Vocea clientului Volksbank - Cont curent

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Volksbank - Cont curent

06 Decembrie 2012

Sunt din Botosani. Mi-am facut si eu in urma cu o luna un depozit la Volksbank - ,,depozitul sigur,, - parca a avut nume predestinat, dar, problemelor. Odata cu depozitul am deschis la oferta bancii un pachet continand cont curent in lei si eur, card si intenet banking cu costuri totale de 3 lei pe luna. Mi-am consultat de curand conturile curente in lei si euro atasat depozitelor si ce sa vezi: la 1 luna de la deschiderea conturilor, LA 1 LUNA DE ZILE distanta, din contul in lei care era de doar 20 lei pentru plata comisionului lunar de 3 lei (singurul perceput ptr. tot pachetul) nu amai am nimic=0, iar fara permisiunea mea, fara cererea mea si fara sa fiu informat ,17 lei care ramasesera dupa plata primului comision au fost schimbati in euro la un curs stabilit de banca, transferati in contul de euro si incasati de catre banca ca si comision ..Nu stiu ce comision . Mentionez ca in perioada cand apar efectuate tranzactiile nu am intrat in banca si nu am accesat internet bankingul. Am sunat la Botosani la banca, mi-au transmis ca o sa fiu sunat, am sunat la Bucuresti mi-au transmis la fel. Dupa un timp am fost contactat de personalul bancii din Botosani si mi-au transmis ca tranzactiile s-au realizat ca urmare a unei erori in sistemul lor informatic, si ca problema a fost rezolvata. Intru pe internet banking in contul curent de lei in care ar fi trebuit sa regasesc 17 lei si ce sa vezi sold =0. Contul de euro cu sold=3.72 pe care nu i-am depus eu , contul trebuia sa fie pe zero. Deci dupa ce ei sau sistemul lor a dat gres si mi-a schimbat suma din lei in eur la un curs stabilit de ei, nici macar nu s-au obosit sa schimbe la loc eur in lei si sa-i transfere in contul de lei pentru plata comisionelor lunare. Cand va fi de plata vor spune ca nu am lei in cont. Voi face plangeri la autoritati competente pentru obtinerea unor raspunsuri pertinente la tranzactiile efectuate ilegal de banca cu BANII MEI si imi voi retrage banii de la aceasta banca, dar ceea ce-i mai tare v-o spun acum:personalul bancii mi-a transmis ca nu sunt singurul in acteasta situatie, asa ca verificati-va conturile stimati clienti, s-ar putea sa aveti surprize. Astept sa vina scadenta ca banca sa-si incaseze comisionul si sa vada ca lei nu sunt in cont ptr ca i-au schimbat ei in euro...atunci distractie.. pana atunci atentie mare.. Mesajul este si pentru conducerea bancii, poate ei nu sunt informati.Stima

catalin craciun (Botosani, Botosani)

Volksbank - Cont curent

18 Februarie 2011

Costuri extrem de mari pentru un pachet de servicii format din cont curent, card de debit si internet banking. Aplicatia de internet banking foarte proasta. Practic de fiecare data cand constituiam sau desfintam un depozit trebuia sa sun la ei. Serviciu clienti extrem de prost organizat; pentru a obtine o informatie concisa te plimbau de la unii la altii (serviciu clienti - sucursala). In concluzie dupa ce am testat serviciile lor timp de cateva luni am inchis contul si toate serviciile conexe.

Rica Iuga (Timisoara, Timis)

Volksbank - Cont curent

01 Februarie 2010

Incepand cu Ianuarie 2010 conturile curente in EUR sunt taxate lunar cu 0,25 EUR iar cele in USD cu 0,35 USD ca fiind "FIXED ACCOUNT CHARGE" fara nici o notificare prealabila.

Bogdan Ionescu (Bailesti, Dolj)

Volksbank - Cont curent

07 Ianuarie 2010

Raspuns pentru doamna Nicoleta Buzas Din verificarile noastre d-na Buzas Nicoleta nu este clienta a Volksbank Romania, am aflat ca este sotia dlui Buzas Adrian - client al Sucursalei Volksbank Sighisoara. D-na nu este imputernicita pe contul acestuia. Tranzactia pt. Dl. Buzas Adrian s-a derulat dupa cum urmeaza: In data de 29.12.2009 s-a primit de la Unicredit Tiriac la ora 16.48 mesajul swift continand textul unui op conditionat pe numele Buzas Adrian referitor la contractul deschis la sucursala Sighisoara pt. suma de EUR 10.900,00, OP cu valabilitate pana la data de 07.01.2010. Dat fiind faptul ca op-ul implica o operatiune de schimb valutar, care conform procedurii (afisata si in sucursala) se proceseaza pana in ora 16.00, acesta a fost procesat a doua zi, in data de 30.12.2009. Suma de EUR 10.900,00 a fost virata catre VBR cu data valutei 30.12.2009, cand a fost blocata si in acelasi timp avizata (ora 10.02) de catre RCD-Sibiu si Sucursala Sighisoara conform procedurii interne in vigoare. RCD Sibiu a confirmat acceptul op-ului in aceeasi zi. Op-ul a fost deblocat in data de 04.01.2010 odata cu indeplinirea tuturor conditiilor acestuia, respectiv primirea adreselor prin care se atesta stingerea creditului si ridicarea ipotecii adusa in garantie de clientul Buzas Adrian, ziua de 31.12.2009 avand program redus. In plus, timpul in care se solutioneaza astfel de cereri i-a fost comunicat domnului, iar acesta a fost de acord cu acest termen. Volksbank a respectat termenul de solutionare al cererii.

(Bucuresti, Bucuresti)

Volksbank - Cont curent

03 Ianuarie 2010

Astept de o saptamana pentru livrarea unui op conditionat de catre volksbank bucuresti, toate sucursalele din zona au dat unda verde si e ok, dar acum ne tin banditii de la bucuresti, nesimtiti asta e cuvantul potrivit!Daca nici saptamana aceasta nu se rezolva intentionez sa fac reclamatie la anpc. Poate reusesc sa-i fac pe cei din bucuresti sa dea un ok, ca sa pot sa-mi ridic banii din contul personal. Intr-un cuvant o banca de doi bani, naspa ........am lucrat si cu alte banci, dar dintre toate cea mai bine pusa la punct cu privire la rapiditatea rezolvarii si acordarii creditelor este Banca Transilvania.

Nicoleta Buzas (Sighisoara, Mures)

Inapoi sus