Opinii clienti Piraeus Bank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Piraeus Bank - Cont curent

13 Ianuarie 2010

In vara anului 2008, firma la care lucram, Navrom Centrul de Afaceri din Galati,a deschis doua conturi, pe numele meu, fara sa semnez nimic la Piraeus Bank, unde a si virat drepturile mele banesti. Am cerut explicatii bancii, privind deschiderea unui cont fara acceptul meu si mi-a raspuns ca nu mi-au folosit datele personale deoarece acestea i-au fost furnizate de firma si au intrat automat in baza de date si banii din conturi sunt la dispozitia mea oricand.Eu nu am ridicat nici un ban, pentru ca nu stiu daca sunt sau nu client al bancii,pentru ca nu am semnat nimic cu ei.Este normal ca o banca sa deschida un cont pe numele cuiva fara acordul acelei persoane, folosindu-se de datele personale? Mi-e teama sa nu ma trezesc si cu un imprumut facut, fara ca eu sa stiu.Ce ma sfatuiti?

nicolaie iordachescu (Galati, Galati)

Piraeus Bank - Cont curent

16 Noiembrie 2009

In primul problema: am un cont deschis la sucursala Pantelimon, Bucuresti. Astazi aveam nevoie de niste bani, asa ca ma opresc la suursala Gara de Nord, si surpriza: nu pot sa extrag bani din cont pentru ca la sucursala Pantelimon NU ERA CURENT ELECTRIC. Oh my God, mi-am zis, trebuie sa astept sa revina curentul acolo. Am ramas stupefiata. Si am asteptat 2 ore!!!! Si nimic!!!!. Intrebarea mea catre cei de la Pireus Bank este: Nu vi se pare ca este cam ca la Camera de Ras chestia cu curentul? Ce se intampla daca sucursala la care am deschis contul nu functioneaza din varii motive? Ce se intampla daca sucursala la care am deschis contul se desfinteaza? Banca dumneavoastra nu are o baza de date comuna pentru toate sucurslele? Ce-ar fi acum sa privim problema din punctul de vedere al personei care are de dat bani la Pireus bank, de exemplu plata unei rate, sa inteleg ca daca sucursala unde am facut creditul NU ARE CURENT ELECTRIC, atunci nu mai platesc rata????? Si retineti este vorba despre banii mei!!!!!!!! Un client extrem de nemultumit si foarte nervos.

Maria Popescu (Bucuresti, Bucuresti)

Piraeus Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

30 Octombrie 2009

buna , eu sunt fost angajat la piraeus si imi spun acum ca o sa-mi maresca marja,in conditiile in care eu am fost sa depun o cerere pentru reesalonare. O fosta clienta de a mea (cand lucram la ei ),i-a dat in judecata cand i-au marit marja si a castigat..Deci ,se poate....Eu deocamdata am trimis mail la toate organele competente (ancp,bnr,etc),apoi merg mai departe cu judecata.Refuz sa ma las pacalita de \"contextul economic nefavorabil \"bancii de fiecare data... Nu va lasati pacaliti,sunt banii vostri,munca voastra,de ce sa platiti mai mult ?precedentul a fost creat,eu o sa merg pana in panzele albe cu acesti nesimtiti.

magda dinu (Bucuresti, Bucuresti)

Piraeus Bank - Credit nevoi personale

02 Octombrie 2009

Tot legat de aceasta banca. In urma unor discutii pe mail cu reprezentantii bancii pe marginea unor nereguli constatate de mine in graficul de rambursare, intrucat, incepand cu un anumit moment, nu mai primeam niciun raspuns, am redactat un memoriu, trimis simultan  la BNR si OPC. La vreo 5-6 saptamani de la aceasta initiativa, am fost contactata de reprezentantii bancii pentru semnarea unui act aditional la CC (prin care se scadea procentul total de dobanda datorita scaderii costului aplicat al RMO, element semnalat de mine in memoriu, printre altele). In momentul semnarii, dra. consiliera imi spune textual \"o data cu semnarea acestui act aditional, colegii mei va roaga sa semnati si o hartie prin care renuntati la sesizarea trimisa la BNR\" (!?). Evident, nu am semnat nimic.

Atentie maxima, stimati debitori, cititi cu atentie maxima tot ce va pune sub nas banca, oricare ar fi aceasta.

Sanda Mihaiteanu (Bucuresti, Bucuresti)

Piraeus Bank - Credit nevoi personale

02 Octombrie 2009

Sunt titulara unui contract de credit nevoi personale fara ipoteca, pe 10 ani. Scriu acest mesaj in atentia tuturor celor care mai au in contracte dobanzi cu precizarea costului RMO. Cand am contractat eu (martie 2007), dob. mea era compusa din: 6% marja bancii + 1,85% costul RMO + Euribor la 6 luni. In acea perioada, bancile erau obligate sa constituie la BNR rezerve minime obligatorii de 40% din valoarea creditelor in euro acordate, remunerate cu o dobanda de 1,75% parca. Incepand cu august 2009, procentul a scazut la 30% (deci bancilor le-a scazut povara constituirii RMO la BNR). Logic deci, si costul meu contractual trebuia sa scada, nu? Cum nicio banca nu se gandeste intai la binele clientului, daca nu cereti expres fiecare, nu vi se va scadea, si veti continua sa platiti lunar un cost suplimentar, care mareste necuvenit marja bancii. Trec peste aspectul general ca nu stiu cat de legala este, din partea bancii, aplicarea acestui cost al RMO unui client final bancar. Recititi-va contractele de credit si, daca aveti precizat expres un cost al RMO, cereti bancii creditoare scaderea acestuia cu min 25%.

Sanda Mihaiteanu (Bucuresti, Bucuresti)

Piraeus Bank - Credit nevoi personale cu ipoteca

08 Iulie 2009

Sunt client al Piraeus Bank din 2007 cand am imprumutat o suma de aproximativ 80.000 CHF pe 30 de ani cu ajutorul unui credit de nevoi personale garantat cu ipoteca. In luna aprilie 2009 primesc o instiintare prin care banca datorita \"contextului international marcat de turbulente\" si a \"costurilor de finantare mari\" va mari din mai 2009 marja bancii cu 2%. Marja mea e 4%, marirea cu 2% in plus inseamna marirea marjei bancii cu 50% fata de cea contractata!!! Nici azi nu-mi vine sa cred ce-mi face banca cu care am pornit la drum pt 30 de ani impreuna. Dobanda este formata din marja + Libor. Am inceput cu o rata de 1.000lei/luna ajungand azi cu marja marita sa platesc 1600 de lei, adica cu 60% mai mult in moneda cu care sunt platit. Leul s-a depreciat foarte mult in raport cu CHF-ul si a fost riscul ce mi l-am asumat la semnarea contractului impreuna cu indicele Libor, insa marja era riscul bancii, care azi, cand Liborul a scazut de la 2,33% la 0,4% nu si-l asuma! Goana dupa profiturile promise actionariatului si nepasarea fata de clientii buni platnici m-au lasat cu un gust mai mult decat amar. Se vede ca sunt greci si nu romani, nu le pasa de ce efecte produc masurile lor abuzive, in tara lor nu si-ar permite asa ceva. Am ramas surprins la declaratiile oficiale ale bancii in presa scrisa. Unul dintre articolele ce-l dau exemplu (si nu e singurul) este cel al d-nei Alexandra Popa (conso.ro) (http://www.conso.ro/citeste-comentariu/137/imob/Piraeus-Bank-salta-costurile-pentru-clientii-carora-li-sau-ieftinit-casele.html). Un articol muncit care incearca sa spuna ceva despre aceste mariri abuzive, dar o spune din punctul de vedere al bancii care ofera informatiile care ii convin. Articolul se refera exact la cazul meu asa ca cei curiosi si interesati nu au decat sa-l citeasca si sa vada in ceea ce urmeaza cateva raspunsuri ale unui client ce simte abuzat, care si-a dat tot interesul de a evita aceasta marire: 1. Banca nu m-a instiintat niciodata ca as putea aduce completari de garantii si astfel sa fiu scutit de aceasta marire abuziva. Dimpotriva, cand am intrebat la banca daca as putea aduce completari, mi-au spus ca si cu aceste completari ei tot vor mari marja! 2. Studiul realizat de Colliers nu este relevant in cazul meu si de altfel nu este relevant pentru nici un client in parte, fiecare avand o ipoteca evaluata individual. Nu toate proprietatile in tara au scazut. Acel studiu nu se poate referi la ipoteca mea. 3. S-a mentionat „Reprezentantii bancii sustin ca pana acum, o treime dintre acesti clienti – beneficiari de credite ipotecare – au fost invitati la banca pentru a discuta si agrea de comun acord o solutie pentru rezolvarea acestei situatii, fara ca banca sa modifice sau sa ii oblige acceptarea unor dobanzi mai mari incepand cu o anumita data.” E cea mai mare minciuna gogonata ce au servito. Aici nu pot sa spun decat ca s-au folosit de conso.ro sa arete cat sunt ei de „corecti”. Instiintarea de marire am primit-o in aprilie 2009 in care ma anuntau ca vor mari marja din mai 2009. Imediat ce am primit notificarea le-am raspuns in scris REFUZAND marirea considerand-o nejustificata. Am mers, am dat telefon, i-am contactat de mai bine de 2-3 ori pe saptamana, dar degeaba, au ramas neclintiti. „Banca centrala a impus aceasta marire si nu putem face nimic” imi spuneau de fiecare data. Nu mi-a ramas decat sa-i reclam la OPC, asta si am facut si sa contactez un avocat. Si bineinteles din mai 2009 banca si-a marit marja! Deci „fara ca banca sa modifice sau sa ii oblige acceptarea unor dobanzi mai mari incepand cu o anumita data” nu este adevarat. 4. Sa dat exemplul clientului din Bucuresti care ar fi dispus sa aduca o evaluare reala a ipotecii lui „Vom discuta cu clientii, in situatia in care acestia vin cu propriul raport de evaluare. Dar nu putem spune de pe acum ce se va hotari”. Va spun eu de acum, tot o maresc, asa cum v-am mentionat la punctul 1. Astfel de articole „intoxicate” cu povesti coafate ale bancii se mai gasesc in presa scrisa, doar clientul care sufera pe urma acestei mariri si plateste lunar sute de lei noi in plus acestori bancheri stie de fapt care e adevarul.

Sereghi Alex (Baia Mare, Maramures)

Inapoi sus