Vocea clientului RBS - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

RBS - Card de credit

14 Martie 2015

Buna Ziua ! Am in prezent un executor judecatoresc pe cap care vrea in ,,numele legii" adica instantei de judecata fara citare a partilor, asa cum prevede noul cod civil, sume care in total sunt de 21.000 lei pentru un card de credit de 7.500 lei contractat in anul 2009 la data de 07.05.2009 semnat de o anume Iacob Alina din cadrul RBS. Eu am fost indisponibilizat abuziv in anul 2010 cu ocazia nedreptei ordonante date de Emil Boc fara a se tine cont de niste criterii sub nicio forma ( am proces pe rol in acest sens si in prezent). Cu putin timp insa ,pana la data de 10.03.2015 am fost instiintat ca cei de la banca RBS au cesionat in calitate de cedent contractul lor la data de 14.03.2013 catre APS FUND ALPHA UZAVRENY FONDA.S. S. in calitate de cesionar 1 , ASSET LEASING IFN S.A,in calitate de cesionar 2, si o anume DDM INVEST XX AG. Acestea au pus imediat de la obtinerea contractului pe care RBS a oferit doar pentru suma de 8000 lei .demersurile de executare ocazie cu care eu am luat la cunostinta de contractul RBS oferit in copie legalizata de executorul judecatoresc Catalin Visan si Emanuel - Andrei Dorcioman , datorita incheierii nr.2 din daa de 14.03.2015 . in dosarul de executare nr.75/2015 . Problema reala a tuturor e ca dupa ce am citit bine contractul ( conform cu originalul ) am ramas stupefiat cum reprezentantii bancii RBS si o anume Iacob Alina asa cum apare in clar semnatura si stampila pe ambele contracte ( cel fals si cel original ) a falsificat contractul de credit ,a depus file in plus la contract si a semnat in numele meu, cu aceiasi data de 07.05.2009 , falsul fiind extrem de evident chiar si fara o expertiza grafologica. Ca sa rezolve si mai grav problema cei de la RBS au cesionat rapid contractul meu si au inselat firmele cesionare in numar de 2 -3, care in dorinta obtinerii unor bani multi si foarte usor ,pus mana pe contractul meu fals oferit de cei de la RBS. Ca cetatenii acestei tari sa fie lipsiti din start de justitie si dreptate asigurate constitutional si doar pe hartie ) in lupta cu bancile conform prevederilor legale in vigoare sau noului cod civil ,statul sustine neoficial bancile dar legal le pune instrumente prin care acestea au putut/ pot si vor putea savarsii legal abuzuri fata de cetatenii acestei tari. Cand statul are sa-ti restituie o suma de bani , o face esalonat sau daca sunt fonduri ,cand este insa ca tu cetatean platitor de impozite sa ai datorii fata de el statul roman o vei face imediat silit de instrumentele legale gandite de el . In cazul in care eu eram citat sa zicem in fata instantei in ce priveste executarea silita , cu aceasta ocazie zic eu luam la cunostinta de contractul fals de la RBS si puteam aduce probe instantei scrise ca totul e un fals, si sa pot spune ca mie mi-au fost asigurate minime masuri de dreptate si decenta in justie de stat, insa fara citarea partilor asa cum este prevazut ,cine se asigura de faptul ca cetatenii nu sunt la mana abuzurilor banciilor. In cazul meu, acum personal vorbind trebuie sa fac contestatie la executare in termen de 15 zile de la data de cand am luat la cunostinta de actele trimise de executorul judecatoresc , sa depun o cautiune de 1000 lei plus 5% ,din suma solicitata cesionarii ei 1-2-3 pe un act care la baza sta un fals grosolan. Rog sa-mi dati sfaturi utile cat mai repede pe www.elenian30@gmail.com .Unde mai e dreptatea in tara asta ?

Eduard Druja (Bucuresti, Bucuresti)

RBS - Card de credit

04 Iulie 2013

Mi s-a furat on line de pe cardul de credit, am refuzat sa se faca tranzactia, cu toate acestea banii au iesit din cont pentru doua bilete cumparate de doi cetateni straini pentru bilete de tren in Franta, iar BANCA RBS ma considera pe mine buna de plata desi toate convorbirile noastre sunt inregistrate,eu nu eram acasa cand au fost facute tranzactiile(pot dovedi cu martori, cardul fiind la mine) , iar in momentul cand m-a sunta cineva de la fraude bancare am spus clar sa nu autorizeze tranzactiile pentru ca nu le-am facut eu. Este o suma de 1000 de lei la care am tot platit dobanda pana acum. In sfarsit, raspunsul dupa un an a venit, iar eu sunt cea care trebuie sa plateasca. Sunt niste tepari si nesimtiti cu personal neinstruit, sau smechereste instruit pentru a smulge bani de la clienti pe cai necinstite. Sa nu va faceti in nici un caz vreun credit sau orice alta tranzactie la acesti nesimtiti. Neprofesionalisti, mincinosi si cu un training de tepari. O sa ii dau in judecata. FERITI-VA DE BANCA RBS!

oana oana (Constanta, Constanta)

RBS - Card de credit

27 Noiembrie 2010

Am reusit sa obtin refinantarea cardurilor de credit pe care le aveam. Astfel, a trebuit sa solicit de la RBS o scrisoare de refinantare.. costa desigur... nu putin...E doar o hartie cu suma pe care o am de returnat si contul unde trebuie sa depunem banii... Ok, m-am deplasat la sediul bancii (care nu era in localitatea unde locuiesc, ci la 35 km de aceasta). Mi s-a spus sa depun taxa de eliberare a actului respectiv. Am depus... am facut cererea si am depus-o...Mi s-a spus ca voi fi sunata in 2-3 zile ca sa ridic hartia ceruta. Surpriza, trec trei zile si nimic. A patra zi sun si zic.. aha...maine este gata. O ridicati de la sediul unde ati depus cererea. Bineinteles fac cei 35 km, stau o ora la ghiseul bancii ca cica inca nu ajunsese acolo, dar victorioasa o iau... Semnez OP de la banca la care am facut refinantarea (10 noiembrie). Astept... banii nu intra...desi trecusera 7 zile de la plata. Bineinteles aceasta distractie costa 30 euro (ca e OP conditionat...bla, bla). Dupa 9 zile sun la call center. Nu stim nimic, banii nu sunt in cont, trebuie sa platesc rata,ca trecuse ziua scadenta si eu nu aveam banii in cont. Sun la banca cu refinantarea. Banii plecasera, tocmai s-a intos inapoi suma.. de ce???? Fara explicatii....nimeni nu a putut sa-mi explice de ce... Completez alt ordin de plata ( tot conditionat, tot 30 euro). Dupa 4 zile sun la banca. Nimic...Sun iar... Aha! Trebuie sa platiti 600 diferente de plata dobanzi, bla bla... platesc... A doua zi sun ia. Este suma in banca, dar tre sa vin la sucursala sa fac cerere pentru lichidarea contului.Iar 35 km.. Fac cererea.. a... dar nu se da pe loc hartia....voi fi sunata... Trec 2 zile... nimic.. Trec trei.. nimic.. Sun...a.. da.. vad ca aveti scrisoarea. Nu am finalizat-o inca, dar daca veniti intr-o ora o sa o aveti. Ura... Ma invoiesc de la munca.. 35 km... ajung la ghiseu...stai asa ca zice sa sunam la call center. Nu stie nimeni sa-mi spuna de ce. Sun. Cica nu-i problema, pot sa iau scrisoarea, dar nu... la ghiseu spune ca.. au descoperit de ce. Nu pot pentru ca avusesem rate perfecte, si na, cica au divizie separata... Trebuie sa ma sune, sa calculeze etc. Ok.. Sunt rugata sa astept un pic. Stau o ora. Nimic. Nimeni nu ma suna... Sun dupa 1 ora si 30 minute la call center ca cica aia de la ghiseu nu stiu nimic. Mi se spune arogant ca abia de o ora a fost inregistrata solicitarea mea cu ratele perfecte.. bla,bla...Sa astept.. cer un numar de la rate perfecte ca deh, alta divizie. Nu pot sa-mi dea. Cica sa astept ca suna ei. A trecut o zi... nimic.... Isi bat joc de noi!!!! Obtinerea acestei hartii ca am inchis cardul m-a costat 60 euro plus 18 lei, si sa vedem poate ca trebuie sa platesc ceva si la rate perfecte,ca deh, daca le-am dat banii mai repede... Nesimtiti!

