Opinii clienti Volksbank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Volksbank - Depozit la termen

17 Septembrie 2013

Astazi sa implinit perioada de 3 luni adica ziua scadenta si persoana de la ghiseu vroia sa imi ia comision pentru ca eu acum 3 luni am facut depozitul de 16450 a fost suma totala de ridicat eu nu stiu ce legi isi fac aceste banci si spun ca e SIGUR da vezi sa nu fie pe urma mi au spus ca nu poate sa imi dea suma ca nu am anuntat ca lichidez depozitul ca trebuia sa o fac cu o zi inainte daca mergeam cu o zi inainte eu nu mai eram in ziua scadentei asa ca imi luau comision deci eu nu stiu de ce isi fac bancile astea legi dupa cum le vin in cap dar am facut circ si sa rezolvat ca altfel nu merge ...Eu va rog sa aveti mare atentie unde faceti depozite dar acum cu dobanzile asteanu se mai merita...

Amantio Petrescu (Fagaras, Brasov)

Volksbank - Cont curent

05 August 2013

Replica la rapsunsul VB – haul dintre deziderate si realitate 1. Ati publicat situatiile financiare la MFP, mare scofala. Prea luati clientii de prosti. Uitati-va la toate bancile mari din Romania, sunteti SINGURA, cred,care nu-si publica situatia financiara pe site ! Asta e transparenta pe care o laudati ? Dvs. Ati cumpara un aliment intr-un magazin care sa nu aiba nici macar eticheta cu ingredientele pe el ? chair daca acea eticheta figureaza la ministerul finantelor publice ??? 2. Referitor la Lista de tarife / comisioane/dobanzi, persistati in greseala si habar nu aveti despre ce vorbiti. Nici macar nu ati facut o verificare cum trebuie pe site, sa va convingeti ca nu spuneti prostii. Daca in link-urile principle (main page) lista este la zi, de cum treci pe pagini conexe, linkurile respective sunt “varza” si trimit la documente din....04/11/2011. LAacererea Conso.ro pt furniza PDF-uri descarcate in 15 iulie 2012 ca dovada. 3. In ceea ce priveste dibanda bonificata va pot furniza cele 2 PDF-uri, la interval de 48 ore, pentru acelasi produs. Cu conditia sa-mi dati un rasspuns sincer la cauza bulibaselii din sistem.

Mihai Vadraru (Cluj-Napoca, Cluj)

Volksbank - Cont curent

19 Iulie 2013

O rusine de banca. Cuvantul "varza" nu merita injosit pentru a fi pus ca sinonim pentru aceasta banca nimanui care pare a fi Volksbank ( ma explic mai jos). De la personal si pana la site, totul este cu susul in jos. 1. SITE: o vraiste totala, responsabilul ar fi trebuit demult demis. Spre exemplu: 1A. rezultatele financiare, ale bancii nu mai sunt publicate din 2010.( de vreo trei ani pe pierdere, sa nu avem vreo indoiala despre soliditatea VB). Asta, desi publicarea e o obligatie legala, iar BNR ar trebui sa-i amendeze usturator ca nu o fac. 2A. linkurile catre brosurile de tarife si cele de prezentare a tipurilor de conturi, la majoritatea produselor sunt...cele din noiembrie 2011, care nu mai corespund deloc realitatii. 2. Personalul bancii: poate am fost eu mai nenorocos dar, ipochimenele peste care am dat la VB, te fac sa fugi mancand pamantul: e un amestec de "lene-indolenta-incompetenta-ignoranta- din nou lene-pipitze numite pe pile si "buzisoare", si, in unele cazuri, din pacate, o dara groasa de prostie. Uitasem reaua vointa crasa. Am incercat sa deschid un cont curent, dupa 1h si 25 minute abia incepusera sa faca ceva, imprimatul forumalarelor parea sa fie teoria relativitatii pentru don'soare. Eram singurul cient in banca, toate 3 desk-officersii nu se ocupau decat de mine, munca in grup nu gluma, cu rezultate zero. 3. Internet Banking: teleconsilierii iti modifica dobanda dupa bunul plac. Urmez passi de deschidere a unui cont de economii, dobanda se afiseaza corect, totul pare ok. Ziua urmatoare, dobanda era cu 0,2% mai mica. Intelege daca poti. Ii contactez, peste doau zile apare din nou dobanda corecta. NIci e-mail nici scuze din partea VB, nimic, ca la piata. Daca pinrtre cititori se afla cumva si niste responsabili HR ai VB, cu sinceritate va spun: faceti domnilor ceva, orice, ca mai prost de atat nu paote fi. Daca nu vreti/puteti sa concediati, luati-i pe cei mai rasariti si bagati-i in training, in strainatate, in VB Germania.

Mihai vadraru (Cluj-Napoca, Cluj)

Raspunsul Volksbank

Pentru Volksbank, calitatea serviciilor oferite clientilor este una dintre principalele noastre preocupari si ne dorim sa devina unul dintre diferentiatorii nostri in piata bancara. Din acest motiv, reprezentantii bancii raman la dispozitia clientilor, iar prin dialog direct putem identifica impreuna cele mai bune solutii. In ceea ce priveste aspectele semnalate de domnul Mihai Vadraru pe pagina web www.conso.ro, dorim sa facem urmatoarele precizari: 1. Referitor la informatiile disponibile pe site-ul bancii, situatiile financiare devin publice prin inregistrarea si depunerea lor la unitatea teritoriala a Ministerului Finantelor Publice si urmand a fi publicate pe site-ul Ministerului Finan?elor Publice. Volksbank România si-a indeplinit obliga?ia de a depune situatiile financiare aferente anului 2012 in termenul legal. 2. Referitor la Lista de tarife si comisioane, facem precizarea ca versiunea postata pe site este cea in vigoare, fiind valabila incepand cu data de 10.10.2012. Volksbank prezinta in mod transparent costurile produselor sale, Lista de Tarife si Comisioane putand fi accesata atat de pe prima pagina a site-ului Volksbank.ro, cat si in paginile de prezentare a produselor. Mentionam ca incepand cu data de 23 septembrie va intra in vigoare Lista de tarife si comisioane actualizata, aceasta putand fi consultata de clienti pe site inca din data de 12 iulie. In ceea ce priveste dobanda bonificata de banca pentru contul de economii si experienta domnului Vadraru in utilizarea serviciului de Internet Banking, mentionam ca in evidentele Volksbank nu au fost identificate produse/servicii contractate pe acest nume, astfel ca situatiile prezentate de client nu au putut fi verificate/investigate. Referitor la afirmatiile domnului Vadraru privind interactiunea avuta cu reprezentantii bancii, pentru a putea investiga avem rugamintea ca acesta sa ne ajute cu informatii suplimentare, respectiv sucursala si data interactiunii.

Volksbank - Credit auto

17 Iulie 2013

Foarte proasta. Am luat inprumutul in euro, la inceput a fost cu dobanda fixa dupa care fara macar sa ma cheme sa facem un act aditional la contract mi la transformat in inprumut cu dobanda variabila in functie de cursul euribor. Marog am inghitit galusca. Acum cand in sfarsit am terminat de achitat inprumutul fara nici macar cu o zi de intarziere, am solicitat la banca sa-mi returneze cartea de identitate a masinii si polita CASCO dar stupoare mi s-a comunicat ca nu-mi mai gasesc actele. Am achitat tot imprumutul fara nici o intarziere consider ca prin aceasta am tratat cu respectatat banca achitandu-mi la timp datoriile.Acum doresc sa-mi recuperez actele care le-a retinut banca dupa care sper sa nu mai aud nici o data de ea.. Pe bune ca imi pere foarte rau ca am achitat la zi toate ratele.

Radu-Dumitru Gocan (Cluj-Napoca, Cluj)

Volksbank - Credit ipotecar/ imobiliar

17 Iunie 2013

O mizerie de banca! Au pierdut procesul cu clientii, au tergiversat 6 luni sa puna in aplicare sentinta. Au aplicat sentinta abia dupa ce am demarat executarea silita. Chiar si asa, au aplicat semtinta "dupoa ureche". Dupa urechea lor, bineinteles. Au reusit sa faca niste modificari in scadentare astfel incat sa mai retina niste bani din ce i-a obligat instnata sa returneze, chipurile "reglare de dobanda". Alte comisioane nu au vrut sa le scoata, cheltuielile de judecata nu vor sa le plateasca. Trebuie sa-i mai dau o data in judecata ca sa-i oblig sa respecte sentinta data. ANPC-ul e satul pana in gat de ei, trimiti plangeri peste plangeri la ANPC si ti se spune ca nu mai fac fata, sunt blocati efectiv de cate plangeri au impotriva Volksbank.

Balasoiu Ilie (Bucuresti, Bucuresti)

Volksbank - Cont curent

09 Mai 2013

Va atasez mai jos reclamatia pe care am facut-o azi, 09.06.2013 (daca voi primi raspuns, il voi posta aici): "Buna ziua, SC ....................................SRL, importator de materiale de constructii care si-a inceput activitatea in anul 2007, cu sediul in Bucuresti, Str. ........................................, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. ................, Cod Unic de Inregistrare .........................., doreste sa faca o reclamatie cu privire la modul de operare din sucursala Colentina a bancii dvs. In anul 2012, am deschis la Volksbank 3 conturi (unul principal, unul in Euro si unul pentru card). Primele nemultumiri au aparut in momentul in care am dus spre decontare biletele la ordin de la clientii nostri, nemultumire constand in timpul de decontare (uneori si pana la 5 zile lucratoare). De asemenea, ne declaram foarte nemultumiti in ceea ce priveste platforma de Internet Banking (atat cea veche, cat si cea noua), datorita faptului ca respectivul site functioneaza foarte greu, iar modulele care se gasesc pe aceasta platforma sunt multe si “duc” in acelasi loc. Din aceasta cauza am decis sa deschidem in paralel conturi si la o alta banca, utilizand in acelsi timp si conturile de la Volksbank. La sfarsitul lunii martie am facut plata catre un furnizor, golind conturile din Volksbank. Aceasta a “dus” la cea mai mare problema pe care am avut-o de la infiintarea firmei si pana acum. Neplacuta intamplare s-a petrecut in 15.04.2013 (data scadenta), cand am emis un bilet la ordin (de la Volksbank) pe suma de 1533,13 ron catre un furnizor. La data la care banii trebuiau retrasi din cont, aceasta suma nu se afla in contul Volksbank, motiv pentru care biletul respectiv a fost refuzat – cu mentiunea fonduri insuficiente. La aceeasi data, in contul deschis la celalalta banca exista aceasta suma (chiar mai mult) asadar refuzul putea fi foarte usor evitat in situatia in care angajatii din sucursala mai sus mentionata ne-ar fi anuntat faptul ca nu exista sold disponibil. Datorita colaborarii de aproape un an pe care am avut-o cu banca dvs. si a faptului ca am dovedit ca suntem un client serios, ne-am fi dorit ca angajatii din sucursala Colentina sa ne anunte in timp util faptul ca suma respectiva nu se gaseste in cont. Aceasta deoarece am pastrat o legatura destul de stransa cu reprezentantii sucursalei, in special cu directorul sucursalei, de cate ori a fost nevoie. Dorim sa facem o reclamatie in acest sens, intrucat consideram ca parte din vina apartine in mare masura angajatilor din sucursala Colentina a bancii dvs. De asemenea, dorim de la banca dvs. un document din care sa reiasa faptul ca cele intamplate s-au petrecut din vina bancii, document pe care sa-l inaintam furnizorilor nostri sau altor banci, ori de cate ori este nevoie. Este lesne de inteles situatia in care ne aflam acum, deoarece suma despre care vorbim este una infima, dar care, pe termen lung, afecteaza colaborarea companiei noastre cu diversii creditori. Pentru a dovedi ca faptele metionate mai sus sunt reale, va putem atasa (daca este nevoie) extrasul de cont de la banca concurenta din ziua in care biletul trebuie decontat. Pentru orice alte detalii va stam la dispozitie. O zi buna."

GABRIELA STANCIU (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus