Vocea clientului Raiffeisen Bank - Overdraft/Descoperit cont

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Overdraft/Descoperit cont

25 Iulie 2018

Am accesat o linie de credit de la Raiffeisen. Experienta avuta cu personalul cu care am intrat in contact a fost normala. Bineinteles ca "m-am lovit"de limitarile existente in sistemul lor, dar una peste alta, pot afirma ca experienta avuta ( inca o mai am) este ok. Pot cuantifica relatia cu personalul ca fiind de nota 5 ( din 5) , dar limitarile sistemului le pot cuantifica doar la 2( din 5). Pot afirma ca am avut experiente si renumita/omniprezenta ING, unde am putut testa limitarile sistemului. Au si ei limitarile lor, iar daca ajungi la ele, este ca si cum te lovesti de un zid.

Daniel Radulescu (Brasov, Brasov)

Raiffeisen Bank - Overdraft/Descoperit cont

11 Mai 2018

Angajatii - Raiffeisen Bank -dau dovada de incompetenta, nu-ti pot furniza informatii ce tin de institutia pt.care lucreaza si despre serviciile oferite de catre aceasta . Daca esti clinic sanatos cu siguranta dupa ce ai parte de :conversatii interminabile si cu plasarea de la un departament la altul si cu informatii care nu-ti sunt de folos si o mare lipsa de interes din partea lor, sigur ajungi sa te tratezi la un spital de boli mintale! Am un credit si un Overdraft pe acelasi cont, in luna Decembrie am ramas fara loc de munca, zic sa sun si sa anunt banca ca-i posibil sa intarzii cu plata. Cred ca in timp ce vorbeam cu ei mi-au blocat contul! Mi se spune ca atunci cand ma angajez sa duc o copie a contractul de munca si o ,,adeverinta,, de la contabilitate precum ca anajatorul imi va vira banii in contul ce il am deschis la Raiffeisen. In februarie duc cele cerute la o agentie, doar ca-contractul este pe perioada determinata de 3 luni, angajatorul are acest drept, si mi se spune ca contul meu va fi deblocat! In acest timp nu am platit rata pt. ca toti banii care ii depuneam ar fi mers catre descoperirea de card! In luna martie merg sa-mi scot salariul si sa las rata ce trebuia platita la zi! Mare surpriza... cont blocat! Nu-mi pot scoate banii si se pare ca cei de la banca nu stiu ca Nu au Voie sa-mi puna oprire pe tot salariul, legislatia din Romania nu permite!! Mi se cere iar copie la contract + acea raspundere a angajatorului ca..mi se va vira banii in contul deschis la ei. Merg si le duc toate cele cerut.. ..dupa cateva zile merg sa-mi verific contul....BLOCAT! Sun si mi se spune ca: - Pana nu-mi acopar toata descoperirea de credit , contul va ramane blocat pt. ca am contractul pe perioada determinata! Minunat! Le spun ca angajatorul imi va face contract pe perioada nederminata incepand din 1Mai! Surpriza dupa vreo 5zile ma suna cei de la banca sa-mi spuna ca imi pot retrage banii si ca in final mi-au deblocat contul.! Merg si las si rata! Dar la inceputul lunii aprilie, cred ca de pe 2 aprilie, ma asteapta iar un CONT BLOCAT! Sun la ei si vor sa le duc aceleasi acte! Perfect , uite aaa te lasi pagubas! Asa ajungi sa fii dat la Biroul de Credite ...cu ajutor din partea bancii care iti spune, ....daca ai greutati cu plata creditului.... suna ! Te ajutam sa ramai dator pana iti ies peri albi!!

Daniel Grigore (Iasi, Iasi)

Raiffeisen Bank - Overdraft/Descoperit cont

26 Octombrie 2014

Am si eu o mare problema, legata de incopetenta crasa de care dau dovada functionarii Raiffeisen cand e vorba despre o combinatie de servicii - in cazul meu un credit platit lunar din contul de debit si un overdraft pe acelasi cont. Pe scurt, mi-am schimbat angajatorul in luna Octombrie. De aici a inceput toata distractia cu banca, de parca ei ar trebui sa fie cei care iau astfel de decizii nu eu...Problema mea este ca noul angajator are sediul social in strainatate, si nu imi poate elibera tampenia de adeverinta tip pe care o cer "incuiatii" de la Raiffeisen. Eu am optat pentru un cont nou in EUR tot la ei, pentru a putea sa imi gestionez toate conturile (salariu in EUR, rate in Lei, Card Credit...) fara comisioane de transfer intre banci. A fost greseala vietii mele! Ca un om serios, aveam banii de rata in contul curent. Cu o zi inainte de plata automata a ratei din cont, contul mi-a fost blocat din cauza overdraft-ului, si suma pentru rata au retinut-o in contul datoriei pe overdraft. A doua zi, pe 21.10, data scadenta a ratei, m-am prezentat la ghiseu sa achit rata CASH (contul fiindu-mi blocat). Acolo am fost informat cu seninatate ca nu pot! Daca bag CASH in cont vor fi luati tot pe datoria de overdraft si rata tot nu va fi platita. Dupa 20 min. in care functionara habar nu avea ce sa imi spuna, m-a indrumat spre magnificul birou de colectari. De 1 saptamana stau intre telefoane care nu le primesc de la acest birou si penalitatile care se aduna pentru neplata ratei - ma repet, rata e neplatita din cauza incompetentei bancii de a ajunge la o intelegere cu mine, eu avand banii de rata oricand doresc ei. Nu vad vreo rezolvare, cu toata abureala lor de reesalonare, deorece nimeni din aceasta banca nu stie ce sa faca in momentul in care 2-3 servicii bancare stau unul in fata altuia. Sfatul meu: cand va mai suna cineva de la Raiffeisen sa va propuna vreo "afacere" incercati sa nu va lasati pacaliti asa cum am facut eu, si cu banii in mana la ghiseu sa te trezesti dator la banca... Am sunat si eu la biroul colectari dar mi s-a spus ca nu eu trebuie sa sun, ci ei pe mine, iar pana ce se vor hotari sa faca acest lucru eu voi plati penalitati! Sunt doar niste servicii bine gandite, care se bazeaza pe faptul ca oricine la un moment dat va face o schimbare in viata sa, si atunci banca te asteapta la colt sa te bage in faliment! E ca la poker - banca e tot timpul in castig!

ovidiu grindean (Brasov, Brasov)

Raiffeisen Bank - Overdraft/Descoperit cont

21 Octombrie 2013

Buna ziua...Acum 5 ani am optat pentru o decoperire de card(mentionez ca pana in prezent am am schimbat angajatorul ba chiar am fost si in somaj), totul a mers bine si frumos pana cand in data de 7.10.2013 m-a sunat o colega de-a dvs de la colectari debite spunandu-mi ca am de platit dobanda de pe luna anterioara plus decizia de indemnizatie crestere copil cu toata ca le-am explicat ca eu sunt in prenatal,I-am precizat ca in data de 10 ale lunii voi primi salariul (prenatalul) dar in data de 10 am constatat blocarea contului implicit blocarea intregului salariu.Am mers in data de 11.10.2013 la sucursala Dumbrava Rosie unde le-am explicat situatia,au trimis un mail cu sesizarea mea si am fost indrumat sa sunt la colectari debite.am sunat si din nou mi s-a spus ca trebuie sa le aduc adeverinta de indemnizatie crestere copil(precizez ca angajatele de la call center nu stiu care este diferenta dintre prenatal care este platit tot de firma si indemnizatie copil care o plateste statul,firma nu poate sa elibereze decizia de suspendare a contractului de munca pentru crestere copil atata timp cant sunt in prenatal adica tot angajata lor).Dupa ce mi-am tocit nervii cu toate incompetentele de la call center am fost sfatuita de un consilier pers fizice sa aduc o adeverinta de salaria ca se v-a rezolva.Seara pe la ora 7 probabil in urma mail-ului trimis de la sucursala am fost iar sunata de la colectari debite(la fel de incompetenta) care din nou imi cerea sa aduc acea decizie de suspendare a contractului...apel care nu-si mai avea nici un rost.In data de 14.10.2013 am fost sunata iar de la colectari debite de cineva care avea cat de cat habar asigurandu-ma ca daca aduc adeverinta de salariu imi v-a debloca contul.Azi in data de 21.10.2013 am dus adeverinta completata in original care a fost inregistrata,am sunat la colectari debite si.....rezolvare:trebuie sa acopar intreaga suma pentru ca sunt pe perioada determinata(am fost angajata de 1 an jumate pe perioada determinata contract pe care il semnam luna de luna) Intrebarea mea ar fi: De ce mi s-a blocat intreg venitul dupa numai 10 zile de neplata? chiar si asa daca banca nu mai vrea sa-mi ofere aceste servicii de ce nu sunt instiintata corect(anuntata ca trebuie sa restitui toti banii pentru ca nu ma mai incadrez in conditii si sa-i platesc in rate), mai sunt pusa si pe drumuri iar angazatii ma intampina cu "nu stiu" sau "nu va pot spune sigur"

Raluca Ghergheluca (Bacau, Bacau)

Raiffeisen Bank - Overdraft/Descoperit cont

19 Mai 2010

Am un overdraft pe cardul de salariu la aceasta banca.In martie 2010 am fost transferata de la o firma la alta, respectiv pe 1 martie a fost ultima zi de lucru la firma precedenta iar pe 3 martie prima zi de lucru la actuala firma, ambele firme facand parte din acelasi grup/holding.Prima firma la care am lucrat, vira salariul direct prin Raiffeisen, firma actuala vireaza salariul prin BRD DAR, am solicitat celor de la contabilitate sa mi se vireze salariul in acelasi cont de Raiffeisen tocmai pt a nu avea probleme cu acest overdraft. In luna aprilie,cand mi s-a virat salariul nu am avut absolut nici o problema insa, in luna mai mi s-a blocat contul FARA SA FIU ANUNTATA! De pe data de 10 mai cand mi s-a blocat contul si pana in prezent, am tot umblat sa imi rezolv problema pierzand TIMP si BANI pe telefoane. Am sunat la centrul de colectare unde stateam cate 30 min la tel si unde de fiecare data mi se spunea altceva. Pe 13 mai cand am sunat IAR la colectari mi s-a spus sa aduc o adeverinta de venit(nu mi s-a specificat ca trebuie sa fie format Raiffeisen) in orice sucursala(nu mi s-a specificat ca trebuie dusa in sucursala unde am facut overdraftul)iar cand aceasta adeverinta se va transmite (pe mail probabil) in cateva minute mi se va debloca contul.Pe 14 mai am dus adeverinta in sucursala din Liberty Center unde, in momentul in care am explicat pe scurt problema mi s-a oferit IAR!!! un nr de tel (de parca nu sunasem 3 zile la rand tot acolo)si pt ca am refuzat m-au poftit la un birou unde mi-au spus ca vor trimite pe mail adeverinta si ma vor suna. Bun...se facuse seara si nimeni nu a sunat asa ca am sunat la un nr de tel de pe site Raiffeisen pt reclamatii,am vortbit cu un domn foarte amabil care m-a linistit spunandu-mi ca se va rezolva si ca o sa ma sune luni 17 mai.Luni 17 mai am mers in sucursala din magazinul Unirea unde am explicat DIN NOU problema... acesta m-a rugat sa astept si s-a dus intr-un birou si a sunat la colectari si m-a chemat apoi sa vorbesc la tel sa explic a mia oara problema mea.Mi s-a spus la tel ceva de un nou contract de overdraft.. si doamna de la tel mi-a spus sa i-l dau pe domnul din banca la tel sa ii spuna ce acte imi trebuiesc.. Acesta a vorbit, apoi mi-a luat buletinul sa faca o copie, iar cand s-a intors si fara sa imi zica de acele acte m-a trimis in sucursala I.C.Bratianu(asta ca sa nu isi mai bata capul cu mine)pt ca acolo am facut overdraftul.Am mers in Bratianu si acolo am intalnit cei mai nepriceputi dintre colegii dvs. sincer nu stiu cum i-ati angajat.Se intrebau intre ei cum sa procedeze.. au trimis si ei un mail si la fel asteptau raspuns.Am stat o ora in aceasta sucursala fiind total ignorata! Inainte sa plec am cerut o copie dupa contractul meu de overdraft pt ca atunci cand l-am facut mie nu mi s-a dat aceasta copie.Mi-au spus ca dureaza foarte mult sa imi dea aceasta copie asa ca am cerut un contract necomplectat care mi s-a dat dupa lungi asteptari.Pe 18 mai am revenit la cei din Bratianu cu adeverinta pe formatul Raiffeisen, fisa fiscala si adeverinta doveditoare precum ca cele 2 firme unde am lucrat/lucrez fac parte din acelasi grup. Am fost repezita cu "nu se mai poate face nimic pt dvs, trebuie sa achitati overdraftul cat mai repede".Le-am explicat ca nu pot achita pt ca nu imi permit si daca nu se mai poate prelungi overdraftul macar sa mi se acorde o plata in rate.Mi s-a oferit in scarba un contract pt solicitare platii in rate si mi s-a spus sa sun IAR la colectari pt a mi se comunica nr de rate.Le-am spus ca nu mai am de unde sa sun pt ca o saptamana la rand am tot sunat cate 30 min.. iar ei m-au trimis la telefonul direct din sucursala din magazinul Unirii(telefon care nici nu avea legatura cu colectarile). Am mers la Unirii si am vb cu o doamna de acolo care m-a dus intr-un birou pt a vb la tel.La tel cei de la colectari mi-au spus ca se stie de problema mea si acum trebuie sa decida un superior de-al lor daca mi se prelungeste overdraftul sau nu si o sa fiu contactata telefonic, cand ? asta nu mai stiu!!! Peste tot am mentionat ca daca nu mi se deblocheaza salariul o sa fiu in imposibilitatea de a plati cardul de cumparaturi care a intrat in penalizare de pe 17 mai. Azi 19 mai am fost sunata de la colectari dar nu pt rezolvarea problemei ci pt a fi intrebata cand platesc cardul de cumparaturi,am explicat din nou problema iar doamna de la colectari m-a luat pe un ton foarte dragut "imprumutati-va!!! faceti rost de bani!!!" DE UNDE ?!?!!?!? Ma duc sa fur? Sau cresc banii pe strada si eu nu stiu? In acel contract de overdraft scrie ca aveti dreptul sa imi blocati contul daca nu am minim 10% din suma ori eu am avut lunar mai mult de 10% si in afara de asta trebuie SA MA ANUNTATI !!! Practic va incalcati prevederile contractuale si va bateti joc de noi CLIENTI!!! Este penibil sa umblu de 9 zile pe drumuri dupa banii mei si este si mai penibil faptul ca aveti angajati nepregatiti care se sfatuiesc unul pe altul ce sa faca!!! Problema mea se putea rezolva in maxim 2 zile daca aveati un personal pregatit si un sistem OK..VREAU O REZOLVARE URGENTA A PROBLEMEI MELE!!!

Cristina-Maria Calciu (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Overdraft/Descoperit cont

03 Martie 2010

Daca inca mai am datorii la aceasta banca , de ce nu am primit niciodata nici o adresa , o notificare , absolut nimic in afara de acel telefon de la firma de recuperare. Ba mai mult cand am fost la banca sa ma interesez (dupa ce am primit acel telefon de la firma de recuperare) mi s-a spus ca nu am nici o datorie si a fost o greseala.

De ce?????????????????????????????????????????????

Alexandra Diplas (Varasti, )

Inapoi sus