iosif ioana (Ploiesti, Prahova)

RBS - Card de credit

19 Noiembrie 2010

Am avut si eu o experienta rea cu acesta banca. Acum cativa ani, datorita unui fost coleg care s-a angajat la RBS ne-am facut mai multi din firma un card de credit. Nu ne-a costat nimic, a venit el la firma, sefa i-a completat adeverinta cu salariile de pe ultimele 3 luni si peste cateva zile, saptamani...nu mai stiu exact, am avut cardul in mana. Inittal, nici nu am vrut sa-l folosesc, am zis sa fie...pentru orice eventualitate, e mai usor sa scoti cativa lei din bancomat cand ai nevoie, decat sa apelezi la impumuturi de la altii, si in plus ii venea si fostului coleg un comision anume ca ne-a facut noua cardurile. Intre timp m-am mutat la casa noua cu prietenul meu si renovand apartamentul am mai avut nevoie de una alta. Neajungand banii de salariu, am scos de pe cardul RBS (aveam doar linie de credit, adica puteam scoate valoarea a trei salarii). Banii s-au dus...ceva mobila, un pic de renovat prin apartament... asa incet, incet in cateva luni. Problema era ca eu luam salariul in data de 5 a fiecarei luni, iar data in care trebuia sa ajunga banii (rata) la RBS era tot data de 5. La incheierea contractului, nu m-au intrebat cand as vrea sa fie data scadenta. Nici nu m-am gandit la asta, ca initial nici nu am vrut sa cheltui din banii de pe card si m-am gandit ca ce are...in 5 iau salariul si merg sa platesc. Dar nu-i asa...platind la Posta dureaza 3 zile pana lor le intra banii, iar la ei la ghiseu la RBS iti iau 5 lei pentru fiecare plata. Problema era ca de multe ori data de 5 pica pe vineri, sambata sau duminica si abia luni imi intra salariul. Pentru orice intarziere ma terorizau cu telefoane, SMS-uri si scrisori acasa. La telefon imi spuneau sa iau imprumut de la cineva bani daca nu am... In niciun fel nu incercau sa fie amabili si intelegatori, ca doar le-am spus ca e vorba de 1-2-3 zile intarziere la plata, nu mai mult. Si desigur ca pe urmatorul Extras de cont imi oprea 50 de lei pentru intarziere! Chiar si pentru cateva zile!!! Intr-un final m-am hotarat sa fac o refinantare cu o alta banca si asa am inchis cardul si inca un credit la o alta banca. Dar nici asta nu a fost usor cu RBS-ul. M-am dus la banca sa fac cererea pentru inchiderea contului si sa predau cardurile. Pe card, mai aveam 10 si ceva lei in plus. Am intrebat care este modalitatea de a-mi primi banii...treaba era foarte lunga...sa fac nu stiu ce cereri, sa depun, apoi sa astept cateva zile (nici cei de la ghiseu nu stiu cat exact) sa imi scrie ei si sa ma duc iar la banca pentru a-mi ridica banii. I-am zis celor de la ghiesu, ca nu mai bine imi scot cei 10 lei din bancomat si predau cardul gol...ea o zis Ok, fara sa imi explice treaba cu comisionul... Bancomatul NU MERGEA! La aproximativ 20 de minute distanta de sucursala mai era un sediu de-al lor. M-am dus acolo. Am scos banii si cu cardul gol am stat la rand sa imi predau cardul si sa depun cererea de inchidere a contului. Dupa ce am stat stat la rand de m-am plictisit am ajus la doamna respectiva la ghiseu care m-a intrebat daca am sunat la Bucuresti, ca cica trebuie...chiar daca stiu eu ca totul este OK, ca banca cu care am refinantat a platit sigur. Am intrebat-o daca ea nu imi poate vedea contul...sau altcineva prin toata banca aia...Numai aia de la Call Center din Bucuresti sau de unde or fi.. A zis ca nu, doar la telefon. Asta e...m-am dus acolo langa bancomat si am sunat.. Tipa o zis ca e OK, imi pot preda cardul. Pana eu am vorbit s-a facut coada din nou la ghiseu. Asta e...tipa de la ghiseu m-a vazut ca m-am pus iar la coada, dar na...nu putea sa zica hai in fata, ca doar odata am mai stat la rand, doar ca trebuia sa sun...Am stat din nou de m-am plictisit. Chiar cand ajunsesem la rand, suna telefonul...nr. de Bucuresti...m-am gandit ca o fi astia de la RBS...Intr-adevar era si mi s-a comunicat ca au observat ca eu am mai facut o tranzactie...ca am scos bani de la bancomat...am zis DA, banii mei, care erau in plus pe cont !!! Da, imi zice aia de la telefon, dar comisionul de retragere este 7 de lei! Zic eu: cum 7 lei ???? Ca doar am scos de aici , tot de la RBS, nu de la alt bancomat... Asta e...7 lei ! Wow...i-am inchis aleia telefonul in nas, i-am spus ca abia astept sa scap de ei! La ghiseu am platit 7 lei si asa am ramas cu 3 lei din cei 10 lei AI MEI! Asta e... Acum, dupa 2 luni dupa ce am SCAPAT de ei, imi tot vine extrasul de cont de la ei pe mail, posta, SMS, cu suma de plata 0 desigur dar vad ca tot vine, chit ca eu am inchis contul, am predat cardurile...nu mai am si nici nu o sa mai am niciodata treaba cu ei. SA VA FERITI DE EI!!! COMISIOANE FOARTE FOARTE MARI SI STRESANTI SI...NESIMTITI !!!

Till Erika (Timisoara, Timis)

Raspunsul RBS

Cardul de credit este, prin definitie, un instrument de plata electronica ce permite detinatorului utilizarea unei linii de credit acordata de catre banca in limita unui plafon si este in principal destinat platilor la comercianti, chiar daca permite si operatiuni de retragere numerar. Folosind cardul la comercianti, clientii beneficiaza de comision zero si o perioada de gratie in care, daca sumele platite sunt restituite integral, dobanda perceputa de catre banca este zero, avand in plus si alte beneficii (reduceri in locatiile comerciantilor parteneri RBS si posibilitatea de plati in rate sumele utilizate). In schimb, daca clientul decide sa foloseasca cardul de credit pentru retragere de numerar la ATM, aceasta operatiune implica un cost, concretizat in comisionul pentru utilizarea instrumentului de plata la ATM. Atat scadenta de plata a sumelor datorate, cat si tarifele si comisionele percepute de catre RBS Romania sunt definite, reglementate si agreate in mod transparent cu clientul in cuprinsul contractului de credit pentru emiterea si utilizarea cardului de credit. Plata sumelor datorate de catre clienti in baza contractelor de credit incheiate cu RBS Romania se poate face : - prin intermediul partenerilor agreati RBS Romania (Posta Romana, Praktiker); - prin debitare directa (Direct Debit) intrabancara, caz in care este necesar ca respectivul clientul sa aiba un cont curent deschis la RBS Romania; - prin transfer bancar (ordin de plata) din contul deschis la o alta banca in contul deschis la RBS Romania; - la ghiseele bancii. Pentru toate aceste variante comisionul perceput de RBS Romania este 0. Marijana Vasilescu - Director de Comunicare si Marketing

RBS - Card de credit

04 August 2009

La fel ca si cu celelalte banci cu care am lucrat aceasta unitate financiar bancara la inceput a fost foarte vesela ca m-a agatat,mai mult desi in lumea economico-financiara se stia de mult ca vor veni perioade delicate nu au refuzat cererea mea dimpotriva m-au incurajat;cind a veni si peste mine criza au inceput represaliile psihologice creindu-mi o stare de disconfort greu de imaginat.Datorita situatiei mele sustin si pentru Romania crerea unei legi speciale a falimentului si pentru persoane fizice si va rog insistent si frumos ca in conformitate cu prevederile legislatiei actuale sa initiati un referendum pentru aprobarea si pentru Romania a unei asemenea legi propusa de Dvs.in conformiitate cu o cercetare stiintifica prealabila.Cu sinceritate Scortanu Adrian Cezar

adrian-cezar scortanu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus