top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre cont curent OTP Bank

Cont curent OTP Bank

Scor: 1.3 | 4 recenzii

Scrie o recenzie

Produse OTP Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    V AValentin Daniel Anei
    Cont curent de la OTP Bank

    Din pacate interactiunea

    Din pacate interactiunea nu a fost si din pacate nu pare sa fie una profesionista. Concert pentru deschiderea unui cont pt o entitate nonprofit, nici dupa 5luni nu s-a finalizat procesul. Fie nu sunt recunoscute actele emise de catre autoritatile publice, fie cele care sunt valabile in conceptia bancii au expirat.....Gafe peste gafe, scuze peste scuze. Pe langa lipsa de pregatire al functionarilor, probabil timpul destul de incarcat nu le mai permite sa fie actualizati cu diferitele spete. De regula, nu se raspunde punctual la solicitari si daca se face acest lucru, este total pe langa. Ultima interactiune fiind astazi cand am avut distinsa placere de a discuta cu Dna Director de Sucursala OTP. Apreciez onestitatea si buna vointa a Dnei Director insa dupa atata timp si ambiguitatea subordonatilor si neasumarea responsabilitatii pentru necomunicarea la timp util sau complet cu referire la cererea noastra, m-am determinat sa hotaram in board excluderea variantei de colaborare cu OTP Bank si de a determina si pe partenerii nostri, sa evite cu precadere Sucursala OTP Bank Ion Mihalache Bucuresti.

    08-05-2021

    S ASimona Astefanoae
    Cont curent de la OTP Bank

    Acum vre o 3 saptamani,m

    Acum vre o 3 saptamani,mama a confundat o pe aceasta doamna care este MANAGERUL unei agenti din Arad ,Monica Mihut,a confundat o cu o fosta colega de facultate.Aceasta i a raspuns foarte urat,""ca ea nu cunoste pe nimeni,diar colegi de lucru "". Deoarcece trebuie actualizat datele clientului ,ii trimit email.Nu raspunde. Cand o sa se afiseze Romania la standarte putin nai ridicate???,indiferent unde te duci in institurile din tara,esti tratata foarta rau...fue de stat fie particular. Contactata pe email ,va rog.

    25-02-2020

    M MMihai Mihai
    Cont curent de la OTP Bank

    Bun? ziua, Pe data de

    Bun? ziua, Pe data de 8 Decembrie 2015 am depus cerere de inchidere a rela?iei cu banca iar ast?zi, 4 Ianuarie 2016 am aflat prin intermediul call center ca nu mi-au fost inchise conturile. (am sunat ca s? verific dac? v? face?i treaba :P) Motivul: sucursala unde aveam conturile deschise nu a primit cererea mea de inchidere rela?ie cu banca, cererea fiind depus? la alt? sucursal? decât cea unde deschisesem contul deoarece între timp acea sucursal? s-a desfiin?at, consturile mele fiind transferate unei alte sucursale. Cirea?a de pe tort: mi s-a cerut mie s? depun la sucursala care se ocup? de inchiderea conturilor aduc copia dup? cererea de închidere. POFTIM?! OTP!!! Chiar a?a r?u func?iona?i? Cum Doamne s? îmi cere?i copia dup? cererea de închidere? O s? o depun la ANPC! :P PS: eu sunt clientul pe care l-a?i ?inut 1,5 ore în picioare ca s?-i înregistrati cererea de închidere conturi!!! Clar: lipsesc multe ?igle de pe casa OTP! :) Mihai Mihai

    04-01-2016

    M MMihai Mihai
    Cont curent de la OTP Bank

    Salut, Sunt fost clie

    Salut, Sunt fost client Millennium Bank, actualmente preluat de catre OTP. Astazi am fost sa imi inchid relatia cu banca Millennium devenita intre timp OTP si procedura a durat 1 ora si 40 minute dupa cum urmeaza: 1. Ca sa virez banii din OTP a trebuit sa mai depun 4 RON 2. Ca sa depun cei 4 RON mi s-a cerut sa-mi actualizez datele - desi erau neschimbate (doar varsta era ceva mai inaintata!). 3. Procedura de actualizare a datelor mele personale a durat 1,5 ore. Printre altele am aflat ca eram declarat client inactiv, desi acum 2 luni folosisem cardul Millennium si in ultimele 2 zile folosisem Internet Banking-ul. Dupa 1,5 ore de stat in picioare la ghiseu mi-au fost incasati cei 4 ron necesari pt a se transfera banii din banca. Bravo OTP. Sunteti incredibil de ineficienti! Ati tinut un client in picioare 1,5 ore si a fost nevoie de 4 angajati (foarte politicosi, ce-i drept!), coduri de autorizare peste coduri de autorizare pt a se aduce la zi datele mele care erau aceleasi :P, plus personalul de la HelpDesk, toate acestea in vederea permiterii de catre sistem sa-mi incaseze cei 4 RON! Doamne, iarta-ma, dar banca mai ineficienta ca OTP nu am vazut! Costurile cu cei 4 oameni blocati pt banala operatiune de actualizare a datelor sunt imense fata de comisionul de transfer platit de catre mine! Si doi la mana: eu vroiam sa inchid contul! Vorba bunicului: cineva nu are toate tiglele pe casa! :)))))) Rezultatul: 3-4 clienti au fost trimisii la o alta sucursala pe motiv ca nu le merge sistemul!!! Comentariile clientilor au fost nepretuite: "daca Dvs nu va merge, la cealalta de ce ar merge?" Raspuns: "pentru ca dincolo este OTP, noi suntem fost Millennium" :))))))))))) Alti 2-3 clienti s-au saturat de asteptat la coada si au plecat. Personalul agentiei (foarte politicos!) a fost pus intr-o situatie de-a dreptul imposibila: orice incercau nu reuseau sa-mi incaseze cei 4 RON :)))) Imi pare sincer rau pentru ei: angajati de la Millennium, cu foarte mult bun simt, rabdatori, care s-au trezit peste noapte la OTP, cu proceduri imposibile, sisteme care nu merg, si cu fosti clienti Millennium care isi inchid conturile. Imi cer scuze personalului, si sper ca OTP sa faca pt ei si pentru clientii care le-au mai ramas! Mihai

    08-12-2015

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie