Opinii clienti Volksbank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Volksbank - Cont curent

25 Martie 2013

Ceea ce incepuse sub semnul unei execelente colaborari cu aceasta banca s-a dovedit a fi una dintre cele mai proaste alegeri pe care le puteam face. Cu parere de rau va avertizez ca incompetenta si reaua credinta sunt la ele acasa in aceasta banca. Orice ati face evitati aceasta banca chiar daca ar fi singura de pe piata. Pe scurt problemele mele cu aceast banca sunt urmatoarele: 1. Banca a refuzat sa-mi efectueze un transfer bancar din Dolari in contul de Lei pe motiv ca nu am cont Dolari si m-au obligat sa-mi deschid un cont in Dolari care ma costat 3$ deschiderea + 0.33$ comision de administrare lunara. Din cauza asta era sa fiu penalizat la plata altor rate pe care le am la alte banci, pentru ca vroiau inclusiv sa-mi trimita banii inapoi la institutia externa, instituie la care eu am platisem deja comision de 25$ pentru acest transfer. Surpriza este si mai mare pentru ca acest lucru este prevazut in Contractul lor Cadru in care se specifica foarte clar ca la cererea clientului acest schimb valutar este posibil: “Sumele primite de Banca in alte valute decat acelea in care sunt exprimate conturile Clientului vor fi tinute la dispozitia clientului si notificate corespunzator. Contul clientului va fi creditat cu aceste sume numai dupa primirea instructiunilor corespunzatoare. In cazul in care Clientul instructeaza banca sa efectueze un schimb valutar acesta se va efectua de catre Banca la cursul de schimb al bancii pentru operatii de cont valabil in data operarii.” 2. In urma transferului mi-au disparut 12$ din cont, desi banca sustine ca nu percepe nici un comision pentru astfel de transferuri. Insititutia externa mi-a confirmat de nenumarate ori, atat in scris cat si telefonica ca ei nu au perceput acest comision de 12$. In schimb banca a refuzat in mod consistent sa-mi explice ce s-a intamplat cu suma respectiva, decat daca platesc o taxa de investigare de 12RON!!! Adica ei ma fura si tot eu trebuie sa platesc sa investigheze faptul ca m-au furat?!?! Este de-a dreptul revoltator ce se intampla acolo. 3. Mai grav este faptul ca m-am interesat la Call Center-ul lor cu cateva luni inainte de a face acest transfer si mi s-a comunicat ca aceasta tranzactie se poate efectua fara nici o prob la cursul valutar al zilei, fara sa fie nevoie de cont in Dolari. 4. Am facut plangere la banca si m-au trimis la plimbare cu un raspuns care n-are nici o legatura cu problemele semnalate. 5. De Contractul Cadru am aflat abia la cateva luni de la inceperea relatiei cu banca, cand am inceput sa am problemele semnalate mai sus. Angajatii au considerat ca nu e nevoie sa mi-l arate si mie, in conditiile in care el trebuie semnat si de client!!! Tot ce pot sa va spun este sa va feriti cu orice pret de aceasta banca. Sunt foarte incompetenti, nu stiu ceea ce scrie in contractele lor si cel mai grav: nici nu respecta ceea ce e scris in contractele respetive.

Ciprian Zaharia (Bucuresti, Bucuresti)

Volksbank - Cont curent

02 Ianuarie 2013

Partea a 2 a. Sunt din Botosani. Constat cu parere de rau ca aceasta banca imi ofera in fiecarea luna cate o experienta neplacuta. Este vorba despre acelasi cont curent ,,depozitul sigur,, despre care am povestit intr-un episod anterior si pentru care au fost executate cateva operatiuni fara stirea mea. Intr-un final acestea au fost rezolvate, cu drumuri si telefoane la banca din partea mea,dar au fost rezolvate. Explicatia: probleme cu programul lor informatic. Astazi ma uit pe extras si vad alta: 31/12/2012 FIXED ACCOUNT CHARGE -3.00 RON (in situatia in care comisionul lunar este separat?) De unde? Astept raspunsul bancii. E o situatie care ma duce cu gandul la faptul ca banca iti ia si daca te prinzi e bine...iti returneaza banii, daca nu ..e avantajul lor. M-am saturat de banca asta. Aviz AMATORILOR.

catalin craciun (Botosani, Botosani)

Volksbank - Cont curent

06 Decembrie 2012

Sunt din Botosani. Mi-am facut si eu in urma cu o luna un depozit la Volksbank - ,,depozitul sigur,, - parca a avut nume predestinat, dar, problemelor. Odata cu depozitul am deschis la oferta bancii un pachet continand cont curent in lei si eur, card si intenet banking cu costuri totale de 3 lei pe luna. Mi-am consultat de curand conturile curente in lei si euro atasat depozitelor si ce sa vezi: la 1 luna de la deschiderea conturilor, LA 1 LUNA DE ZILE distanta, din contul in lei care era de doar 20 lei pentru plata comisionului lunar de 3 lei (singurul perceput ptr. tot pachetul) nu amai am nimic=0, iar fara permisiunea mea, fara cererea mea si fara sa fiu informat ,17 lei care ramasesera dupa plata primului comision au fost schimbati in euro la un curs stabilit de banca, transferati in contul de euro si incasati de catre banca ca si comision ..Nu stiu ce comision . Mentionez ca in perioada cand apar efectuate tranzactiile nu am intrat in banca si nu am accesat internet bankingul. Am sunat la Botosani la banca, mi-au transmis ca o sa fiu sunat, am sunat la Bucuresti mi-au transmis la fel. Dupa un timp am fost contactat de personalul bancii din Botosani si mi-au transmis ca tranzactiile s-au realizat ca urmare a unei erori in sistemul lor informatic, si ca problema a fost rezolvata. Intru pe internet banking in contul curent de lei in care ar fi trebuit sa regasesc 17 lei si ce sa vezi sold =0. Contul de euro cu sold=3.72 pe care nu i-am depus eu , contul trebuia sa fie pe zero. Deci dupa ce ei sau sistemul lor a dat gres si mi-a schimbat suma din lei in eur la un curs stabilit de ei, nici macar nu s-au obosit sa schimbe la loc eur in lei si sa-i transfere in contul de lei pentru plata comisionelor lunare. Cand va fi de plata vor spune ca nu am lei in cont. Voi face plangeri la autoritati competente pentru obtinerea unor raspunsuri pertinente la tranzactiile efectuate ilegal de banca cu BANII MEI si imi voi retrage banii de la aceasta banca, dar ceea ce-i mai tare v-o spun acum:personalul bancii mi-a transmis ca nu sunt singurul in acteasta situatie, asa ca verificati-va conturile stimati clienti, s-ar putea sa aveti surprize. Astept sa vina scadenta ca banca sa-si incaseze comisionul si sa vada ca lei nu sunt in cont ptr ca i-au schimbat ei in euro...atunci distractie.. pana atunci atentie mare.. Mesajul este si pentru conducerea bancii, poate ei nu sunt informati.Stima

catalin craciun (Botosani, Botosani)

Volksbank - Credit ipotecar/ imobiliar

26 Iulie 2012

Stati departe de aceasta institutie odioasa!!! O banca total netransparenta, modifica contractele dupa bunul plac, schimba tipul dobanzii dupa bunul plac, li se strica sistemul informatic numai in favoarea lor, nu raspund la sesizari decat daca mai faci una la OPC, pun clientii sa semneze acte aditionale ilegale, etc. Sincer nu credeam ca o institutie poate fura atat de crunt pe fata. Nu cred ca este client care sa nu regrete ca au facut credit la aceasta banca.

Dumitriu Liviu (Iasi, Iasi)

Volksbank - Credit nevoi personale cu ipoteca

02 Martie 2012

Am un credit de nevoi personale cu ipoteca care e plin, plin de clauze abuzive. In urma discutiilor(scrise) cu banca am ajuns la concluzia ca pentru ei suntem niste vaci bune de muls bani, luna de luna. Nu sunt luat in seama si mi-se rade in nas ori de cate ori ma adresez bancii cu vreo noua problema. Bancile din Romania sunt camatari cu acte in regula si eu personal LE DORESC SA AJUNGA SI EI IN SITUATIA MEA CAT MAI CURAND SI PENTRU CAT MAI MULT TIMP. BANCILOR SI FUNCTIONARILOR BANCARI SUNTETI NISTE NESIMTITI SI DOBITOCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ADRIAN IOAN ANDREICA (Cluj-Napoca, Cluj)

Volksbank - Credit ipotecar/ imobiliar

02 Martie 2012

Au transformat dobanda fixa in variabila, nu au acceptat ca sunt ilegalitati, abuzuri in contractele mele de credit in euro, au comision de risc ilegal (l-au transformat in comision de administrare fara acceptul clientului!), nu s-au repliat in legalitate in ciuda sentintelor favorabile - privind clauzele abuzive 3d, 5a, 8.1, 10.1, 10.2 etc. - clientilor din toata tara. Intentionez, dupa castigarea procesului national colectiv cu dl. av. Piperea, sa fac plangere penala impotriva reprezentantilor bancii pentru tentativa (si) inselaciune in forma agravata. Formulele de calcul pentru dobanda sunt incorecte si imi fura astfel bani, in plus de ceea ce as avea de platit in mod normal. Au incercat sa ma faca sa semnez acte defavorabile, folosind "oportunitatea" OUG50/2010. Abordarea mea amiabila a fost inutila, sunt total refractari in a trata clientul cu respect astfel ca se vor duce in continuare la vale - "succesuri!" Mentionez ca sunt un client de top, cu platile la zi, fara probleme. Daca isi permit sa se comporte astfel cu mine, nu ma mira ca isi bat joc si de toti ceilalti ...

Dan Coman (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus