Vocea clientului RBS - Credit nevoi personale cu ipoteca

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

RBS - Credit nevoi personale cu ipoteca

13 Octombrie 2011

Buna seara! Cu scuzele de rigoare ca insist desi mi s-a comunicat de catre ofiterul de credit prin intermediul caruia mi-am facut refinantarea ca situatia pe care o voi relata este deja cunoscuta de dvs. va rog sa-mi permiteti sa va expun o intamplare care sincer nu cred ca face cinste RBS. Numele meu este Adriana Moroianu si locuiesc in Bucuresti Romania. In anul 2006 am intrat in contact cu banca ABN Romania care a fost preluata mai tarziu de catre RBS. Nu voi insista asupra cestui fapt. Mentionez ca prin intermediul RBS ne-am luat casa, masina etc deci am fost sustinuti si la randul nostru in 5 ani nu am intarziat nici macar o singura data cu plata ratei. Ca sa scurtez, luna aceasta am convenit cu sotul meu Moroianu Cornel sa ne refinantam un credit ipotecar pe care il avem la RBS. Dupa ce s-au parcurs toti pasii, sau aproape toti, refinantarii asta insemnand refacerea dosarului, reevaluarea imobilului etc. am fost programati pentru 13 octombrie 2011 la sediu RBS din Piata Muncii pentru semnarea contractului de credit si al celui de ipoteca. La ora 13.00 eram programati, la 13.10 a venit doamna notar dupa care terminand formalitatile pentru semnarea ipotecii am ramas eu si sotul meu sa asteptam confirmarea centralei ca e ok contractul de credit.. Vreau sa va spun ca am asteptat pana la 16. 30 intr-o incapere de 2m pe 2m spunandu-ni-se ca asta e procedura. Initial doamna Cristina Goldvald a incercat sa ne puna la punct, dar am insistat spunand ca relatia noastra e totusi una de parteneriat si ca abordarea dumneaei nu cea mai potrivita si in cele din urma a revenit la sentimente mai bune. Concluzia este ca desi traim in Romania in Europa de Est totusi suntem clientii RBS Scotland si cred ca este inadmisibil pentru ca pentru semnarea unui contract sa stam 3 ore sa asteptam fara ca cineva sa ne poata spune cand se va finaliza totul. Ni s-a spus ca asta e procedura. Daca e asa, e o procedura defectuoasa care nu face cinste RBS. Repet este inacceptabil sa le ceri unor oameni sa astepte 3 ore ca sa se dea un ok pe un contract fara sa anunti acest lucru. Noi nu suntem casnici. Ne-am invoit de la serviciu 2 ore anuntand ca vom reveni. Evident acest lucru nu a fost posibil. Sper ca m-am facut inteleasa, sper ca nu v-am plictisit si mai sper ca pe viitor si clientii bancii RBS, fie ei si din Romania, vor beneficia de mai mult respect. Cu multumiri, Adriana Moroianu Bucuresti, Romania

Adriana Moroianu (Bucuresti, Bucuresti)

RBS - Credit nevoi personale cu ipoteca

18 Noiembrie 2009

Am un credit de nevoi personale cu ipoteca la RBS pe 30 ani .Dupa primul an cand rata era fixa am trecut la o rata variabila functie de EURIBOR(in contract NU este stipulata formula de calcul)recalculabila o data pe an(deci EURIBOR12M ).Atunci rata a crescut cu 70euro iar banca nu m-a anuntat de aceasta modificare asa cum era prevazut in contract , ci la insistentele mele mi-au trimis dupa 5 luni un nou grafic de rambursare , spunand ca aveau adresa gresita desi ipoteca era pusa fix pe adresa de corespondenta...absurd deci. Intrand in anul 2 de credit ma asteptam la acea recalculare a ratei functie de EURIBOR , care acum are o valoare muuult mai mica fata de anul trecut (a atins un minim istoric).Insa rata imi ramane neschimbata . Cerand lamuriri la banca mi s-a spus ca asa este stipulat in contract cum ca banca POATE modifica rata dar se subantelege ca NU E OBLIGATA! Adica eu sunt obligata sa platesc absolut ce rata aleg ei sa-mi fixeze fara sa inteleg care e dobanda , cum e calculata si de ce daca e functie de euribor nu se schimba decat prin crestere a ratei si niciodata prin scadere. Cunosc cazuri in care in ultimul an la Alpha Bank sau Piraeus ratele au scazut cu pana la 150 euro datorita scaderii Euribor dovada ca exista si banci care respecta contractul desi \"riscul de tara\" pe care il invoca unele banci care nu vor sa scada ratele exista si pentru bancile care respecta contractul.Consider ca RBS face un abuz in clauzele contractuale .Probabil ca intalnirea in instanta ramane singura solutie in relatia cu aceasta banca !

Mariana Tartopan (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus