILITA ......TOTI SALARIATII DIN BANCA AVIND UN COMPORTAMENT NEUMAN...EFECTIV PARCA IMI INSUFLA GINDUL SPRE SINUCIDERE....NU AM NICI UN SPRIJIN SI NICI O INGADUINTA!!!

(Roman, Neamt)

Banca Transilvania - Cont curent

07 Iulie 2009

Am fost in nenumarate randuri la Banca Transilvania si am spus ca activitatea firmei mele in contextul crizei, s-a mai restrans si as vrea sa negociem comisioanele NESIMTITE care le-am platit ani la rand si acuma numai putem tine ritmul cu ei, dar se pare ca nu exista intelegere, sa amintim ca la o vestita sucursala bucuresteana din 3 doamne care ar trebui sa fie la ghiseu, doar una este si o coada de cel putin 10 persoane, bancomatul de multe ori nu merge poate e obosit, dar si noi am obosit si o sa-i parasim ca dupa ce ca au comisioane cat CASA si lipsa serviciilor ne striga CONCURENTA FRATILOR. TREZITI-VA!!!!!!!!

(Bucuresti, Bucuresti)

Bancpost - Card de debit

30 Iulie 2009

Am fost in Germania cu card Maestro, a trebuit sa fac plati cu cardul si nu am reusit decat a 5-a oara, pentru celelalte incercari a trebuit sa scot banii din bancomat ca sa platesc apoi cu bani lichizi. Cand m-am intors in tzara am verificat imediat contul de card (pe 1 a lunii)si am gasit ca-mi lipseau bani, apoi dupa alte 10 zile (in care nu s-a mai facut nici o tranzactie cu cardul), deci in data de 10 am verificat din nou contul si spre stupefactie am gasit ca imi lipseau alti bani. Am mers a intreb ce sa intampla si sa alfu ca acei bani care-mi lipseau erau pentru tranzactiile efectuate in strainate, bun pana aici, dar culmea ca tranzactia efectuata era pe data de 9, deci teoretic pana atunci ar fi trebuit sa am banii pe cont ceea ce nu era adevarat. Culmea e ca pe data respectiva (9) era cel mai prost curs pentru mine, asa ca au vazut ocazia sa-mi mai retina din bani. O alta pacalela e ca desi eu am ridicat ero, cursul de schimb a fost calculat in dolari vreo 700 si ceva de dolari ca aceia sa fie apoi 500 euro, la un curs de schimb intre monede la care nu aveam acces. Mi s-a spus ca banca nu lucreza decat in dolari, culmea e ca acel card (maesto) este card european , deci referinta se face in euro, nu in dolari. Asa ca ma decis pe viitor sa nu mai fac nici o tranzactie in valuta cu banca. La momentul respectiv cursul era de 3,6 lei, dar eu am cumparat euro cu peste 4 lei. O astfel de tzeapa nu mai primesc de la Bancpost.

(Oradea, Bihor)

Bank Leumi - Schimb valutar

07 Ianuarie 2010

Am schimbat valuta la doua dintre filialele acestei banci (orase diferite). Angajatii Leumi mi s-au parut respectuosi insa in Ploiesti personalul bancii a fost mai amabil decat cel de la Bucuresti, unde mi s-au oferit la schimb bancnote destul de uzate (personal, le-as fi retras din circulatie, ca fiind banca, nu le-as fi reintrodus din indiferent de motive). In rest, birocratia obisnuita din tara noastra, care face ca durata de efectuare a serviciilor sa fie mare. Banca practica un curs de schimb foarte bun (07 Ian. 2010).

(Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

28 Iunie 2009

cea mai tare dintre ele a fost urmatoarea am luat un credit ipotecar pentru o locuinta ce urma sa se construiasca prin ANL am demarat si terminat procedura de luare a creditului am depus avansul si am intrat in perioada de asteptare pana aici toate bune creditul a inceput sa se deruleze in luna decembrie eu al stat linistit pana prin mai cand am mers la banca sa vad ce se mai intampla nimic deosebit se tragea din avans si mi s a spus ca o sa fiu anuntat cand se va termina ca sa vin sa platesc rate la sfarsitul lunii iunie am mers iar fara sa primesc telefon doamna \"draguta\" mi a spus ca ar fi bine sa ne uitam prin dosar ca poate mai e ceva de semnat surpriya un act aditional la contract facut in decembrie deci in urma cu 6 luni care nu era semnat partea proasta e ca acel act aditional imi modifica perioada de dobanda fixa de la 5 la 2 ani creditul fiind in ron foarte tare am inceput razboiul: ce se intampla daca nu semnez se anuleaza creditul dar de ce nu mi a fost adus la cunostinta pana acum ba dintr o data am devenit clientul problema pana la urma am luat o bucata de hartie si m am adresat in acelasi timp sucursalei locale cat si la bucuresti raspunsul a fost de partea noastra dar fara scuzele de rigoare nasol e ca doamna tot acolo lucreaza nasol pentru banca e ca nu si a atins obiectivul si merge in continuare cu oameni prost pregatiti bine pentru mine ca si client si sfat pentru toata lumea este ca nu am cedat presiunilor obisnuite de altfel ale lucartorului bancar in asemenea stuatii succesuri si la mai putine probleme cu bancile

(Bacau, Bacau)

BCR Asigurari - achizitionare produse

06 Noiembrie 2017

6.11.2017. Merg la BCR-ul situat in capatul strazii Racari din Sectorul 3, unde locuiesc, pentru a reinnoi asigurarile la casa. Domnul de la ghiseu, un anume Ilioiu, plictisit la prima ora a diminetii, imi da sa completez o foaie, apoi spune ca nu merge sistemul la Omniasig, sa merg in alta parte sau la alt BCR sau ma suna el cand isi revine sistemul (mentionez ca nu a mai sunat). Am mers apoi la BCR-ul de la Dristor, in total vreo 1.5 h-2 h am irosit pentru doua amarate de asigurari. BCR a devenit o banca macinata de birocratie, lentoare, cu unii angajati indiferenti la problemele noastre, ale clientilor.

(Bucuresti, Bucuresti)

BCR Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

03 Decembrie 2009

pe data de 15 octombrie am semnat un contract la bcr banca pentru locuinte si am depus suma de 650 ron. astazi am fost la banca pentru a rezilia acest contract din motive personale si am cerut sa mi se returneze suma depusa . Stupoare intreaga suma reprezinta comisionul bancii pentru deschiderea de cont pentru acest produs bancar. Nu pot sa-mi revin dar sigur lucrurile nu vor ramane asa . Ofer aceasta informatie pentru toti cei care au ceva de lucru cu bancile. Nu avem cultura financiara si ne pacalesc foarte usor. Sunt mai mult decat revoltata de atitudinea personalului de la bcr. Ma abtin cu greu sa nu spun cele mai triviale urari la adresa lor. Voi posta aceste informatii , aceasta pacaleala a bcr pe toate site-urile, si in mod sigur ii voi actiona in justitie . Contractul l-am semnat la bcr sucursala d-na Ghica consultant Voinea Marius Ionut

(Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul BCR Banca pentru Locuinte

Raportul contractual ce se stabileste intre clienti si BCR Banca pentru Locuinte este reglementat de Conditiile Generale ale Contractelor de Economisire-Creditare ale BCR Banca pentru Locuinte S.A. (CGC). Acestea sunt parte integranta din contractul de economisire-creditare, iar clientii le primesc, le iau la cunostinta si, prin semnarea cererii, accepta continutul lor - mentionam ca in formularul tipizat al cererii sunt incluse mentiuni exprese in acest sens. De asemenea, subliniem faptul ca CGC ale bancii noastre sunt aprobate de catre Banca Nationala a Romaniei, conform prevederilor OUG nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, astfel cum a fost modificata si completata ulterior si ale Regulamentului BNR nr. 11/2007 privind autorizarea institutiilor de credit persoane juridice romane si a sucursalelor din Romania ale institutiilor de credit din state terte, si au acelasi continut, standard, pentru toti clientii nostri. Conform capitolului 1 (4) din CGC - la incheierea contractului de economisire-creditare pentru domeniul locativ devine scadent si se percepe un comision de deschidere in valoare de 1% din suma contractata. Primele depuneri efectuate de client se vor face in contul comisionului de deschidere. Dupa achitarea integrala a comisionului de deschidere toate platile efectuate vor fi considerate ca fiind rate de economisire. Comisionul de deschidere nu se restituie. Valoarea comisionului de deschidere de 1% din suma contractata este mentionata clar si distinct pe formularul tipizat pe care clientul il completeaza in vederea deschiderii contractului de economisire-creditare si este si reconfimat in scrisoarea de acceptare a contractului. Prin urmare, am utilizat calea informarii directe si in scris a clientilor cu privire la comisioanele practicate (cele doua, de deschidere, respectiv de reziliere, daca este cazul). Pe langa aceasta, consilierii care intermediaza incheierea contractelor de economisire-creditare ale BCR BpL au obligatia contractuala de a furniza fiecarei persoane interesate de produsele BCR BpL toate datele si informatiile necesare, si in mod special pe cele legate de comisioanele bancii si modul de derulare a contractului. Referitor la aspectele semnalate de catre doamna Tedoru, vom intreprinde toate demersurile pentru a determina daca a fost cazul unei consilieri defectuoase si pentru a remedia, in mod corespunzator, situatia creata. BCR Banca pentru Locuinte

BCR Leasing - Leasing auto

16 Iulie 2009

Am obtinut un credit auto intr-un timp record, dar problemele au inceput dupa 2 ani dupa ce am platit ratele rananand valoarea reziduala de plata .Am luat legatura cu cei de la leasing si mi sa stabilit esalonarea valori in rate egale.Dupa un an si citeva luni am avut surpriza de a constata ca am platit doar dobinda dar nu stie nimeni pt ce,am sunat labcr leasing si mi sa cerut sa fac o cerere pt reesalonarea val. rez.contra sumei de 150eplus tva.subliniez ca daca nu observam acest lucru plateam dobinda pina in 2011 urmand la sfirsit a achita val rez. in intregime .

(Medias, Sibiu)

BRD - Cont de economii

16 Iunie 2009

Atu Cont ... toate produsele BRD au costuri ascunse, nepublicate, pe care le afli cu intarziere ... cand nu mai ai ce face. De exemplu nu spune nimeni si nu scrie nicaieri ca daca retragi bani din ATU CONT pe 15 sau 16 ale lunii dobanda se calculeaza numai pana pe 14, nu pana pe 15 cum se intelege din brosura. Este cazul tipic BRD ... ciupeli mici dese si enervante. Altfel e o banca buna :)

(Bucuresti, Bucuresti)

BRD Asset Management - Cum se comporta operatorii cu un client care intra pt prima data in banca

11 Iunie 2019

Are cineva s?-mi schimbe 100 de lei? (schi?? umoristic? ?i nu prea) Vi s-a întâmplat vreodat? s? ave?i nevoie de m?runt ?i s? nu dispune?i decât de o bancnot? de 100 de lei? Vi s-a întâmplat. ?i ce a?i f?cut? A?i intrat, probabil, într-un magazin ?i v-a?i rugat de vânz?tor sau casier s? v? schimbe bancnota. ?i? ?i vânz?torul sau casierul v-a spus pe un ton mai binevoitor sau mai r?stit, mai plictisit sau mai enervat c?… nu are m?runt. ?i? ?i a?i ie?it din magazin ?i a?i zis ”Ce dracu’, unde g?sesc eu s? schimb nenoroci?i ??tia de bani? A?i încercat la un supermarket din zon?, dar acolo nici vorb?: lumea st?tea la o coad? respectabil? care se f?cea dinspre magazin spre ie?ire, adic? dinspre partea cealalt? fa?? de cea în care v? afla?i dvs. care venea?i de afar?. În plus, sertarul cu bani al casieri?ei se deschidea numai dup? ce aceasta înregistra cump?r?turile clientului. Era clar, deci, c? nu avea?i nici o ?ans?. ?i atunci ce a?i mai f?cut? V-a?i adunat toat? puterea de orientare, toate cuno?tin?ele de geografie a locului ?i, cu radarul experien?ei, a?i localizat cea mai apropiat? banc?. Da, v-a?i spus, asta e, o banc?. Banca lucreaz? cu bani, acolo sunt bani de toate felurile, ?i mai mari ?i mai mici, b?ncile au bani ?i în alte monede nu numai în lei. Hai, repede la banc?. ?i a?i intrat în banc?. Cam coad? la banc?, dar neavând ce face v-a?i a?ezat cuminte la coada format? în spatele liniei de discre?ie, întocmai ca la aeroport. - Nu v? sup?ra?i, îndr?zni?i dvs. timid odat? ajuns în fa?a casieri?ei, n-a?i putea s?-mi schimba?i ?i mie o sut? de lei în mai m?runt? - Sigur c? da. În ce bancnote dori?i? De zece sau de cinci? A?i auzit?: ”Sigur ca da” ?i ”în ce bancnote dori?i”. De ce or vorbi, domnule, unii atât de urât despre b?nci, când ele se poat? atât de frumos cu clien?ii? C? te fur? pe fa??, c? au comisioane peste comisioane pe care le schimb? în sus f?r? s? te anun?e, c? î?i iau dobânzi la credite de 4 - 5 ori mai mari decât cele pe care ?i le dau la depozite ?i alte prostii de genul acesta. - Jum?tate în bancnote de 10 lei, jum?tate în bancnote de 5. Mul?umesc domni?oar?. - S? ave?i o zi frumoas?. ”O s-o am”, v? zice?i, ”numai gândind la amabilitatea dumitale, duduie”. Ei, bine. Zilele trecute m? duc, ca în fiecare lun?, s? pl?tesc lumina la banc?, la Agen?ia BRD din Banu Manta. Factura e de 110 lei, eu nu am în buzunar decât dou? bancnote de 100. O s? pl?tesc la bancomatul din incinta agen?iei, bancomat care nu d? restul. Nu-i nimic, ?i ce dac?? La casierie sunt dou? operatoare ?i, la oricare te duci, î?i schimb? cu pl?cere o sut? în mai m?runt. Nu e prima dat? când a? apela la amabilitatea lor. Intru. În?untru nici un client. Nici la cas?, nici la bancomat. Ce noroc, m? bucur în gând ?i dau bun? ziua. Cineva îmi r?spunde, nu ?tiu cine pentru c? tocmai m? întorsesem cu spatele ca s? închid u?a, u?? care oricum venea dup? mine închis? de mecanismul de s?u automat. În fine, scot din geant? factura ?i cele dou? hârtii de 100 de lei ?i una dintre ele o întind casieri?ei. - Dac? vre?i s? îmi schimba?i în mai mic. - Îmi pare r?u, nu pot. Nu lucr?m cu cash. Dup? un moment de derut?, nevenindu-mi s? cred c? domni?oara care îmi schimbase banii de atâtea ori înainte, acum, dintr-o dat?, nu mai vrea, întreb cu jum?tate de gur?: - Nu pute?i? - Nu, nu lucr?m cu cash. - Dar cu ce lucra?i? V?d c? în spate ave?i un panou cu schimburile valutare. Dac? v? dau ni?te dolari mi-i schimba?i în lei? - Vi-i schimb?m. - ?i dac? v? dau euro… - ?i euro ?i orice valut? de pe panou. - ?i dac? vreau s? fac un depozit în lei îmi primi?i leii? - Vi-i primim. - P?i, zicea?i c? nu lucra?i cu cash? - … - Deci, face?i, de fapt, orice opera?iune cu bani lichizi, mai pu?in s? îmi schimba?i o sut? de lei în bancnote mai mici. - Da. - De ce? Pân? mai acum câtva timp o f?cea?i. - Nu mai avem voie. - Nu mai ave?i voie? Cine nu v? d? voie? De ce nu v? mai d? voie? - Nu v? sup?ra?i, v-am spus c? nu v? pot schimba banii. Ce era s? mai fac? M-am întors cu spatele ?i, umilit, m-am apucat s? bag la loc în geant? factura ?i cele dou? hârtii de o sut? de lei dintre care una trebuia s? o schimb undeva, c? doar nu era s? pl?tesc 200 lei în loc de 110. Dar unde, dac? nici b?ncile nu mai voiau s? schimbe? Când s? ies din banc? aud în spatele meu un domn: - Schimba?i-mi ?i mie, v? rog, o hârtie de 100 în mai mic. - Nu putem, veni prompt r?spunsul de la una dintre casieri?e. N-am mai stat s? aud restul conversa?iei. Am ie?it în strad? s? caut pe cineva care s?-mi schimbe banii, pentru a pl?ti la timp factura de lumin? ?i a nu intra în penaliz?ri. Dumneavoastr?, din întâmplare, n-ave?i s?-mi schimba?i 100 de lei? Ovidiu M. Curea

(, )

BRD Finance - Card de credit

01 Iulie 2009

Am intalnit banca in interiorul unui supermarket si asa am facut un credit pentru ca nu vroiam sa renunt la niste cumparaturi. De atunci folosesc cardul la cumparaturi pe gratie sau rate si imi este foarte folositor ca pensionara. Nu am fost restanta niciodata iar cand s-a intamplat sa nu primesc extrasul (nu din vina bancii) am fost atentionata si nu m-am suparat pentru ca mi-a fost de ajutor. Am o relatie foarte buna (corecta) cu BRD (ma refer si la alte produse bancare)si nu apelez niciodata la alta banca.

(Bucuresti, Bucuresti)

CAR Invatamant Busteni -

25 Iulie 2011

Buna ziua, As dori sa stiu daca ma puteti ajuta ce lege reglementeaza activitatea Caselor de Ajutor Reciproc, deoarece am un fond social la CAR Invatamant Busteni de foarte multi ani.Pe data de 8 iulie 2011 am depus o cerere de lichidare fond social in valoare de 1009 lei.Mi s-a raspuns foarte evaziv ca o sa-i primesc atunci cand o sa aiba disponibil, desi stiu ca onoreaza cereri de imprumut din aceste fonduri.Nu ar fi normal sa am prioritate la eliberarea sumei fiind economisita de mine in timp sau inca se acorda imprumuturi din banii mei? Ma puteti ajuta cu cadru legislativ sau totul se deruleaza dupa bunul plac al persoanei care inregistreaza cererile? Multumesc

(Azuga, Prahova)

Carpatica - Credit nevoi personale

03 Martie 2012

Am fost la Banca Carpatica din Cluj, in P-ta m. Viteazu, am solicitat un credit de nevoi personale, gasind atractiva dobanda lor, insa ... curios, desi suma dorita era modica (7000 lei) mi-au spus ca nu pot sa-mi ofere imprumutul solicitat. Am mers apoi la OTP, ING si BRD , unde, desi dobanda era mai mare, iar venitul meu acelasi, eram cat se poate de eligibila. In final am optat pentru BRD. Probabil la Carpatica gradul de indatorare difera in functie de locul de munca , fiind bugetar ma gandesc ca acesta este mai mic.

(Cluj-Napoca, Cluj)

Cec - Comisioane

27 Mai 2019

Azi am descoperit cea mai josnica banca din Romania.Este vorba despre CEC.Va scriu pe scurt: azi am fost sunat sa duc 12 lei la CEC pentru ca tata a murit acum 6 luni si ei trebuie sa ii inchida contul.Deci tatal meu si-a tinut toata viata economiile la CEC,a fost pacalit de CEC de nenumarate ori ,dar ca om batran si pensionar a mers in continuare cu ei.Deci astia de la CEC au mancat comisioane de pe tata vreo 60 de ani ,dupa calculele mele, iar acum,la 6 luni de la deces,mai vor inca 12 lei.Dar sa nu fiu meschin,poate ca ei nu sunt josnici,poate sunt buni si profesionisti.Dar daca incepi sa ceri bani de la persoane decedate,inseamna ca institutia respectiva e in cadere libera.In concluzie am un sfat pentru cei care mai au bani la CEC: fugiti repede si depunetii la alte banci ca astia au probleme mari de tot. Cu respect pentru romani, ION.

(, )

CEC Bank - Credit nevoi personale

27 Octombrie 2009

AM CONTACTAT FILIALA UNDE AM OBTINUT CREDITUL PENTRU O RESALONARE,DAR AICI NICI CEL PUTIN CEREREA NU MI-AU PRIMIT-O ,SPUNANDU-MI SA VIN CU UN IMOBIL GARANTIE.EU LOCUIESC CU PARINTI MEI SI AM DOAR UN TEREN PROPRIETATE CARE ESTE SI ACESTA IPOTECAT.AM AJUNS IN ACEASTA SITUATIE PENTRU CA AM FOST DIPONIBILIZAT SI PE UNDE MA ANGAJEZ SALARIUL NU DEPASESTE 1200 RON ,IAR RATELE CREDITELOR LUNARE SANT DE 1600 RON .AM FOST SALARIAT LA O INSTITUTIE TIMP DE 22 ANI CU UN SALARIU FOARTE BUN SI PENTRU CA S-A DESFIINTAT POSTUL .

(Bucuresti, Bucuresti)

Cetelem - Card de credit

15 Iunie 2010

In august 2006 am cumparat produse electrocasnice de la Flanco prin credit Cetelem. La aproximativ 3 luni de la semnarea contractului pentru electrocasnice (care a fost achitat dupa aproximativ 1 an) am fost contactata de catre o reprezentanta a firmei Cetelem care mi-a spus ca au un produs nou pentru cei mai buni clienti - respectiv un card de credit. Mi-a facut o simulare m-am incadrat la 1500 ron, am acceptat (fiind o suma mica) semnand un formular cu "conditii generale emitere card"si "conditii generale de creditare". La activarea telefonica a cardului mi s-a spus ca am primit suma de 3000 ron. Am folosit acel card, am depus lunar o suma care-mi era transmisa printr-un sms, insa din 2006 tot incerc sa aflu si eu conditiile de creditare pentru acel card, comisioane, dobanzi, etc si...imi este imposibil. In luna ianuarie aflu ca trebuie sa le platesc aproximativ 8000 ron (in conditiile in care eu am depus lunar sumele cerute de ei printr-un sms-fara sa primesc extrase de cont cum era normal si fara sa primesc un contract pentru acel card). Primesc un act aditional la contractul numarul.....(contract care are numar diferit fata de cel incheiat initial la Flanco si pe care eu nu l-am semnat). Din luna ianuarie le tot trimit adrese si notificari pentru a mi se arata acel contract semnat de mine. Sunt mintita: fie ca-l au in format electronic, fie ca-l au in nu stiu ce arhiva si nu-l pot scoate,etc. Ba mai mult, conditiile lor de creditare pe care sustin ca mi le-au trimis nu poarta semnatura mea si nici buletinul meu si, in absolut toate adresele mele, fie nu-mi raspund la ceea ce intreb, fie imi dau cu totul alte raspunsuri care nu au nici o legatura cu subiectul (fac reclamatie la Protectia Consumatorului si cer contractul nr...si imi raspunde Cetelem ca mi-a majorat dobanda in baza nu stiu carui articol!) Atat scris cat si verbal se contrazic in privinta sumelor care le am de plata! Cum este posibil sa fiu sunata la un interval de 30 minute-unul din angajati sa-mi spuna ca am sa le platesc 1100 ron, iar celalalt 600 ron?Asta in conditiile in care am refuzat sa le mai platesc sau sa semnez acel act aditional pana nu mi se arata contractul de card semnat de mine (contract pe care eu nu l-am semnat). Care lege le permite sa ma sune de 8 ori pe zi, sa ma ameninte si sa-mi vorbesca urat?Cui ma pot adresa, deoarece, rasfoind forumurile pe net, am observat ca nu sunt singura pacalita de aceasta societate nonbancara?

(Resita, Caras-Severin)

CitiFinancial - Recuperare creante

10 Februarie 2014

am avut un card de credit si un credit nevoi personale la citifinancial in constanta .cardul a fost de 3000ron si creditu de 21 150.mi sa luat comision acordare credit 1480 ron,si comision de asigurare credit de 5377ron.vreau sa stiu daca ma poate ajuta cineva sa inteleg daca sint legale aceste comisioane si peste astea mia oprit comisioane de 80 ron pe luna pentru administrare.intr-un cuvant m-au jecmanit . din 21007 lei am ajuns sa iau in mana la ghiseul bancii 14 150lei .acum cand lumea sia dat seama de hotia lor au inceput sai dea in judecata pentru comisioane etc.vreau un ssfat ce trebuie sa fac

(Techirghiol, Constanta)

Credit Europe Bank - Credit nevoi personale

07 Mai 2010

Buna ziua, ma numesc Bodnar Mihaita-Marcel si sunt codebitor la un credit de nevoi personale la Credit Europe Bank pe 10 ani cu dobanda fixa de 7,9% luat la data de 03.07.2007 la suma de 14990 euro din care in mana am primit 13000 euro restul pana la 14990 fiind comision de acordare imprumut, comision de 2% din suma acordata, comision de risc financiar, asigurare medicala, si comisionul de administrare cont la suma imprumutata de 25 euro lunar, titularul contractului este tatal meu, de atunci si pana astazi am platit ratele conform graficului dat fara a intarzia cu nici o rata, pana aici totul ok, acum vreau sa dau in avans suma de 6000 Euro ca sa reduc din rata, mentionez ca sucursala este in Suceava si noi suntem din Mun.Campulung Moldovenesc si de asta am sunat la banca ca sa nu fac atatea drumuri la Suceava si eu si nevasta lucram si nu avem cum sa ajungem in timp util si am cerut sa mi se trimita pe e-mail o simulare de grafic de plata sa vad cu cat imi scade soldul si comisioanele daca platesc in avans, conform Legii nr. 289 din 2004, care prevede la art. 11, alin 2 ca in cazul achitarii anticipate a obligatiilor sale contractuale, consumatorul are dreptul la o reducere echitabila a costului creditului, stabilita proportional cu perioada de utilizare a produsului respectiv si Costul total al creditului cuprinde toate costurile pe care consumatorul trebuie sa le plateasca pentru credit, inclusiv dobanda si celelalte cheltuieli, potrivit art. 2, lit. d., doamna D.B. Relationship Manager de la banca mai sus mentionata mi-a transmis o simulare de grafic ca sa vad cu cat scad costurile si surpriza: COMISIONUL DE ADMINISTRARE DE CONT RAMANE NESCHIMBAT ADICA 25 DE EURO cu toate ca eu vreau sa platesc 6000 euro si mi se reduce soldul de la 12000 si ceva la in jur de 6000 euro, am vorbit din nou cu d-na de la banca si o intreb cum se poate asa ceva si primesc prin e-mail raspuns: am primit si mesajul de la colegii din centrala, si anume: conform contractului acesta ramane nescchimbat pe toata perioada de creditare deoarece se calculeaza la suma acordata, eu transmit d-nei D.B. Retail Banking & Cards Division linkul cu articolul de pe site-ul dumneavoastra cu "Rambursare anticipata: Raiffeisen scade comisionul lunar la credit, dupa sesizarea Conso.ro" link in care am observat si va multumesc din suflet pe aceasta cale pentru munca pe care o faceti in a ajuta oameni ca mine, trimit pe e-mail si-i explic d-nei de ce ma zbat sa obtin micsorarea comisionului, la care primesc iar raspuns pe e-mail: "buna ziua, am primit urmatorul raspuns referitor la speta dvs, si anume: Comisionul de administrare se percepe in baza prevederilor contractuale la suma acordata. Prin semnarea contractului de credit, Clientul a luat la cunostinta si a fost de acord cu aceasta modalitate de percepere. Rambursarea anticipata a creditului nu conduce la modificarea modalitatii de percepere a comisionului de administrare, prevazuta in contractul de credit semnat de Client. va doresc o zi buna! D.B. Relationship Manager Retail Banking & Cards Division" Va rog frumos daca puteti sa-mi raspundeti la aceasta problema daca mai am vreo sansa, o cale de atac sa obtin reducerea comisionului de administrare cont de 25 de euro! Va multumesc anticipat! Bodnar Mihaita-Marcel

(Campulung Moldovenesc, Suceava)

Discutii intre utilizatori - Mesaje pentru alti utilizatori

17 Iunie 2010

Buna! Am un credit cu dobanda uriasa de la BCR 10,3 % .... :) Stie cumva careva daca BRD-ul refinanteaza credite ipotecare .... pe site nu apare nimic ... Mersi!

(Sibiu, Sibiu)

EFG Eurobank Mutual Funds - Credite bunuri in magazine

18 Februarie 2017

Buna ma numesc B. Ianos sunt din Cluj-Napoca si va scriu aicia experienta mea cu EFG domo retail. Necazul meu a început în anul 2006 cînd am cumparat un laptop din magazinul Media Galaxy în valoare de 2900ron. Mi sa spus ca am rate lunare de 110 ron , pîna aici toate bune si frumoase doar ca dupa 5 ani de zile si dupa restituirea sumei de 6400 ron am vrut sa închid contul si am avut surpriza ca nu pot închide contul ca as mai datora sus numitului IFN suma de înca 4500ron . Am luat legatura cu dînsi prin tel unde binenteles mi sa vorbit f flegmatic si am încercat sa le explic ca nu am cumparat o masina ci un calculator. Mi sa dat explicatia ca mi a fost emis un card de pe care eu as fi scos suma de 200 ron card care eu nu lam vazut niciodata. Am refuzat si le mai platesc dupa care binenteles au început telefoanele de amenintari. În anul 2014 EFG mi a vîndut creanta unei firme de recuperatori Onisor si asociati din Bistrita Nasaud cu care m am judecat din anul 2015 si astazi 16.02.2017 am aflat ca am pierdut procesul si ca am de achitat suma de 6000ron plus 800ron cheltuieli de judecata. Mi sa facut poprire pe salariu si mi se retine o treime lunar findca nu am de unde sa achit toata suma odata avînd în vedere ca sunt un simplu muncitor care nu fura bani. Acestea find spuse eu doresc succes celor care sunt în caz asemanator de si va spun ca va veti lupta cu morile de vînt , iar mie nu îmi ramîne decît sa î mi iau familia si sa EMIGREZ.

(Cluj-Napoca, Cluj)

Emporiki Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

26 Aprilie 2010

Buna seara, In data de 19.04.2010 am depus dosarul pentru obtinerea unui credit ipotecar (in EURO) de refinantare a unui credit de la BCR,cu urmatoarele caracteristici: dobanda de 5.5+3M Euribor si comision de acordare 2%. Daarr ce aflu?..din 21.04.2010 banca emite o promotie pe piata exact pentru astfel de credite de REFINANTARE avand caracteristicile DOBANDA SCADE cu 0.3% (adica acum eset 5.2%+3M Euribor), iar comisionul de acordare scade cu 0.5% adica 1.5%. Am solicitat bancii sa-mi acorde creditul in noile conditii (nu sunt probleme de eligibilitate, ma incadrez la o suma mai mare...dar nu doresc un credit mai mare)iar raspunsul lor a fost, ca nu pot pentru ca am aplicat cu 2 zile mai devreme de promotie.Sau ca as putea DAAAR sa platesc o alta evaluare a imobilului, adica inca 100 Euro cu aprox. in conditiile in care imobilul a fost evaluat vineri 23.04.2010!!!...adica acum 3 zile (inclusiv weekendul).Ce pot face? daca banca in acest timp crestea dobanda ....la fel imi spuneau? Mentionez ca nu am semnat pana in acest moment nici un contract/antecontract cu banca Emporiki, cea la care doresc sa fac refinantarea creditului. Cu multumiri,

(Bucuresti, Bucuresti)

ERB Retail Services IFN S.A. - achizitionare produse

16 Iunie 2018

Asa dupa cum probabil ati mai citit parerile altor clienti, acestea sunt jalnice. Nu exista comunicare eficienta intre d-voastra ca institutie, colaboratori si clienti. Cand vi se cer explicatii cu privire la rate sau costuri ne varati sub nas contractul pe care l-am semnat. Asa este, aveti dreptate, dar numai partial. Profitati de minimele cunostinte pe care le avem noi ca si clienti si piutin cunoscatori ai detaliilor financiare pe care le stipulati acolo. Nu informati clientii la timp si astafel profitati de orice intarziere sa-i taxati. RUSINE SA VA FIE!!! Profitati de faptul ca noi amaratii de rnd va acordam incredere si mai ales profitati de faptul ca veniturile noastre sunt cum sunt si jecmaniti oamenii. Eu sunt pensionara cu o pensie mizerabila, chiar daca am lucrat peste 35 de ani pana m-am imbolnavit, am avut nevoie sa-mi schimb aspiratorul pt ca asta e singurul lux pe care mi-l permit si sa-mi cumpar un televizor. Ultimul pe care mi l-am permis a fost prin anii "90. Acum cand am sunat pt detaliile ultimei rate, care ar fi trebuit sa fie de 162 de lei, mi se comunica ca de fapt am de plata 307, 33 lei. Cand am intrebat de ce, mi s-a raspuns pt ca n-am achiatat ultima rata mi s-au luat dobanzi. Aestea au fost in cumul de aproximativ 100 lei. Ar fi trebuit sa primesc lunar un extras de cont in care sa fiu informata cu privire la plati si datorii. Acest lucru nu s-a intamplat pt ca nu am primit nimic. Am primit in schimb in prima luna un plic in care era cardul si mai apoi nimic. Daca cardul a ajuns bine, de ce celelalte plicuri de ce n-au mai ajuns? De ce, pt ca asat e smecheria. Ratezi o rata, platesti ca popa. Sa va fie RUSINE!

(Reghin, Mures)

Erste Asset Management - Fond de investitii

26 Ianuarie 2012

Buna ziua.Va sesizez faptul ca in ziua de 20 Ian.2012 am transferat o suma de bani in contul personal deschis tot in acea zi,la agentia BCR GALATI., din Micro 18,dupa ce in prealabil m-am informat in legatura cu randamentele fondului de investitii Erste Asset Management,cu o zi inainte.Am mers la agentia BCR in jurul orei 15.15 si am discutat cumpararea unitatilor de fond cu dna.Tanvuia.Precizez ca aceasta nu mi-a mentionat faptul ca comisionul de subscriere de 0,2% este negociabil cind suma de bani este imobilizata timp de un an de zile.A fost atentionata de colega ei,dna.Violeta ,dar numai de faptul ca se poate negocia comisionul din cauza sumei mari de bani.Aceasta a mers la sefa agentiei,dna.Cristina Udrescu si dupa aproximativ o ora am fost instiintat ca nu se negociaza comisionul.Am intrebat-o in continuare pe directoarea agentiei,cu ce pret cumpar unitatea de fond, daca este pretul din ziua aceea de vineri si mi-a raspuns ca da.Am efectuat tranzactia si m-i sa dat un extras de cont prin care m-i s-a aratat faptul ca suma mea de bani a fost virata in contul Erste Asset Management ,fara a fi precizat cite unitati de fond am cumparat si la ce pret.Notind datele spuse de dna.Udrescu am plecat asteptind ca peste citeva zile sa primesc actul cu datele exacte ale tranzactiei.Ieri,24.01.2012, am fost sunat de sefa agentiei pentru a-mi spune sa merg sa-mi iau actul cu datele efectuarii tranzactiei de cumparare de unitati de fond BCR Obligatiuni.Constat pe act ca am cumparat unitatea de fond cu pretul de luni,23.01,2012,adica un pret mai mare decit cel de vineri, iar la intrebarea mea conform faptului ca nu m-i s-a spus acest lucru, ci altceva,dna.Udrescu a dat din umeri. Mentionez ca nu am fost informat de faptul ca fiind ora inaintata voi cumpara unitatile de fond cu pretul zilei lucratoare urmatoare,ca in cazul in care imobilizez banii timp de 365 de zile se negociaza comisionul de subscriere si mai grav dna.Tanvuia nici nu mi-a spus de faptul ca acest comision de subscriere se negociaza.Consider ca m-i s-a adus un prejudiciu pentru ca am fost indus in eroare si am pierdut mai multi bani prin comisionare decit ar fi trebuit ,prin corecta informare asupra datelor. Astept punctul dumneavoastra de vedere cu privire la cele relatate.Va multumesc.

(Galati, Galati)

Estima Finance - Credite bunuri in magazine

11 Septembrie 2009

Am achitat inainte de termen cu 4 luni valoarea cumparaturilor facute prin magazinul DOMO Campulung Muscel , Jud. Arges si intampin probleme foarte mari la procurarea unei adeverinte pe care trebuie sa o eliberati dumneavoastra prin care se adevereste ca am incheiat cu datoria fata de dumneavoastra. Cat trebuie sa mai astept? Daca aveam o intarziere de rata tot asa trebuia sa platesc si eu in reluare cum trimiteti dumneavoastra adeverintele? Sa fiu mai explicita: am sunat la nr de tel 0212006232, am apasat tasta 8, mi-a raspuns o doamna ....... ? si a inceput sa ma intrebe datele personale pentru confirmarea identitatii, dar am avut \"nesimtirea\" sa nu-mi stiu din memorie nr de telefon mobil si mi s-a inchis telefonul in nas. Sunt bulversata si imi trebuie aceasta adeverinta urgent. Cum trebuie sa procesez? Trebuie sa fac si o cerere scrisa? CERERE: DORESC ADEVERINTA CA S-A LICHIDAT CREDITUL. FAX 0248 511 441 Va multumesc anticipat.

(Campulung Muscel, Arges)

Ferratum - Împrumut rapid

19 Februarie 2016

Am un împrumut rapid pe 45zile. Am f?cut refinan?are la brd pt împrumutul rapid de la ferratum. Vreau s? ?tiu dac? brd îmi pl?te?te împrumutul prin ordin de plat? condi?ionat, ferratum m? taxeaz? cu comision de rambursare anticipat? ?i cit este valoarea acestuia.

(Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Card de debit

10 Iunie 2009

Din pacate nu au decat Maestro fiind multe site-uri care nu accepta acest card la plata. Comisionale sunt mici dar functionarul de la sucursala Magheru unde am fost sa-mi iau cardul nu le stia. I-au luat vreo 10 minute sa le afle. De asemenea a spus ca e ilegal sa am doua conturi in aceeasi valuta la aceeasi banca... Sa inteleg ca celelalte banci unde am conturi sunt inafara legii? M-am dus la ei pentru reputatia serviciului de online banking si am plecat de la ei pentru experienta avuta in sucursala. Poate data viitoare :)

(Satu Mare, Satu Mare)

GE Money - Leasing auto

10 Octombrie 2009

Motive: 1) - \"analizeaza\" 5 saptamani, cerand mereu alte acte, clientul accepte toate mizeriile lor, iar dupa atata asteptare refuza dosarul, initial s-a spus ca dureaza max 3 zile 2) - elibereaza actele dupa 5 luni de la achitarea completa 3) - solicita bilete la ordin in ALB 4) - au 0.4% pe zi penalitati de intarziere 5) - duc biletele la ordin la banca desi sunt anuntati ca e inchis contul la banca respectiv, doar pt a face rau 6) - exista 1 sg nr. de telefon si nu poti avea acces la persoanele cu putere de decizie, cei care raspund la acel numar fiind rau intentionati (ex. factura emisa in 24 la tel se spune ca nu este emisa si se trimite prin fax abia in 28) 7)- comunicarea se face doar prin sediul central si e f greoaie si multe altele Deschideti bine ochii si cititi impreuna cu un avocat orice contract ati dori sa semnati cu ei, altfel veti regreta mai tarziu

(Alba Iulia, Alba)

Generali Pensii Private - Pensii facultative

08 Iunie 2011

Desi termenul de informare privind fondurile acumulate este 15 aprilie conform legii, in fiecare an la Baia Mare aceste informati au ajuns pe data de 4 iunie. Daca s-ar livra si bani in contul bancii in asa fel, oare ce ar avea de spus cei responsabili?

(Baia Mare, Maramures)

Idea Bank - Depozit la termen

07 Octombrie 2015

Pentru doua depozite in valuta am fost nevoit sa deschid si un cont in lei,cu 18 lei deschiderea si 2 lei pe luna administrarea.Am solicitat inchiderea conturilor in valuta dupa lichidarea depozitelor aferente,dar acestea nu au fost inchise decat atunci cand am inchis si contul de lei si cand am fost nevoit sa mai suport chelt.de admin.pt. o luna. Se sta mult la rand,functionara casiera face de toate:schmb valutar,incasari rate si facturi,depozite s.a. Dezamagit!

(Timisoara, Timis)

ING - Cont curent

04 Septembrie 2009

Am o parere buna despre aceasta banca. Si la depuneri si la retagere numerar (inclusiv sumemari si valuta) Ce ma nemultumeste este numarul destul de mic de bancomate si multimate din oras si timpul lung din momentul in care ridici receptorul din self-bank si pana reusesti sa dai de cineva la celalat capat al firului. Am si homebanking de la aceasta institutie si merge perfect, usor si comod. Recomand cu caldura celor descurcareti in ale tehnicii si aflati in criza de timp.

(Satu Mare, Satu Mare)

ING Asigurari de Viata - Asigurare de viata

10 Mai 2013

Am fost atras de mirajul acesta al produselor unit-linked. Trebuie sa recunosc ca consultantul nu prea a respectat "crezul ING" (informeaza corect si complet). Unele lucruri le-am descoperit eu singur. De exemplu, noroc ca am vrut sa depun o prima anuala de peste 1800 de lei, pt ca astfel exista ananumite reduceri de costuri. Consultantul a zis el ceva ca e bine sa contribui mai mult, dar n-a subliniat aspectul acesta. Alt exemplu, e bine sa ai prime anuale mai mici (dar mai mari de 1800, vezi exemplul precedent) si sa depui din cand in cand asa-numitele prime suplimentare. Important la acestea e ca nu sunt supuse unor comisioane care se aplicau primelor esalonate. Cand i-am zis consultantului ca nu vreau sa depun anual o suma mai mare ci sa mai fac din cand in cand o plata suplimentara, mi-aspus "da, da, e cel mai bine asa, ca bla bla (motivele pe care le-am expus mai sus). Daca nu aduceam vorba, nici ca mi-ar fi spus. Si eu cred ca am avut noroc caci al meu consultant in afara de aceste mici ”omisiuni" sa spunem,mi-a cam dat toate informatiile. Sa mai mentionez si platforma mying care are momentan niste functionalitati f faine. Poti sa transferi unitati intre fonduri (atentie doar doua sunt gratuit pe an) sa iti vezi profilul de investitor si sa alegi la ce fonduri se vor duce primele de investitii viitoare. Astept sa implementeze si efectuarea de plati suplimentare si adaptarea cu inflatia din mying si gata, pot sa nu-mi mai bag in seama consultantul(acum e altul) niciodata :D

(, )

ING Pensii - Pensii private obligatorii

16 Decembrie 2009

Am fost inscrisa automat la fondul obligatoriu de pensii ING, cu un act de aderare pe care NU l-am semnat (am primit scrisoare in aprilie 2009). Orice tentativa de a afla daca din punctul lor de vedere mai este valabil s-a soldat cu un esec. Au avut chiar impertinenta de a-mi cere date personale (CNP, telefon de contact, email) si acceptul de a fi folosite de ei sau parteneri. Se pare ca nu raspund decat daca ii contactezi prin Protectia Consumatorului. Voiam sa trec cu toate conturile la ING - m-am razgandit.

(Targu Frumos, Iasi)

International Leasing - Leasing auto

30 Octombrie 2009

Am facut un contract de leasing pe societate la International leasing pentru achizionarea unui autoturism marca Skoda Octavia pe o perioada de 60 luni.Am reusit sa platesc un an de zile ratele dupa care din cauza crizei financiare prin care trecem am solicitat reesalonarea ratelor ,dar nu au vrut sub nici o forma sa ajungem la o reelalonare motivand ca politica fimei nu permite asa ceva, si ca sunt o firma mica si nu au posibilitati financiare sa faca o reesalonare. Si atunci am decis sa le dau masina inapoi ,m-am intalnit cu un reprezentant al lor si le-am predat masina cu proces verbal acum 2 luni ,de atunci nu mai dau nici un semn de viatza cei de la firma de leasing. Aviz celor ce vor sa faca leasing la INTERNATIONAL LEASING IFN sunt o firma care nu conlucreaza cu clienti privind criza financiara prin care trecem.

(Giurgiu, Giurgiu)

Intesa Sanpaolo Bank - Schimb valutar

04 Decembrie 2009

Pe site-ul bancii (precum si pe conso) apare un curs valutar (avantajos), la ghiseu e afisat alt curs (mai mare). Cursul afisat pe site e pentru \"clientii bancii\", cursul de la ghiseu e pentru restul. In plus am stat mult la ghiseu si mi s-a facut si copie dupa buletin (de ce?). Eu nu voi mai colabora niciodata cu aceasta banca.

(Brasov, Brasov)

Libra Bank - Depozit la termen

16 Mai 2015

Am avut la sucursala din Dr Taberei 2 depozite.\\r\\nLa cel mai mare,spre surprinderea mea nu am fost sunat la scadenta.\\r\\nM-am dus si am cerut sa fie transferat tot soldul iar duduia care a facut actele a transferat partial.\\r\\nPtr ca era tarziu a trebuit sa vin a 2a zi sa inchid contul si atunci am aflat ca mai am bani pe cont si trebuie sa platesc un comision mai mare decat suma ce trebuia sa o mai iau ptr a inchide contul.\\r\\nNu au fost de acord sa imi iau restul de bani fara sa platesc comision,desi nu aveam nicio vina.\\r\\nAm facut sesizare la centrala la directoarea de comunicare si prin ea intr-o alta zi am rezolvat.\\r\\nNU VA RECOMAND sa aveti depozite,nu sunt angajati seriosi si corecti.\\r\\nNu-i intereseaza clientii...mi s-a raspuns ca doar daca aveam depozit cu capitalizare,deci cu posibilitatea prelungirii depozitukui,eram sunat.\\r\\nPtr mine aceasta banca NU MAI EXISTA!\\r\\nSper sa aud ca a fost vanduta cu tot cu angajati sau a plecat din RO.

(Bucuresti, Bucuresti)

Marfin Bank - Depozit la termen

11 Ianuarie 2011

Am contractat cateva depozite la Marfin Bank - au ei o promotie pana pe 31 ianuarie ... super avantajoasa: pe 6 luni 8% la lei si 4.5% la euro, fara comisioane si cu posibilitatea de a retrage bani inainte de maturitate, daca se face o cerere cu o luna inainte si se incaseaza dobanda adunata pana in acel moment si nu sunt comisioane. Am recomandat multor prieteni,,, Eu spun ca merita. Incercati si macar va interesati...nu costa nimic. Cine crede ca fac reclama acestei banci se inseala. Doar vorbeam despre un serviciu despre care sunt foarte multumit.

(Suceava, Suceava)

NBG Leasing - Leasing imobiliar

15 Iunie 2010

Buna, in anul 2008 am contractat un leasing financiar/imobiliar pentru un teren pe persoana juridica de la Eurial Leasing, actual NBG Leasing, dobanda variabila euribor 3m + marja fixa. La data semnarii contractului euribor 3m era de 4,3870%, iar pentru urmatoarele luni a continuat sa creasca si asta s-a vazut si in diferentele de dobanda facturate de catre NBG Leasing. In momentul in care trendul s-a schimbat si euribor a coborat sub valoarea de la momentul semnarii contractului diferentele in minus nu au aparut pe factura. In momentul in care am constatat "eroarea" de facturare, am solicitat reprezentantilor NBG Leasing un motiv pentru care regula de euribor 3m+marja nu mai este respectata. Telefonic si ff scurt ni s-a explicat ca am semnat un scadentar si acesta nu poate fi modificat, adica nu se poate factura mai putin.:) Mai mult se pare ca se poate. La solicitarile pe mail am primit ca raspuns invocarea unor articole din conditiile generale de creditare. :) La incercarile de conciliere, 2 la numar si facute pe cale oficiala, nu au binevoit sa participe. As fi dorit sa stiu si eu de astfel de practici ale NBG Leasing (sau Eurial Leasing) inainte sa contractez aceasta finantare. Ipocrizia NBG Leasing prin declaratile pe care le fac de sustinere a clientilor sau mediului de afaceri, dovada newsletterurile, in schimb un client de buna credinta care-si achita facturile la timp si care nu doreste decat sa plateasca conform contractului semnat este ignorat si tratat cu o lipsa de respect de neimaginat. Imi place sloganul NBG Leasing: "Servicii in aer" sau la inaltime nu retin exact. Poate ca institutii ale statului sau poate chiar BNR ar trebui sa nu ne mai comunice cu cat au crescut creditele neperformante de la o luna la alta ci sa verifice institutiile de creditare si sa vada ceea ce oricum cred ca stiu deja: nerespectarea mai mult decat evidenta a contractelor. Sigur, raspunsul ar fi ca sunt niste contracte comerciale pe care sa le rezolvam in instanta pentru ca nu au competenta. Exista parghii daca s-ar dori si domniile lor stiu si asta. De acord, ne judecam, poate ca unii isi permit, cei mai multi nu, iar oricum rezolvare vine in ani de zile. Ce e mai trist e ca cei mai multi nu au cunostinte financiare/economice si nici macar nu stiu ca sunt pacaliti. Am vrut doar sa va arat modul in care o institutie financiara - NBG Leasing - isi respecta clientii si modul in care cei in masura sa asigure un climat de afaceri corect isi fac treaba. Sa nu ne mai miram de ce toate merg asa cum merg, iata un exemplu mai sus. Doamne ajuta!

(Cluj-Napoca, Cluj)

Omniasig Vienna Insurance Group - Asigurare RCA

13 Iunie 2012

Am gasit masina lovita in parcare in data de 08.03.2012, cu un biletel pe pabriz si un nr de telefon. Cel care m-a lovit a recunoscut am incheiat constatul amiabil si am deschis dosar dauna la BCR asig- actualul omniasig. Nici dupa 3 luni si jumatate nu am primit acceptul de reparatie, si nu numai, nimeni nu zice nimic, am dat o sumedenie de telefoane, am luat legatura cu persoanele indicate, nimeni nu stie, nimeni nu se ocupa. Mi s-a facut si investigare suplimentara, domnul respectiv a dat aviz pozitiv, si tot nimic, e doar o bara de fata. Ce sa fac? cum se poate sa isi bata cineva joc chiar asa.

(Sibiu, Sibiu)

OTP Bank - Credit nevoi personale

01 Septembrie 2009

De mentionat faptul ca fiecare crestere a dobanzii era notificata in scris (bineinteles fara a arata motivul!). Alt aspect a fost ca, la un moment dat, EI au gresit cu 10 lei calculul unei rate (imprumutul era in franci elvetieni) si la sfarsitul achitarii imprumutului eram deja in baza de date a datornicilor - ca rau platnic de rate!!! Unde mai spuneti ca cei 10 lei au fost dati imediat ce m-au instiintat (cam 12 zile)..

(Galati, Galati)

Patria Bank - Overdraft/Descoperit cont

02 Martie 2010

JUCAN Gabriela-Elena, identificata cu CI seria MX nr. 751***, avand CNP 2810*********... - in cursul anului 2004 am contractat un credit de tipul overdraft la MKB Romexterra Bank � Sucursala Iasi, cu sediul in Iasi, str. Arcu nr. **, bl. L**, cuantumul acestuia fiind de 3450 lei (respectiv 34.500.000 lei vechi). In cererea de acordare a facilitatii descoperirii de cont, formulata la data de 17.06.2004 am completat datele corespunzatoare adresei de domiciliu avute la acel moment, respectiv � Iasi, str. Decebal nr. 2*, bl. B*, sc. A, et.2, ap. **, precum si o adresa de corespondenta, anume Iasi, Sos. Nicolina nr. ***, bl. ****, sc. T*, et. 2, ap. 3. Ulterior, la data de 30.06.2004 mi-am schimbat domiciliul, fapt pe care l-am adus la cunostinta bancii in data de 06.07.2004, ocazie cu care am completat din nou o cerere de acordare in care am inscris datele referitoare la domiciliul stabil din Iasi, str. Costache Negri nr. **, bl. T*, et. 3, ap. * . In mod gresit banca nu a actualizat in baza de date schimbarea de domiciliu intervenita si astfel nu am mai primit nici un fel de corespondenta din partea acesteia, privandu-ma de dreptul de a fi fost informata in mod corect si permanent cu privire la situatia contului meu. Fara a observa ca nu si-a indeplinit aceasta obligatie, banca a facut raportari catre Biroul de Credit, creand astfel un istoric negativ al debitorului, situatie de care am luat cunostinta cu ocazia unei interogari facute in data de 27.10.2009. Din raspunsul primit de la Biroul de Credit reiese cu claritate ca raportarile facute de MKB Romexterra Bank SA, Suc. Iasi incepand cu 01.09.2006 au fost eronate in ceea ce priveste domiciliul, locul de munca si numarul de telefon. In urma unor verificari pe care le-am intreprins ulterior, am descoperit ca MKB Romexterra Bank mai facuse o serie de greseli in scopul recuperarii unui debit, toate cu incalcarea obligatiei de informare a debitorului. Astfel, la data de 26.02.2008 a instituit o poprire pe contul RO54BREL190035432RO*****deschis la LibraBank Iasi pe Cabinet avocat Gabriela-Elena JUCAN la data de 25.07.2007. Intrucat acesta este un cont apartinand unei PFA, ce are un Cod de Inregistrare Fiscala atribuit de MFP - ANAF la data de 22.01.2007, poprirea a avut un efect de blocare a contului intre 26.02.2008 - 02.06.2009. Singura identitate existenta a fost cea de nume, aspect ce nu justifica instituirea unei popriri. In acest cont a existat disponibil banesc conform extrasului, insa banca poprita nu a efectuat niciunui virament bancar tocmai din motivul aratat mai sus. Ridicarea popririi s-a facut de catre Romexterra Bank dupa numeroase solicitari argumentate. Desi debitul a fost acoperit integral, la data de 18.11.2009 (cand m-am prezentat la sediul Romexterra pentru a ridica copiile conforme cu originalul dupa actele din dosarul intocmit de banca) mi s-a adus la cunostinta faptul ca mai datorez bancii aproximativ 150 lei, suma ce reprezinta taxele de instituire si ridicare a popririi avute pe contul de la LibraBank, precum si faptul ca nici la acel moment contul de la Romexterra nu era inchis, cu toate ca eu am solicitat asta. Tot la aceasta data, am luat cunostinta si de faptul ca din contul de la Romexterra Bank Iasi a fost retrasa o suma de 200 lei in cursul anului 2007, impreuna cu comisioanele aferente, in baza unui titlu executoriu al MFP- AFP Gura Humorului. Intrucat suma retrasa reprezinta amenzi judiciare aplicate PFA, avand in vedere si faptul ca de la infiintare am functionat doar in raza MFP-AFP Iasi, unde am avut domiciliul fiscal, apreciez ca aceasta retragere s-a facut cu incalcarea dispozitiilor legale in vigoare. Si de aceasta data nu am fost informata in legatura cu titlul executoriu existent. La data primirii acestuia, banca avea obligatia de a-mi comunica in scris, la adresa de domiciliu indicata, datele privitoare la situatia existenta. Acest lucru nu s-a intamplat insa si, prin urmare, mi s-a incalcat atat dreptul de dispozitie asupra veniturilor proprii cat si posibilitatea legala de a contesta executarea. Revenind la raportarile facute catre Biroul de Credite, consider ca banca a incalcat in mod continuu dispozitiile legale privitoare la informarea clientilor pe parcursul derularii unui contract de credit (Decizia nr. 105/15.12.2007) si, mai ales, inainte de raportarea situatiei catre Biroul de Credit, iar la momentul de fata sustine neintemeiat ca eu n-as fi respectat conditiile de utilizare ale unui card de credit. Ori prin adoptarea deciziei nr. 105/15.12.2007, Autoritatea Nationala de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal a urmarit tocmai evitarea raportarilor datelor negative la Biroul de Credit de catre banci inainte de instiintarea prealabila, realizata cu cel putin 15 zile calendaristice anterioare datei transmiterii, permitandu-i astfel debitorului sa achite datoria si sa preintampine astfel raportarea. O eventuala nerespectare a clauzelor contractuale nu s-a datorat decat greselilor facute de institutia bancara, care nu mi-a comunicat intarzierile sau restantele, pentru ca eu nu aveam o alta posibilitate de a vizualiza disponibilul existent in cont in fiecare moment. De altfel, la data contractarii, am adus un garant. Nici acesta nu a fost informat niciodata despre vreo intarziere. Pe fondul acestei situatii mi-a fost respinsa cererea de acordare a unui credit imobiliar formulata in sept 2009, desi indeplineam toate celelalte conditii de creditare. In vederea rezolvarii pe cale amiabila, la sfarsitul lunii noiembrie 2009 am adresat unitatii bancare MKB Romexterra- Sucursala Iasi o notificare prin care le-am solicitat sa dispuna transmiterea catre Biroul de Credite a datelor corecte si conforme, urmarind restabilirea situatiei initiale a subsemnatei, in sensul radierii istoricului negativ inregistrat din culpa unitatii bancare . Raspunsul primit este cat se poate de superficial si il anexez prezentei sesizari. Sustinerea bancii ca nu a avut cunostinta de faptul ca n-am fost instiintata cu privire la situatia contului se constituie intr-o neglijenta grava a lucratorilor acestei unitati bancare, ce nu respecta drepturile clientilor. De asemenea, citarea partiala a disp. art. 454CPC in raspunsul ce mi-a fost comunicat nu da dovada decat de rea-credinta din partea bancii. In mod corect, disp. acestui articol prevad ca poprirea se infiinteaza fara somatie, prin adresa insotita de o copie certificata a titlului executoriu, comunicata celei de-a treia persoane aratate la art. 452, instiintandu-se totodata si debitorul despre masura luata�. Printr-o interpretare logica, retinand ipotetic varianta relatata de banca in raspunsul sau, s-ar da posibilitatea retragerii oricaror sume din contul oricarei persoane, fara ca aceasta sa aiba cunostinta de ce se intampla cu banii sai. Pe de alta parte, daca banca considera acum ca nu avea obligatia sa ma informeze, si din contra, eu trebuia sa solicit mereu date despre situatia contului, de ce a facut totusi comunicari la vechea adresa de domiciliu? Si daca tot trebuia sa primesc extrasul de cont lunar, de ce nu l-au comunicat niciodata? Chiar la o adresa gresita ... Insasi posibilitatea mea de a formula o contestatie la executare presupune o comunicare in prealabil a instiintarii privitoare la poprirea infiintata, data de la care curge termenul de formulare a actiunii in instanta. Ori atata timp cat eu nu am primit o astfel de comunicare, nici la adresa indicata si nici la cea la care am observat ca mi-au mai fost comunicate unele somatii, nu aveam posibilitatea de a lua la cunostinta despre situatia existenta si nici nu puteam promova o actiune in instanta. Mai arat ca la 18.11.2009, am solicitat numitului SERGIU GRIVINCA (angajat al bancii) sa-mi comunice in scris cele mai sus-aratate, precum si faptul ca as mai datora bancii o suma provenita din instituirea/ridicarea popririi infiintate pe PFA Cabinet de avocat Gabriela-Elena JUCAN pentru a le putea contesta. Nici la aceasta data nu am primit absolut nimic de la banca. -note: - eu nu am semnat conditiile de utilizare a cardului, desi era obligatoriu (nu mi s-a cerut). Mai exact, contractul de credit este semmnat doar pe prima pagina, desi era necesara semnarea fiecarei pagini a contractului. Astfel, s-au incalcat normele BNR de la acea data, privitoare la asumarea prin semnatura a tuturor clauzelor contractuale de catre client. - am inteles ca banca ar mai detine un act aditional la contract. Nu am idee despre ce e vorba, eu nu stiu sa fi semnat vreodata asa ceva si nu mi-a fost comunicat. - am facut o sesizare la OPC. Mi s-a raspuns ca banca era in culpa, dar a intervenit prescriptia raspunderii contraventionale si nu se mai poate lua vreo masura. - nu exista un titlu executoriu in baza caruia sa se fi instituit poprirea. Contractul de credit nu era titlu executoriu, iar banca a refuzat sa-mi prezinte vreo investire. Nu cunosc in ce forma au cesionat creanta si in ce baza legala a fost instituita poprirea pe contul cabinetului. Mai mult, am inteles ca si in momentul de fata s-ar fi pus o poprire pe acelasi cont, pentru a-si recupera niste cheltuieli. Inca nu mi s-a comunicat nimic ... - pt toate cele aratate mai sus detin dovezile necesare.

(Iasi, Iasi)

Piraeus Bank - Credit nevoi personale cu ipoteca

08 Iulie 2009

Sunt client al Piraeus Bank din 2007 cand am imprumutat o suma de aproximativ 80.000 CHF pe 30 de ani cu ajutorul unui credit de nevoi personale garantat cu ipoteca. In luna aprilie 2009 primesc o instiintare prin care banca datorita \"contextului international marcat de turbulente\" si a \"costurilor de finantare mari\" va mari din mai 2009 marja bancii cu 2%. Marja mea e 4%, marirea cu 2% in plus inseamna marirea marjei bancii cu 50% fata de cea contractata!!! Nici azi nu-mi vine sa cred ce-mi face banca cu care am pornit la drum pt 30 de ani impreuna. Dobanda este formata din marja + Libor. Am inceput cu o rata de 1.000lei/luna ajungand azi cu marja marita sa platesc 1600 de lei, adica cu 60% mai mult in moneda cu care sunt platit. Leul s-a depreciat foarte mult in raport cu CHF-ul si a fost riscul ce mi l-am asumat la semnarea contractului impreuna cu indicele Libor, insa marja era riscul bancii, care azi, cand Liborul a scazut de la 2,33% la 0,4% nu si-l asuma! Goana dupa profiturile promise actionariatului si nepasarea fata de clientii buni platnici m-au lasat cu un gust mai mult decat amar. Se vede ca sunt greci si nu romani, nu le pasa de ce efecte produc masurile lor abuzive, in tara lor nu si-ar permite asa ceva. Am ramas surprins la declaratiile oficiale ale bancii in presa scrisa. Unul dintre articolele ce-l dau exemplu (si nu e singurul) este cel al d-nei Alexandra Popa (conso.ro) (http://www.conso.ro/citeste-comentariu/137/imob/Piraeus-Bank-salta-costurile-pentru-clientii-carora-li-sau-ieftinit-casele.html). Un articol muncit care incearca sa spuna ceva despre aceste mariri abuzive, dar o spune din punctul de vedere al bancii care ofera informatiile care ii convin. Articolul se refera exact la cazul meu asa ca cei curiosi si interesati nu au decat sa-l citeasca si sa vada in ceea ce urmeaza cateva raspunsuri ale unui client ce simte abuzat, care si-a dat tot interesul de a evita aceasta marire: 1. Banca nu m-a instiintat niciodata ca as putea aduce completari de garantii si astfel sa fiu scutit de aceasta marire abuziva. Dimpotriva, cand am intrebat la banca daca as putea aduce completari, mi-au spus ca si cu aceste completari ei tot vor mari marja! 2. Studiul realizat de Colliers nu este relevant in cazul meu si de altfel nu este relevant pentru nici un client in parte, fiecare avand o ipoteca evaluata individual. Nu toate proprietatile in tara au scazut. Acel studiu nu se poate referi la ipoteca mea. 3. S-a mentionat „Reprezentantii bancii sustin ca pana acum, o treime dintre acesti clienti – beneficiari de credite ipotecare – au fost invitati la banca pentru a discuta si agrea de comun acord o solutie pentru rezolvarea acestei situatii, fara ca banca sa modifice sau sa ii oblige acceptarea unor dobanzi mai mari incepand cu o anumita data.” E cea mai mare minciuna gogonata ce au servito. Aici nu pot sa spun decat ca s-au folosit de conso.ro sa arete cat sunt ei de „corecti”. Instiintarea de marire am primit-o in aprilie 2009 in care ma anuntau ca vor mari marja din mai 2009. Imediat ce am primit notificarea le-am raspuns in scris REFUZAND marirea considerand-o nejustificata. Am mers, am dat telefon, i-am contactat de mai bine de 2-3 ori pe saptamana, dar degeaba, au ramas neclintiti. „Banca centrala a impus aceasta marire si nu putem face nimic” imi spuneau de fiecare data. Nu mi-a ramas decat sa-i reclam la OPC, asta si am facut si sa contactez un avocat. Si bineinteles din mai 2009 banca si-a marit marja! Deci „fara ca banca sa modifice sau sa ii oblige acceptarea unor dobanzi mai mari incepand cu o anumita data” nu este adevarat. 4. Sa dat exemplul clientului din Bucuresti care ar fi dispus sa aduca o evaluare reala a ipotecii lui „Vom discuta cu clientii, in situatia in care acestia vin cu propriul raport de evaluare. Dar nu putem spune de pe acum ce se va hotari”. Va spun eu de acum, tot o maresc, asa cum v-am mentionat la punctul 1. Astfel de articole „intoxicate” cu povesti coafate ale bancii se mai gasesc in presa scrisa, doar clientul care sufera pe urma acestei mariri si plateste lunar sute de lei noi in plus acestori bancheri stie de fapt care e adevarul.

(Baia Mare, Maramures)

ProCredit Bank - Card de debit

24 Iunie 2009

angajatii foarte draguti, costurile mici singura problema este ca tgerbuie sa astepti 2 saptamani

(Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Asset Management - Fond de investitii

03 Mai 2010

Numele meu este Ionescu Martina. Din pacate experienta mea cu Raiffeisen Bank Ag. Calea Mosilor. In data de 28 Aprilie 2010 ora 09:06:13 am depus cererea de rascumpararea de unitati ale fondului nr.R0000039974; plata s-a stabilit ca se va face prin virament intr-un cont deschis tot la aceasta agentie. i s-a comunicat ca transferul, respectiv rascumpararea dureaza 2 zile - deci rugamintea mea ca Vineri 30 Aprilie ora 9:30 era foarte posibila daca angajatii si-ar fi facut datoria. Astfel ca ma invoiesc din nou si la ora stiuta merg sa imi ridic banii; dupa ce astept circa trei sferturi de ora sunt informata ca transferul nu a avut inca loc si sa vin mai tarziu - in jur de 12:30. Am replicat ca nu pot sda intarzii atat la serviciu si ca voi reveni Luni dimineata la prima ora - 9:00, ceea ce am si facut. Din pacate nici acum nu am putut sa imi ridic banii pe motiv ca nu functioneaza sistemul si sa revin - iarasi - peste o ora, doua. Imi pun nedumerita intrebarea - cine este in slujba cui, si pe banii mei! Cum este posibil sa fiu nevoita sa ma invoiesc de 4 ori de la serviciu ca sa primesc ceea ce este al meu? Oare pe dumnealor ii controleaza cineva? Exista cineva care sa raspunda pentru timpul meu pierdut, ca sa nu mai spun, ce dobanda/daune primesc eu pentru ceea ce am patit? Va rog frumos sa imi indicati autoritatea careia sa ma adresez pentru a mi se face dreptate si aceste lucruri sa nu se mai intample. Va multumesc,

(Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Banca pentru Locuinte - Economisire-Creditare

21 Ianuarie 2010

contract HVB TRECUT LA RAIFFEISEN. SPRE BUCURIA MEA MA PLIMBATI DE 2 LUNI SI FOLOLOSITI BANII MEI SI AI COPILULUI MEU. STIMATE BANCA HVB  DENUMITA MAI NOU RAIFFEISEN, NE NUMIM : MONOSI MARIA SI MONOSI FLORIAN. AVEM CONTRACTE LA HVB SI AM AVUT LA HVB NR DE CONTRACTE ASTFEL:2777560,2777576 INCHEIATE CU HVB PENTRU CONSTRUCTIE DE LOCUINTA SI AM ACHITAT CORECT LUNA DE LUNA SUMA DIN CONTRACT INCLUSIV IN LUNA DECEMBRIE 2009 .IN CURSUL LUNII DEC 2009 AM GASIT DE VINZARE O CASA PENTRU FIUL MEU,DE ACEEA AM AVUT SI EU CONTRACT CA LA MOMENTUL GASIRII CASEI SA POT SA SCOT SI EU CREDIT PRIN ECONOMISIRE SI SA POT SA-L AJUT. IN LUNA DEC LA BANCA TIRIAC UNDE PLATEAM BANII LUNAR AM INTREBAT MODALITATILE DE ACCESARE DE CREDIT SI SPRE MIRAREA MEA MI S-A INDICAT SA MERG CU O USA MAI INCOLO  IN CENTRU LA AGENTIA RAIFFEISEN VULTURUL NEGRU  SI PRIMESC CREDITUL UNDE DIN NOU MI S-A REFUZAT DANDU-MI-SE UN NUMAR DE TELEFON .AM SUNAT LA ACEL NUMAR DE NENUMARATE ORI, DE PE MOBILUL MEU IN ZILELE DE 15-22 DEC 2009 SI AM ARATAT PROBLEMELE MELE, AM INDICAT SI NUMARUL DE TELEFON SA FIU CONTACTATA FARA SA MA CONTACTEZE NUMENI SI AM FACTURA PE DEC PE MOBILUL MEU DE APROAPE 500 RON DIN CAUZA DVS, LA AGENTIA VULTURUL NEGRU INCLUSIV DNUL DIRECTOR AL AGENTIEI M-A TRIMIS DIN NOU LA TIRIAC SI SA SUN CA PROASTA DUPA BANII MEI LA UN NUMAR DE TELEFON. PRIN CUNOSTINTE PERSONALE AM CUNOSCUT O DNA F F BINEVOITOARE DIN CARTIERUL NUFARUL CARE M-A AJUTATAT in sensul ca dupa ce a obtinut aprobarea hvb MI-A DAT O HIRTIE PRIN CARE SA CER SI EU SI BAIATUL REPARTIZAREA BANILOR DIN CONT SI OBTINERE DE CREDIT PENTRU MINE. CIND AM INCHEIAT CONTRACTUL MI S-A SPUS CA DACA AM NEVOIE DE SUMELE DIN CONT LE POT RIDICA IMEDIAT CU O MICA PENALIZARE CA ACUM SA AUD CA TREBUIE SA AM ISTORIE DE 3 LUNI LA DVS! SI SA FOLOSITI DVS BANII IN CONTINUARE CIND AM FOST NEVOITA SA PLATESC DIFERENTELE PINA LA CREDITUL ACORDAT DE bcr PRIMA CASA PE LOC SI AM APELAT LA CARDURI DE CREDIT CU 32% DOBINDA NEPUTIND SA MERG NICI MACAR DE COFINANTATOR , A TREBUIT IAR SA REZOLV COFINANTATOR DIN CAUZA CARDURILOR MELE SI CARE CU CELE DOUA CONTURI DE LA DVS ACOPERA  SI PESTE DATORIILE MELE DECI AM LUAT IMPRUMUT PE BANII FURATI DE HVB.VA ROG SA-MI REZOLVATI DE URGENTA CEREREA MEA DE REPARTIZARE SI A COPILULUI MEU CA PINA LA ORA ACTUALA AM PIERDUT DEJA PRIMA CASA PE CARE AM NEGOCIAT-O CA CLIENTUL NU A ASTEPTAT SA CLARIFIC EU CU HVB O SUMA DE 10000 EURO PLUS TELEFOANELE PLUS DOBINZILE PE CARDURILE MELE DE LA A DOUA NEGOCIERE PE CARE AM SI REUSIT S-O FINALIZEZ AVIND NOROC CU CARDURILE SI CU BANCA COMERCIALA DE CREDIT PRIMA CASA. IN ACEASTA SITUATIE EU NU MAI  POT ASTEPTA DUPA BANI CACI MI SE ADUNA DOBINDA SI DACA NU PLATESC RATELE LA TIMP BANCA MA AMENINTA CA MA TRECE LA CEI CARE NU-SI INDEPLINESC OBLIGATIILE SI IN VIATA ASTA NU MAI BENEFICIEZ DE LA NICI O BANCA DE CREDIT.VA ROG SA-MI RASPUNDETI SI SA REZOLVATI CAZUL MEU SI AL FIULUI MEU.CU STIMA MARIA MONOSI SI MONOSI FLORIAN

(Oradea, Bihor)

Raspunsul Raiffeisen Banca pentru Locuinte

aspuns pentru doamna Monosi: Stimata Doamna Monosi, Avand in vedere situatia semnalata de dvs, in cel mai scurt timp posibil, veti fi contactata pentru rezolvarea situatiei dvs. Adrian Bradea, Director Distributie Raiffeisen Banca pentru Locuinte

Raiffeisen Bank - Internet banking

12 Iunie 2009

Sunt extrem de nemultumit de faptul ca Raiffeisen Bank nici pana in ziua de astazi nu este in stare sa faca ceva impotriva tentativelor de phishing. Nu trece saptamana sa nu primesc mail in incercarea de a mi se da tzeapa... da io nu ma las fratilor!

(Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Leasing - Prima casa

17 Septembrie 2015

am optat pentru un credit prima casa la aceasat banca raiffeisen , bazandune pe trecutul pozitiv avut , mai precis in 2007 am contractat un credit de 10000 euro pe care l-am achitat cu doi ani mai de vreme 20000 credit final , tote ratele l-em platit la zi facturi la zi , am depus toate actele pentru achizitionarea unui apartament nou la cheie pret 51000 euro am optinut pre aprobare evaluarea imobilului a esit ok , am dat avansul de 25% si vine raspunsul de biroul juridic imobilul nu este eligibil !!! mai precis banca nu vrea sa isi asume riscuri ,, si mai sunt si clientul lor de 15 ani !!! fugiti de raiffeisen !

(Tulcea, Tulcea)

TBI Bank - Depozit la termen

22 Mai 2019

In urma cu 1 an am aplicat pentru un depozit online fiind motivat de dobanda atractiva. Desi, initial nu stiam prea multe despre aceasta banca, pot spune ca sunt placut surprins de felul in care decurge colaborarea.

(, )

TBI Credit - Credit nevoi personale

27 Iulie 2010

In noiembrie 2006 am contractat un credit de nevoi personale de la TBI Credit IFN SA, in suma de 10,500.00 lei. Am platit timp de doi ani, luna de luna suma de 400 lei, reprezentand rata conform scadentarului. In septembrie anul 2008 am facut cerere de rambursare anticipata. Am primit raspuns la data de 16.10.2008 ca suma de plata este de 14,710.80 RON . Mi s-a parut a fi o ineptie, am sunat, am intrebat, dar mi s-a raspuns evaziv. Greseala - am cedat si am platit cuminte ratele inca un an de zile. Calculand cat am achitat in aceasta perioada am constatat ca platisem 14, 400 .00 lei si din octombrie anul trecut am renuntat sa mai platesc ceva. In luna iunie 2010 mi-au facut cerere de incuviintare executare silita pentru suma de 10,170.00 lei. Am solicitat prin doua cereri sa mi se aduca la cunostinta suma certa - cat dobanda, cat penalitati, care e suma reala de plata in acest moment si nu am inca nici un raspuns. Am fost contactata de un consilier al acestui site care incearca sa solutioneze aceasta anomalie. Daca e cineva in situatie similara cu TBI Credit va pot ajuta cu practica judiciara de contestatie la executare admisa in mai multe instante din tara. Am uitat sa spun ca si comportamentul angajatilor lasa de dorit. Ma hartuiau cu telefoanele la servici si in momentul in care raspundea una din colegele de birou si le spunea ca nu sunt in birou - vorbeau urat si amenintau ca respectiva convorbire este inregistrata. email - elmi_plant@yahoo.com

(Buzau, Buzau)

Tiriac Leasing - Leasing auto

10 Noiembrie 2010

Mi-au marit dobanda din martie 2010 cu aproape 3 puncte. Am inteles ca aceasta marire a fost doar la persoane juridice, nu si la PF de frica OPC-ului. Masura este total ilegala si au dat inapoi doar la cei care au facut scandal. Asa se fac cateva milioane de EUR profit pe seama celor care nu urmaresc atent.

(Bucuresti, Bucuresti)

UniCredit Bank - Credit nevoi personale

01 Octombrie 2009

am solicitat un credit de nevoi personale ,am predat toate documentele cerute de banca UNICREDIT TIRIAC.Bineinteles dupa toate reclamele facute de ei ,mi s-a parut avand cele mai bune conditii,dar din pacate m-am inselat.Mi s-a spus sa astept ca voi fi sunat de la banca,si eu, si firma la care lucrez,dar... nu am fost contactati absolut deloc.Mi s-a comunicat de la banca ca am fost respins!!! Nu stiu pe ce motiv,am indeplinit conditiile ,si firma nu are pierderi ,nu este in faliment,eu nu am avut niciodata credite,adica nu sunt nici in CRB.Ce as putea sa fac? ,sau cum as putea afla motivele? Numele meu este Chilintan Ioan,Satu Mare Multumesc P.S. Cred ca numai reclama este de ei,si parerea mea, este ca isi bat joc de oameni.In Satu Mare sunt fffffff multe persoane cu aceeasi problema.

(Satu Mare, Satu Mare)

UniCredit Leasing - Leasing auto

12 Noiembrie 2009

Buna ziua. As vrea sa va aduc la cunostiinta o intamplare reala cu firma Unicredit Leasing. In Mai 2005 societatea noastra a semnat un contract de leasing pentru un autoturism pe o perioada de 4 ani.Acei 4 ani s-au incheiat in luna Mai 2009. De la inceputul anului 2009 societatea noastra a avut dificultati financiare si ca urmare a avut intarzieri la plata facturilor si deconturilor. Contractul s-a prelungit cu 2 luni pana in luna Iulie.In aceasta luna inca nu aveam toate restantele platite,asadar s­-a reziliat contractul. Pe data de 31 Iulie societatea noastra a ajuns la o intelegere in scris cu o anume doamna de la Unicredit Leasing ( D-na Alexandra Apostol ) referitor la termenele de plata a restantelor : Pana pe 14 August – 14000 Ron Pana pe 15 Septembrie– putin peste 27000 Ron Cu cateva zile inainte de 14 August am anuntat-o pe d-na Apostol ca vom intarzia 2-3 zile cu prima plata doarece banii se vireaza din strainatate.Ni s-a spus ca nu este nici o problema. Cei 14000 Ron au intrat in contul Unicredit Leasing pe data de 20 August. Restul restantelor s-au achitat si ele. Spre uimirea noastra, cand am solicitat actele de propietate ni s-a spus ca mai avem o restanta de 2400 Ron , comision firma de recuperare. De la juristul firmei Unicredit Leasing am aflat ca dosarul nostru s-a trimis la o firma de recuperari pe data de 18 August. Este interesant faptul ca la Unicredit Leasing intelegerile nu valoreaza absolut nimic. Am trimis o scrisoare la Managing Director, d-l Dan Constantinescu,cerandu-i explicatii pe aceasta tema. De la dansul am primit urmatorul raspuns : \"Avand in vedere ca in data de 20.08.2009 a fost inregistrata o plata in valoare de 14000 Ron,urmand ca in intervalul 14.09.2009 – 21.09.2009 sa se efectueze plati partiale in valoare totala de 24135.07 ron, plati ce nu au fost concretizate,consideram ca intelegerea avuta cu societatea Belvedere Andy de stingere a debitului restant si acordare a transferului de propietate a fost incalcata,Unicredit Leasing nemaiavand niciun fel de obligatii “ “In continuare , societatea dumneavoastra datoreaza costurile aferente serviciilor prestate de catre colaboratorii nostrili, carora a fost predat dosarul pentru solutionare” Se pare a fi o afirmatie total gresita si fara multa logica,avand in vedere faptul ca toate sumele restante au fost platite in contul Unicredit Leasing pan ape 21 Septembrie ! Asadar,Unicredit Leasing refuza sa elibereze actele de propietate ( deja de o luna ) si ne cer 2400 Ron ( fara factura ) drept comision la aceasta firma de recuperari care nu a ridicat un deget pentru a recupera sumele datorate. Mai mult, reprezentantul firmei de recuperari ne ameninta cu executor daca nu platim aceasta suma. As dori parerea dumneavoastra. Cu respect, Dollinger Viliam

(Petrosani, Hunedoara)

Inapoi sus