Vocea clientului RBS - Credit nevoi personale

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

RBS - Credit nevoi personale

12 Mai 2014

Am avut(am?) la RBS 4 produse, deci 4 contracte. 1. Am avut un credit de nevoi personale in euro, la care am documente de plata la zi pentru fiecare rata. Cateva rate platite in euro cu explicatia scrisa ca platesc rata la creditul in euro si cu plata efectuata in contul in euro aferent au fost pastrate in cont ca si cum ar fi fost un depozit fara dobanta, ratele respective aparand platite dintr-un cont al meu in lei. Deasemenea, cateva rate platite corect pentru acest credit au fost utilizate de RBS pentru a stinge obligatii fictive in alt cont. Extrasele la contul in euro nu erau in limba romana, desi am reclamat si am carut sa-si tina evidenta in lei, conform legii contabilitatii. Pentru toti clientii, persoane fizice sau juridice, au procedat la fel, adica ilegal. Mi-au comunicat ca au transmis creditul unei societati care pana acum nu m-a contactat, si pentru ca nu au vrut sa-mi primeasca platile la scadenta la ei, am platit ratele, conform scadentelor din contract, lla UNICREDIT, pentru ca, intr-un proces pe care-l va deschide cineva, sa dovedesc ca am platit ratele corect. 2. Au inregistrat operatiuni fictive, aducatoare de dobanzi pentru ei, in contul meu aferent unui card in lei cu descoperire de cont, platind de acolo rate pentru creditul in euro, rate care erau deja platite in euro contul aferent creditului in euro 2. Am cerut un card de debit in euro, pe care nu mi l-au oferit niciodata, dar pentru care inregistrat operatiuni fictive, comision de emitere card, comision de administrare cont, pe care le-am contestat si nu le-am platit niciodata; si le-au platit abuziv singuri, din contul meu de credit in lei cu descoperire de cont, in care au inregistrat astfel si dobanzi fictive; dupa vreun an, au recunoscut scris ca nu mi-au dat niciodata un astfel de card, dar nu au stornat acele tranzactii fictive. Si pentru acest cont in dolari au tinut contabilitatea ilegal, intr-o limba straina. 3. Am avut un card de credit in lei la care am avut un plus de 300 de lei, blocat de RBS cu acesti bani platiti de mine in plus, pe care nu i-au folosit la nimic si care a fost transmis asa la UNICREDIT. Intamplator, eu am lucrat 2 ani intr-o banca de prestigiu, preluata de francezi. Daca faceam astfel de greseli, eram sigur dat afara(am plecat prin transfer de acolo, cu greu, din motive banesti), dar la RBS, la multele sesizari privind administrarea incompetenta a conturilor mele, directorii bancii nu au facut nimic. Probabil ca incompetenta angajatilor bancii mergea pana sus. Feriti-va de RBS! Nota: la multele cereri ale mele de eliberare a extraselor de cont in limba romana, conform legii, au raspuns o singura data, dar nu scris ci trimitandu-mi copii ale extraselor de cont tot in tr-o limba straina!

Nicu Chirea (Bucuresti, Bucuresti)

RBS - Credit nevoi personale

15 Ianuarie 2014

RBS este cea mai dezgustatoare institutie bancara cu care (din pacate) am avut de-a face. De la dobanzile astronomice, legal impodobite la slaba pregatire si nesimtirea functionarilor, nu pot decat sa regret momentul in care m-am lasat convinsa sa fac greseala de a face un credit la ei. Nu sunt in niciun fel flexibili, din contra, nu stiu ce sa mai jupoaie de la clienti. Din fericire, am reusit sa scap de ei inainte de a disparea si a vinde tot la Unicredit. Ma bucur din tot sufletul ca nu mai exista pe piata.

Cristina Cris (Bucuresti, Bucuresti)

RBS - Credit nevoi personale

18 Septembrie 2013

Am avut si eu deaface cu aceasta banca si inca mai am pana la sfarsitul acestei lunii,dupa cum stiti au vandut catre UNICREDIT TIRIAC si N firme de recuperare care incearca sa recupereze camatariile facute cu acte.Eu fac parte din a doaua categorie astept sa ma contacteze firma de recuperare intrucat de 2 ani nu reusesc sa-mi achit decat jumatate din rata iar de reesalonare sau altceva nici nu a putut fii vorba.Banca tratand clientii ca in evul mediu cu angajati lipsiti de professionalism.Bine ca au murit definitive si irevocabil.

vio vio (Bucuresti, Bucuresti)

RBS - Credit nevoi personale

06 Martie 2012

Acesta "banca " in relatia cu clientul practica "camatarismul feroce" , ameninta clientii, vorbesc pe tonuri justitiare avand ca scop intimidare prin mijoace deloc profesionale a clinetilor. In ceea ce priveste cererile de reesalonare - trateaza subiectul cu paralelism - trimit raspunsuri evazive la solicitari fara sa faca mentiuni clare , omit intetionat datele importante ale cererilor doar pentru a impovara si mai mult clientul ....si in final dandu-l pe acesta pe mana executorilor ! Rusine ! Rusine ! acestor CAMATARI profesionisti ... feriti-va de ei ca dracu de tamaie ..... adresati-le doar solicitari scrise si nu uitati sa mentionati ca doriti ca raspunsul sa fie pe suport de hartie si sa contina in clar nr. de inregistrare al solictarilor dvs. . NU vorbiti la telefon cu ei ! Purtati doar corepondenenta scrisa clara ! Mare ATENTIE ---- sunt cei mai mari CAMATARI din S_E Europei !

constantin andrada (Bucuresti, Bucuresti)

RBS - Credit nevoi personale

18 Octombrie 2011

Nu sunt multumit deloc de cum ajuta banca clientii. Am un dosar la ei din decembrie ptr.reesalonare. Nu m-au ajutat si din aceasta cauza am ajuns sa fiu raportat la biroul de credit! Din cauza salarului diminuat, sporuri taiate, am ajuns intr-o situatie delicata! Am inteles ca nu am nici sanse de reesalonare, trebuie sa ma pun bine cu ei ca sa ma stearga de la rai platnici!

Istvan Bereczki (Cluj-Napoca, Cluj)

RBS - Credit nevoi personale

20 Septembrie 2010

Buna ziua, Mentionez ca am tot cautat printre relatarile despre neplacutele colaborari cu banca RBS, despre care, de altfel, pana in prezent aveam o impresie foarte buna definita prin profesionalism si seriozitate. M-am inselat amarnic insa, si mai mult decat atat, am observat pana la ce nivel de josnicie poate merge incercarea anumitor institutii cu pretentii de profesionalism si verticalitate. Anul trecut am incheiat un contract de creditare pentru nevoi personale, fara ipoteca, pentru o perioada de 5 ani. Pana la incheierea primului an dobanda a fost fixa si, recunosc, printre cele mai acceptabile de pe piata la momentul la care am solicitat contractul. Trecand peste faptul ca initial am dat peste o Dra care nu-si cunostea deloc produsul si datorita careia mi s-a refuzat in prima faza solicitarea, si peste faptul ca am reusit sa obtin in cele din urma creditul doar la interventia unei persoane mult mai pregatite, aceasta banca s-a dovedit, acum la mai bine de un an, mai ceva decat camatarii (cum spunea cineva intr-o alta relatare). Este prima banca (din cate cunosc) care percepe dobanda la banii pe care NU-i imprumuta, si asta prin ingineria financiara rezultata din colaborarea acestei asa zise banci cu grupul de asigurari de viata AIG. Practic in momentul in care mi s-a aprobat creditul, mi s-a comunicat suma aprobata din care s-a retinut valoarea totala a asigurarii de viata corespunzatoare perioadei de creditare. Problema este ca la graficul de rambursare valoarea ratelor era calculata la suma totala, initiala, adica cu tot cu valoarea asigurarii, ceea ce insemna ca urma sa platesc pe de o parte asigurarea si sa mai dau si dobanda pentru aceasta. Cand am intrebat de ce, mi s-a raspuns ca la sfarsitul perioadei mi se va rambursa suma corespunzatore asigurarii retinandu-se doar valoarea dobanzii acesteia, ca si masura de precautie pentru AIG. Intre timp am refinantat creditul la o banca mult mai sigura si mai transparenta din punctul meu de vedere, si evident surpriza a fost ca nu am primit nimic din valoarea asigurarii, iar raspunsul a fost ca asta e politica bancii si mi s-a explicat ce pierderi ar fi avut compania de asigurari daca ramaneam in somaj timp de 6 luni. Concluzia mea a fost ca era mai rentabil pentru mine sa nu mai platesc, decat faptul ca am achitat inainte de vreme creditul, si mai mult decat atat diferenta intre mine ca si client serios si un altul rau platnic, in conceptia acestei banci, este faptul ca eu am ramas cu o gaura de cateva zeci de milioane (sumarizand valoarea asigurarii si dobanda adaugata prin aceasta la valoarea ratei). Ceea ce insa a constituit deliciul discutiei de final cu banca, a fost replica conform careia, "RBS nu pierde niciodata" iar daca nu-i convine, clientul e liber sa mearga la alta banca. Sunt constienta ca vina imi apartine in semnarea unui contract insuficient studiat si analizat, si ca poate nu mai pot face ceva pentru a schimba satisfacia cu care angajatii acestei bancii se simt atat de siguri, insa sper ca relatarea sa va faca atenti si la alte aspecte/subterfugii prin care acesti rechini fura de la oamenii cinstiti si parolisti, care vor sa fie cu ratele la zi si care cauta sa-si onoreze partea contractuala.

Giba Nicoleta (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus