Vocea clientului Volksbank - Cont curent

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Volksbank - Cont curent

21 Octombrie 2015

Mi s-a incheiat o asigurare la locuinta fara sa fiu instintat si mi s au luat banii din cont fara consimtamintul meu.Aveam o polita de asigurare valida inregistrata la Banca Volksbank.Vreau sa mi se restituie banii pe care mi i au luat fara consimtamintul meui.MULTUMESC.

FLORIN RUSCU (Craiova, Dolj)

Volksbank - Cont curent

05 August 2013

Replica la rapsunsul VB – haul dintre deziderate si realitate 1. Ati publicat situatiile financiare la MFP, mare scofala. Prea luati clientii de prosti. Uitati-va la toate bancile mari din Romania, sunteti SINGURA, cred,care nu-si publica situatia financiara pe site ! Asta e transparenta pe care o laudati ? Dvs. Ati cumpara un aliment intr-un magazin care sa nu aiba nici macar eticheta cu ingredientele pe el ? chair daca acea eticheta figureaza la ministerul finantelor publice ??? 2. Referitor la Lista de tarife / comisioane/dobanzi, persistati in greseala si habar nu aveti despre ce vorbiti. Nici macar nu ati facut o verificare cum trebuie pe site, sa va convingeti ca nu spuneti prostii. Daca in link-urile principle (main page) lista este la zi, de cum treci pe pagini conexe, linkurile respective sunt “varza” si trimit la documente din....04/11/2011. LAacererea Conso.ro pt furniza PDF-uri descarcate in 15 iulie 2012 ca dovada. 3. In ceea ce priveste dibanda bonificata va pot furniza cele 2 PDF-uri, la interval de 48 ore, pentru acelasi produs. Cu conditia sa-mi dati un rasspuns sincer la cauza bulibaselii din sistem.

Mihai Vadraru (Cluj-Napoca, Cluj)

Volksbank - Cont curent

19 Iulie 2013

O rusine de banca. Cuvantul "varza" nu merita injosit pentru a fi pus ca sinonim pentru aceasta banca nimanui care pare a fi Volksbank ( ma explic mai jos). De la personal si pana la site, totul este cu susul in jos. 1. SITE: o vraiste totala, responsabilul ar fi trebuit demult demis. Spre exemplu: 1A. rezultatele financiare, ale bancii nu mai sunt publicate din 2010.( de vreo trei ani pe pierdere, sa nu avem vreo indoiala despre soliditatea VB). Asta, desi publicarea e o obligatie legala, iar BNR ar trebui sa-i amendeze usturator ca nu o fac. 2A. linkurile catre brosurile de tarife si cele de prezentare a tipurilor de conturi, la majoritatea produselor sunt...cele din noiembrie 2011, care nu mai corespund deloc realitatii. 2. Personalul bancii: poate am fost eu mai nenorocos dar, ipochimenele peste care am dat la VB, te fac sa fugi mancand pamantul: e un amestec de "lene-indolenta-incompetenta-ignoranta- din nou lene-pipitze numite pe pile si "buzisoare", si, in unele cazuri, din pacate, o dara groasa de prostie. Uitasem reaua vointa crasa. Am incercat sa deschid un cont curent, dupa 1h si 25 minute abia incepusera sa faca ceva, imprimatul forumalarelor parea sa fie teoria relativitatii pentru don'soare. Eram singurul cient in banca, toate 3 desk-officersii nu se ocupau decat de mine, munca in grup nu gluma, cu rezultate zero. 3. Internet Banking: teleconsilierii iti modifica dobanda dupa bunul plac. Urmez passi de deschidere a unui cont de economii, dobanda se afiseaza corect, totul pare ok. Ziua urmatoare, dobanda era cu 0,2% mai mica. Intelege daca poti. Ii contactez, peste doau zile apare din nou dobanda corecta. NIci e-mail nici scuze din partea VB, nimic, ca la piata. Daca pinrtre cititori se afla cumva si niste responsabili HR ai VB, cu sinceritate va spun: faceti domnilor ceva, orice, ca mai prost de atat nu paote fi. Daca nu vreti/puteti sa concediati, luati-i pe cei mai rasariti si bagati-i in training, in strainatate, in VB Germania.

Mihai vadraru (Cluj-Napoca, Cluj)

Raspunsul Volksbank

Pentru Volksbank, calitatea serviciilor oferite clientilor este una dintre principalele noastre preocupari si ne dorim sa devina unul dintre diferentiatorii nostri in piata bancara. Din acest motiv, reprezentantii bancii raman la dispozitia clientilor, iar prin dialog direct putem identifica impreuna cele mai bune solutii. In ceea ce priveste aspectele semnalate de domnul Mihai Vadraru pe pagina web www.conso.ro, dorim sa facem urmatoarele precizari: 1. Referitor la informatiile disponibile pe site-ul bancii, situatiile financiare devin publice prin inregistrarea si depunerea lor la unitatea teritoriala a Ministerului Finantelor Publice si urmand a fi publicate pe site-ul Ministerului Finan?elor Publice. Volksbank România si-a indeplinit obliga?ia de a depune situatiile financiare aferente anului 2012 in termenul legal. 2. Referitor la Lista de tarife si comisioane, facem precizarea ca versiunea postata pe site este cea in vigoare, fiind valabila incepand cu data de 10.10.2012. Volksbank prezinta in mod transparent costurile produselor sale, Lista de Tarife si Comisioane putand fi accesata atat de pe prima pagina a site-ului Volksbank.ro, cat si in paginile de prezentare a produselor. Mentionam ca incepand cu data de 23 septembrie va intra in vigoare Lista de tarife si comisioane actualizata, aceasta putand fi consultata de clienti pe site inca din data de 12 iulie. In ceea ce priveste dobanda bonificata de banca pentru contul de economii si experienta domnului Vadraru in utilizarea serviciului de Internet Banking, mentionam ca in evidentele Volksbank nu au fost identificate produse/servicii contractate pe acest nume, astfel ca situatiile prezentate de client nu au putut fi verificate/investigate. Referitor la afirmatiile domnului Vadraru privind interactiunea avuta cu reprezentantii bancii, pentru a putea investiga avem rugamintea ca acesta sa ne ajute cu informatii suplimentare, respectiv sucursala si data interactiunii.

Volksbank - Cont curent

09 Mai 2013

Va atasez mai jos reclamatia pe care am facut-o azi, 09.06.2013 (daca voi primi raspuns, il voi posta aici): "Buna ziua, SC ....................................SRL, importator de materiale de constructii care si-a inceput activitatea in anul 2007, cu sediul in Bucuresti, Str. ........................................, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. ................, Cod Unic de Inregistrare .........................., doreste sa faca o reclamatie cu privire la modul de operare din sucursala Colentina a bancii dvs. In anul 2012, am deschis la Volksbank 3 conturi (unul principal, unul in Euro si unul pentru card). Primele nemultumiri au aparut in momentul in care am dus spre decontare biletele la ordin de la clientii nostri, nemultumire constand in timpul de decontare (uneori si pana la 5 zile lucratoare). De asemenea, ne declaram foarte nemultumiti in ceea ce priveste platforma de Internet Banking (atat cea veche, cat si cea noua), datorita faptului ca respectivul site functioneaza foarte greu, iar modulele care se gasesc pe aceasta platforma sunt multe si “duc” in acelasi loc. Din aceasta cauza am decis sa deschidem in paralel conturi si la o alta banca, utilizand in acelsi timp si conturile de la Volksbank. La sfarsitul lunii martie am facut plata catre un furnizor, golind conturile din Volksbank. Aceasta a “dus” la cea mai mare problema pe care am avut-o de la infiintarea firmei si pana acum. Neplacuta intamplare s-a petrecut in 15.04.2013 (data scadenta), cand am emis un bilet la ordin (de la Volksbank) pe suma de 1533,13 ron catre un furnizor. La data la care banii trebuiau retrasi din cont, aceasta suma nu se afla in contul Volksbank, motiv pentru care biletul respectiv a fost refuzat – cu mentiunea fonduri insuficiente. La aceeasi data, in contul deschis la celalalta banca exista aceasta suma (chiar mai mult) asadar refuzul putea fi foarte usor evitat in situatia in care angajatii din sucursala mai sus mentionata ne-ar fi anuntat faptul ca nu exista sold disponibil. Datorita colaborarii de aproape un an pe care am avut-o cu banca dvs. si a faptului ca am dovedit ca suntem un client serios, ne-am fi dorit ca angajatii din sucursala Colentina sa ne anunte in timp util faptul ca suma respectiva nu se gaseste in cont. Aceasta deoarece am pastrat o legatura destul de stransa cu reprezentantii sucursalei, in special cu directorul sucursalei, de cate ori a fost nevoie. Dorim sa facem o reclamatie in acest sens, intrucat consideram ca parte din vina apartine in mare masura angajatilor din sucursala Colentina a bancii dvs. De asemenea, dorim de la banca dvs. un document din care sa reiasa faptul ca cele intamplate s-au petrecut din vina bancii, document pe care sa-l inaintam furnizorilor nostri sau altor banci, ori de cate ori este nevoie. Este lesne de inteles situatia in care ne aflam acum, deoarece suma despre care vorbim este una infima, dar care, pe termen lung, afecteaza colaborarea companiei noastre cu diversii creditori. Pentru a dovedi ca faptele metionate mai sus sunt reale, va putem atasa (daca este nevoie) extrasul de cont de la banca concurenta din ziua in care biletul trebuie decontat. Pentru orice alte detalii va stam la dispozitie. O zi buna."

GABRIELA STANCIU (Bucuresti, Bucuresti)

Volksbank - Cont curent

25 Martie 2013

Ceea ce incepuse sub semnul unei execelente colaborari cu aceasta banca s-a dovedit a fi una dintre cele mai proaste alegeri pe care le puteam face. Cu parere de rau va avertizez ca incompetenta si reaua credinta sunt la ele acasa in aceasta banca. Orice ati face evitati aceasta banca chiar daca ar fi singura de pe piata. Pe scurt problemele mele cu aceast banca sunt urmatoarele: 1. Banca a refuzat sa-mi efectueze un transfer bancar din Dolari in contul de Lei pe motiv ca nu am cont Dolari si m-au obligat sa-mi deschid un cont in Dolari care ma costat 3$ deschiderea + 0.33$ comision de administrare lunara. Din cauza asta era sa fiu penalizat la plata altor rate pe care le am la alte banci, pentru ca vroiau inclusiv sa-mi trimita banii inapoi la institutia externa, instituie la care eu am platisem deja comision de 25$ pentru acest transfer. Surpriza este si mai mare pentru ca acest lucru este prevazut in Contractul lor Cadru in care se specifica foarte clar ca la cererea clientului acest schimb valutar este posibil: “Sumele primite de Banca in alte valute decat acelea in care sunt exprimate conturile Clientului vor fi tinute la dispozitia clientului si notificate corespunzator. Contul clientului va fi creditat cu aceste sume numai dupa primirea instructiunilor corespunzatoare. In cazul in care Clientul instructeaza banca sa efectueze un schimb valutar acesta se va efectua de catre Banca la cursul de schimb al bancii pentru operatii de cont valabil in data operarii.” 2. In urma transferului mi-au disparut 12$ din cont, desi banca sustine ca nu percepe nici un comision pentru astfel de transferuri. Insititutia externa mi-a confirmat de nenumarate ori, atat in scris cat si telefonica ca ei nu au perceput acest comision de 12$. In schimb banca a refuzat in mod consistent sa-mi explice ce s-a intamplat cu suma respectiva, decat daca platesc o taxa de investigare de 12RON!!! Adica ei ma fura si tot eu trebuie sa platesc sa investigheze faptul ca m-au furat?!?! Este de-a dreptul revoltator ce se intampla acolo. 3. Mai grav este faptul ca m-am interesat la Call Center-ul lor cu cateva luni inainte de a face acest transfer si mi s-a comunicat ca aceasta tranzactie se poate efectua fara nici o prob la cursul valutar al zilei, fara sa fie nevoie de cont in Dolari. 4. Am facut plangere la banca si m-au trimis la plimbare cu un raspuns care n-are nici o legatura cu problemele semnalate. 5. De Contractul Cadru am aflat abia la cateva luni de la inceperea relatiei cu banca, cand am inceput sa am problemele semnalate mai sus. Angajatii au considerat ca nu e nevoie sa mi-l arate si mie, in conditiile in care el trebuie semnat si de client!!! Tot ce pot sa va spun este sa va feriti cu orice pret de aceasta banca. Sunt foarte incompetenti, nu stiu ceea ce scrie in contractele lor si cel mai grav: nici nu respecta ceea ce e scris in contractele respetive.

Ciprian Zaharia (Bucuresti, Bucuresti)

Volksbank - Cont curent

02 Ianuarie 2013

Partea a 2 a. Sunt din Botosani. Constat cu parere de rau ca aceasta banca imi ofera in fiecarea luna cate o experienta neplacuta. Este vorba despre acelasi cont curent ,,depozitul sigur,, despre care am povestit intr-un episod anterior si pentru care au fost executate cateva operatiuni fara stirea mea. Intr-un final acestea au fost rezolvate, cu drumuri si telefoane la banca din partea mea,dar au fost rezolvate. Explicatia: probleme cu programul lor informatic. Astazi ma uit pe extras si vad alta: 31/12/2012 FIXED ACCOUNT CHARGE -3.00 RON (in situatia in care comisionul lunar este separat?) De unde? Astept raspunsul bancii. E o situatie care ma duce cu gandul la faptul ca banca iti ia si daca te prinzi e bine...iti returneaza banii, daca nu ..e avantajul lor. M-am saturat de banca asta. Aviz AMATORILOR.

catalin craciun (Botosani, Botosani)

Inapoi sus