Vocea clientului Raiffeisen Bank - Probleme diverse

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Probleme diverse

04 Iunie 2013

La sfarsitul lunii Mai 2013 am incercat sa accesez o refinantare a unei descoperiri de card si a unui card de cumparaturi , iar pe data de 03.06.13 am primit un telefon din partea celor de la Raiffeisen Bucuresti pentru a ma intreba despre ce este vorba in aceasta refinantare si daca nr. de telefon pe care eram contactat este pe numele meu ( fiind pe numele mamei am spus adevarul ) si sa mi sa spuna ca cererea mea este in curs de procesare pentru a fi aprobata sau respinsa , iar azi 04.06 sa fiu sunat de la sucursala din orasul meu pentru a imi comunica ca cererea mea a fost respinsa din cauza ca telefonul pe care il folosesc nu este pe numele meu. Trebuie sa ma duc sa trec abonamentul pe numele meu sau sa imi iau un alt abonament ca sa pot accesa aceasta refinantare ??!??

Costin Dobre (Medgidia, Constanta)

Raiffeisen Bank - Probleme diverse

15 Iunie 2012

Cred ca prin 2000 am obtinut un card de salarii . Ulterior , prin 2005 si un overdraft de 3 salarii . In 2009 8 luni nu am lucrat (avind decit citeva contracte cu timp partial) ,dar am achitat lunar dobinda aferenta. In acest interval, avind contractate la aceeasi banca 2 credite, dintre care unul achitat si unul in derulare. Din noiembrie 2009 pina in iunie 2010 am lucrat din nou. Am reusit sa obtin o refinantare mai mare. Am continuat sa platesc rata plus dobinda lumar, pina prin februarie-martie cind am inceput sa am dificultati cu recuperarea sumelor ptr. serviciile prestate (servicii de contabilitate). Cam in aceeasi perioada am schimbat nr. de telefon. La finele lunii mai 2012 (data plecare Bucuresti :29.05.2012 , data sosire Zimnicea 30.05.2012) primesc o notificare (cu confirmare ) ca inregistrez o restanta de 4 rate , ca am mai fost notificat o data(??????)si ca daca nu achit in 5 zile risc trecerea intregului credit la scadenta anticipata. Ajung la agentia Zimnicea si discut cu o dra. amabila si imi confirma suma, mergind pe firul inregisrarilor imi spune ca overdraftul a fost inchis si din acel motiv inregistrez restante de 4 rate. Completeaza un formular si convenim sa achit pina la finele lunii iunie peste rata normala aproximativ 20% din "restante" . Pe data de 08.06.2012 trimit la adresa de mail infoformatii.plati@raiffesen.ro o cerere de a imi oferii (fara sa reprosez ca au inchis overdraftul fara notificare) o solutie sa reesalonez decit partea de overdraft (circa1700). Vineri 15.06.2012 orele 13.52 sunt sunat de la Raiffeisen si a inceput cu textele invatate motamo . Prima data ca la finele lui aprilie s-a inchis overdraft-ul, ba ca din februarie. La reprosul meu, cred ca justificat (fiind client Raiffeisen de 12 ani fara restante) si solicitarea de a imi oferi o solutie de a reesalona overdraftul, in afara de "aveti 4 rate restante" si "achitati suma" nu au venit cu nimic nou. Sunt total nemultumit de atitudinea celor din Raiffesen centrala si in momentul in care reusesc sa rezolv creditul ..... De asemenea am sa ii recomand ca fiind cei mai slabi si necooperanti. Cred ca banca nu are intentia de a pierde un client prin inflexibilitatea de care dau dovada anumiti functionari , ci de a pastra portofoliul de clienti in aceste "vremuri tulburi". Cu deosebita stima C.

Cezar Hotinceanu (Zimnicea, Teleorman)

Raiffeisen Bank - Probleme diverse

01 Iunie 2010

Buna ziua, Ma numesc Mira Gheorghe,cnp 16109********,domiciliat in sat Scurtu Slavesti, comuna Scurtu Mare, Judetul Teleorman. Pana de curand am fost posesorul unui card de credit Raiffeisen Bank. Saptamana trecuta am obtinut un credit la o alta banca. Banca respectiva mi-a refinantat si cardul de credit de la Raiffeisen Bank si mi-a trebuit o dovada ca s-a inchis contul respectiv.Am mers la Sucursala Teleorman,iar angajatele Stanciu Mirela, Balan Nicoleta, Ghenea Georgiana m-au plimbat ca pe o minge de la una la alta, mi-au zis ca sunt batut in cap ca nu inteleg ca tranzactia se va face intr-o luna, si mi-au zis sa nu le mai deranjez cu prostiile mele. Intr-un final am mers in agentia Alexandria si contul mi-a fost inchis. Reclam aceasta situatie dorind sa fac cunoscut comportamentul oribil al angajatelor Raiffeisen Bank, Sucursala Teleorman.

Gheorghe Mira (Alexandria, Teleorman)

Inapoi sus