Vocea clientului Millennium Bank - Depozit la termen

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Millennium Bank - Depozit la termen

01 August 2013

DEPOZITUL DE VACANTA, mare ESCROCHERIE ! 6,50% sau 6,25%.E pe 3 sau 6 luni, asta n-ar fi o problema, numai ca la prelungire, deci dupa primele 3 luni, dobanda scade foarte mult, pana la 5%, fara sa i se spuna clientului de la inceput. La semnarea contractului de depozit CITITI BINE FIECARE RAND, nu doar ce va arata functionara (suma, dobanda si termenul). De asemenea se omite intentionat a vi se spune ca acest depozit nu se poate constitui prin internet banking deci alta pierdere de 0,25%. De asemenea trebuie sa stiti ca orice retragere de numerar, deci SI LA SCADENTA DEPOZITULUI se TAXEAZA cu 0,5%. Cel mai bine: STATI DEPARTE DE MILLENNIUM BANK ! Dumnezeu sa ne ajute dupa faptele noastre! Numai bine va doresc.

Daniela Stefan (Bucuresti, Bucuresti)

Millennium Bank - Depozit la termen

02 Februarie 2011

Salut. Mentionez mai intai ca toate problemele legate de produsul mentionat (depozit la termen) descrise mai jos au fost rezolvate de Millennium dupa ce le-am sesizat la relatii cu clientii, dar consider ca ar fi bine sa stiti si dvs de ele si mai ales banca sa depuna eforturi pentru a le rezolva proactiv: 1. Transferul banilor din contul meu in contul imputernicitului, transfer efectuat fara stirea mea, fara autorizarea mea (parola 2/SMS). Motiv: interfata de Internet Banking seteaza automat contul imputernicitului ca fiind contul de destinatie la maturizare si efectueaza transferul fara nici o autorizare suplimentara. Millennium recunoaste acest bug/ eroare si sper ca si lucreaza sa o remedieze. Mi-au trebuit 4 saptamani sa ii conving ca TREBUIE AUTORIZAREA MEA (Parola 2/SMS) pentru a-mi muta banii din cont si inca o saptamana sa accepte ca interfata lor are o eroare! 2. Gresirea calcului dobanzii pentru depozite care au fost infiintate inainte de 1 Iulie si au avut data de maturizare dupa 1 Iulie (impozitarea castigurilor din dobanzi). In 2 cazuri au impozitat toata perioada (si cea dinainte de 1 iulie) si au corectat manual soldul in urma sesizarilor. Parerea mea: operatiile simple de aritmetica le dau batai de cap!? 3. Recunosterea depozitului din data crearii cand ziua de creare este sambata sau duminica. Dupe ce le-am remis conditiile bancare in vigoare (ale Dansilor! :) ) mi-au recunoscut si zilele de sambata si duminica in calculul dobanzii (primul weekend) desi initial au sustinut (prin agentii de la call center) ca nu se calculeaza dobanda fiind ZILE NEBANCARE. Era sa le dau cu BNR-ul in cap in acea zi :). BNR nu declarase acele zile ca fiind nebancare. Mentionez ca au blocat banii de sambata, iar tranzactia de creare a depozitului au marcat-o cu data de luni, si nu au luat initial in calcul zilele de sambata si duminica la calculul dobanzii. 4. Eroare de procesare depozit: principalul a fost varsat in contul curent, iar dobanda dupa ce i-am sesizat eu. Banca lasa impresia ca face aceste operatiuni manual, si nu printr-un sistem de banking informatizat. O problema minora neraportata inca: site-ul de internet banking nu merge de pe telefonul mobil, pe cand cel al ING merge. Ghiciti ce folosesc mai des: ING sau Millennium?! Repet: toate au fost solutionate, dar deja sunt prea multe pentru a mai avea incredere in serviciile lor. Calitatea lasa de dorit si pierd prea mult timp sa ii verific/ sa le verfic sistemele/operatiunile. In plus trebuie sa le si educ angajatii cu privire la anumite norme/dispozitii BNR disponibile publicului larg (notiunea de zi nebancara). Asta ca sa fiu finut si sa nu consider ca au incercat sa ma traga pe sfoara... PS pentru Millennium: nu ma contactati, oricum va contactez eu (prea) des ca sa va aduc la cunostinta inca o greseala din partea Dvs. PS 2: tentativa Millennium de a-mi vinde un card de credit cu limita de credit egala cu depozitele mele plasate la dansii m-a lasat fara cuvinte. De ce as cheltui pe credit cand am bani pusi deoparte, si mai ales cand "imi oferiti o dobanda avantajoasa la credit" deoarece este garantat imprumutul cu depozitul? Sincer acum: ati gandit inainte sa faceti aceasta propunere?

Mihai Mihai (Bucuresti, Bucuresti)

Millennium Bank - Depozit la termen

25 Martie 2010

Eu nu pot sa-mi dau seama de ce anumite persoane nu vor sa inteleaga ce este un depozit si de ce este nevoie de cont curent. La ORICARE BANCA DIN LUME, inainte sa-ti faci un depozit, trebuie sa ai un cont curent. Este logic ca banii aia trebuie sa-i depui undeva. Depunerea se face in contul curent, iar apoi din suma dorita se constituie unul sau mai multe depozite. Daca iti lichidezi o parte din depozit inainte de scadenta, acei bani se duc in contul curent de unde poti sa faci ce vrei cu ei, restul de bani raman in depozit. Este logic ca trebuie sa devii clientul bancii inainte sa-ti faci un depozit, nu exista alta modalitate. Deci bancile nu te pacalesc sa-ti deschizi un cont curent, este ceva absolut necesar inainte de a face orice fel de operatiune prin banca. Cand te duci prima data la banca sa-ti faci un depozit, ti se spune si de contul curent si de eventualele comisioane. Domnul din Bucuresti care a fost la Millennium Bank si acum e indignat de prezenta acelui comision de administrare cont, cu siguranta a semnat o cerere de deschidere de cont, o cerere pentru card, cerere pentru internet banking, lista de tarife si comisioane, toate astea inainte de a semna contractul de depozit. Nu l-a obligat nimeni sa semneze cererea pentru cont curent, el a facut-o de buna voie. Inainte sa semnati ceva, cititi ce semnati ! Am observat ca erau mai multe comentarii de la persoane din Galati. Deci daca in Galati exista angajati mai neprofesionisti, nu trebuie sa extindem aceasta generalizare la nivelul intregii tari. Ca in orice domeniul, unii angajati sunt mai buni, altii mai slabi. Bancile nu sunt institutii de caritate, sunt institutii private, scopul lor (ca al oricarei firme) fiind profitul. Mi se pare normal sa existe un comision de administrare atata timp cat banca iti administreaza contul curent si depozitul. Pentru orice serviciu din lumea asta exista un tarif. Comisionul de administrare este si el un tarif si trebuie sa ne obisnuim sa platim pentru serviciile de care beneficiem

Marin Alexandra (Timisoara, Timis)

Millennium Bank - Depozit la termen

22 Martie 2010

Urmare a reclamatiei facute pe site-ul Dvs in data de 26.02.2010 primesc in data de 08.03.2010 raspunsul de la banca sus-numita pe care il redau aici. Voi face mentiunile (reclamatia mea) cu litere mari la fiecare pasaj unde este cazul. "In urma receptionarii mesajului publicat de Dvs pe site-ul www.conso.ro, la sectiunea "Vocea Clientului" , Banca Millennium SA s-a sesizat si a decis sa investigheze situatia pe care ati prezentat-o. Ne folosim de acest prolej pentru a raspunde aspectelor semnalate de dvs pe care le-ati detinut la B.M. SA si la colaborarea cu sucursala Lujerului, Bucuresti. Din dorinta de a inlatura orice neclaritati, va informam ca, in baza solicitarii dvs din data de 25.05.2009 ptr contractarea unui Pachet Exclusiv, inaintata prin intermediul sucursalei Dr Taberei Bucuresti, ati beneficiat, pana la data de 26.02.2010 de urmatoarele produse si servicii: -cont curent RON ( DE CE SUNT OBLIGAT SA AM CONT CURENT DACA NU IL FOLOSESC ATAT TIMP CAT AM CERUT DEPOZIT LA TERMEN?) -cont curent EUR ( DE CE SUNT OBLIGAT SA AM CONT CURENT DACA NU IL FOLOSESC ? DE CE SUNT FORTAT SA ACCEPT CONDITIILE BANCII ATAT TIMP CAT MA INTERESEAZA SA ECONOMISESC SI NU SA FIU PURTATOR DE TAXE SI COMISIOANE ?) - card de debit Visa Electron - serviciul Internet Banking - serviciul Call Center Pretul pachetului a fost de 3 RON/luna, modalitatea de aplicare fiind reglementata de Conditiile Generale Bancare, document ce a reprezentat parte integranta a Contractului de Cont Curent care a guvernat relatia din dvs si Banca Millennium S.A. (MENTIONEZ CA PE TOATA DURATA EXPUNERII BANCII, SE FACE O POZITIONARE CLARA DEMNA DE UN RASISM SPECIFIC ROMANESC PRIN MODALITATEA DE TRATARE A MEA. IN SPETA CUVANTUL "dumneavoastra" FOLOSIT DE BANCA ESTE SCRIS CU LITERE MICI DE FIECARE DATA IAR Banca Millennium ESTE SCRISA DE PERSOANELE CE AU SEMNAT ACEST RASPUNS - Oana Traila si Claudia Istrate - EXACT CUM AM SCRIS SI CUM LE VOI SCRIE PE PARCURSUL RECLAMATIEI MELE. Lipsa de respect la adresa clientilor bancii !) Astfel, la sfarsitul fiecarei luni, contul dvs curent in RON a fost debitat cu suma de 3RON. In masura in care aceasta optiune a avut ca efect crearea (sau marirea) unui sold debitor, banca a perceput in acelasi timp si dobanda aplicabila creditului neautorizat, in valoare de 20% pe an. (SA O LUAM PE RAND. 1 BANCA ITI PUNE IN FATA CONDITIILE GENERALE BANCARE SI ERAI OBLIGAT SA LE SEMNEZI CHIAR DACA AVEAI COMENTARII SAU NU. NU AVEAI CUM SA PARCURGI CU ATENTIE TOATE RANDURILE PTR CA SUNT MULTE PAGINI, SUNT SCRISE INTENTIONAT CU LITERE MICI SI AI VENIT LA BANCA CA SI UN CLIENT DE BUNA CREDINTA NU CA O VIITOARE VICTIMA A LOR. SEMNEZI, PTR CA REPET, CA SI VIITOR CLIENT VREI SA DEPUI BANII SI SA NU STAI O ZI SA CITESTI CONDITIILE LOR. DE AICI REZULTA O PRIMA PROBLEMA PE CARE O RECLAM: LIPSA DE INTERES DIN PARTEA BANCII MILLENNIUM IN A EXPLICA DE CE TREBUIE SA SEMNEZI CONDTIILE LOR SI IN CONDITIILE LOR – NUMAI AVANTAJE ALE BANCII-SI CE ANUME TREBUIE EXPLICAT ASTFEL INCAT ORICE VIITOR CLIENT SA FIE MULTUMIT LA FINAL. DAR BANCA ITI SPUNE UN PUHOI DE HARTII IN FATA SI SPUNE : SEMNATI VA ROG ! CA ATARE AM SEMNAT "IN CUNOSTINTA DE CAUZA" OBLIGAT DE BANCA SA ACCEPT ORICE PUNCT SI VIRGULA. CUM INSA BANCA -IMPUNE- CONDITIILE TOT EA ESTE CEA CARE CREAZA SI DA LA SEMNAT CLIENTILOR CONTRACTUL DE ECONOMISIRE). Va asiguram pe aceasta cale ca toate comisioanele de administrare a Pachetului Exclusiv (in valoare totala de 30lei) cat si dobanzile ptr creditul neautorizat (in valoare totala de 2,28RON), aplicabile in perioada mai 2009 - februarie 2010 pe contul curent IBAN....au fost perceptue corect si in acord cu cele agreate de dvs (2. VREAU SA INTREB REPREZENTANTII BANCII: CAND SE CONSTITUIE IN DEPOZIT, REPREZENTANTUL BANCII NU ARE OBLIGATIA SA EXPLICE MODALITATEA DE PLATA A ACESTUI COMISION LUNAR ? MIE DE CE NU MI S-A EXPLICAT CA TREBUIE SA LAS PE CONTUL CURENT SUMA DE 27 LEI PTR CA BANCA SA TRAGA LUNAR "DREPTUL SAU" ? NU ESTE CUMVA O ASCUNDERE A CONDITIILOR DE ECONOMISIRE "GUVERNATA" DE CONDITIILE GENERALE BANCARE PE CARE LE-AM SEMNAT, OBLIGAT FIIND, "CA PRIMARUL" ? SI IN ACESTE CONDITII IN CARE NU AM FOST INSTIINTAT DE CE MI SE APLICA PENALITATI? AM VOIE SA APLIC SI EU PENALIATI PTR LIPSA TOTALA DE CORECTITUDINE A REPREZENTANTILOR BANCII SI A SEMNATARILOR ACESTUI RASPUNS ? SI BANCA SA SEMNEZE "CA PRIMARUL" ASA CUM AM FACUT EU SI TOT CEI CARE AU TRECUT PRAGUL ACESTEI BANCI?" Urmare a receptionarii mesajului in data de 22.02.2010 cu privire la dobanda ptr credit neautorizat acumulata pana la acea data (in valoare de 1,87 RON) si in baza recomandarilor pozitive primite din sucursala Dr Taberei, Bucuresti, Banca(OBSERVATI TITLUL DE AUTORESPECT CU CARE VREA SA SE IMPUNA IN FATA MEA....SCRIS CU LITERA MARE) a decis, in data de 26.02.2010, returnarea sumei de 1,87 RON pe condul dvs curent IBAN... (PE SEMNE CA SI-A DAT SEAMA UN ANGAJAT AL Bancii DE GRESEALA FACUTA SI A ANULAT PENALITATEA). Deoarece la aceeasi data s-a receptionat si procesat solicitarea dvs ptr inchiderea tuturor produselor si serviciilor detinute la Banca Millenniun, suma de 2,04 RON ramasa disponibila pe contul curent a fost utilizata ptr acoperirea partiala a ultimului comision de administrare a Pachetului Exclusiv, in valoare de 3RON aplicat la data de 26.02.2010 (ACUM BANCA MA SCOATE DATOR LA EI...). Prin urmare, solicitarea dvs de returnare a acestei sume nu poate fi onorata. AM DECIS CA NICIODATA NU VOI MAI CALCA PRAGUL ACESTEI BANCI PRIN CONDUITA TOTAL NEPROFESIONISTA ATAT IN CEEA CE PRIVESTE FELUL SEC SI DELOC IMPARTIAL CU CARE AM FOST TRATA IN RASPUNS CAT SI DE LENTOAREA CU CARE ANGAJATII SUCURSALEI LUJERULUI DIN BUCURESTI AU DECIS SA TRATEZE ACEST CAZ. NU CRED CA IN ASTFEL DE SITUATII IN CARE ANGAJATII BANCII STAU SI BEAU CAFEA, DAU MESAJE PE TELEFOANELE LOR SI RAD SI CHICOTESC ATAT TIMP CAT EU ASTEPT 2 ORE SA IMI RETRAG BANII SUNT DEMNE SA FIE ANGAJATI. DIN PACATE ACESTA ERA ADEVARUL IN ACEA ZI LA ORA LA CARE EU INCERCAM SA INTELEG DE CE CASIERIA IMI COMISIONEAZA RETRAGEREA DE NUMERAR ATAT TIMP CAT AM HARTIE SEMNATA DE BANCA MILLENNIUM PRIN CARE LA SCADENTA NU AM COMISION DE RETRAGERE, AVAND SI O SUMA IMPORTANTA IN CONTUL ACESTEI BANCI SI DE CE TREBUIE SA MERG LA O ALTA SUCURSALA PTR A RETRAGE SUMA DE 2,28 RON SI SA MA PLIMBATI PE BANII MEI DE LA O SUCURSALA LA ALTA. PRIN URMARE MA SIMT JIGNIT DE ACEST RASPUNS IREAL SI IMI SOLICIT IN CONTINUARE BANII INAPOI ATAT TIMP CAT NU AM PRIMIT DIN PARTEA BANCII MILLENNIUM SITUATIA SOLDULUI ASA CUM CERUSEM PRIN INCHIDEREA CONTURILOR MELE. AS DORI SA PRIMESC UN RASPUNS DE LA DIRECTORUL DEPARTAMENTULUI PROCESE SI CALITATE SAU CHIAR DE LA ANGAJATI AI BANCII CU FUNCTII SUPERIOARE CELEI SUS AMINTITE IN CARE TONUL DE ADRESARE SA FIE UNUI RESPECTABIL IN FORMA SCRISA DE EXPRIMARE. RASPUNSUL BANCII, CA DOVADA, POATE FI PUS LA DISPOZITIA PERSOANEI INTERSATE DIN BANCA MILLENNIUM IN COPIE.

Mihai Eduard Teodorescu (Bucuresti, Bucuresti)

Millennium Bank - Depozit la termen

26 Februarie 2010

Astazi 26.02.2010 am avut scadenta la depozit la agentia din Militari. Spre surprinderea mea in extrasele de cont ce au venit odata la 3 luni mi-au aparut costuri suplimentare de genul "postare debit". Cu o zi inaintea scadentei am fost sunat de la agentia din Drumul Taberei prin care mi s-a explicat ca acest lucru se datoreaza faptului ca la constituirea depozitului nu am lasat pe cont curent suma de bani necesara comisionului lunar de administrare de 3 lei. Cum nu eu am constituit depozitul si nu eu am facut contractul, ci reprezentantii de la Millennium Militari l-au facut, nu consider ca am vreo vina astfel incat sa fiu penalizat. Dupa mai bine de 2 ore petrecute la banca timp in care au gresit retragerea de bani, spunand ca am comision de retragere pe caserie (eu avand document semnat de banca ce argumenta exact contrariul, ca in ziua scadentei NU am comision) si rezolvandu-se doar prin faptul ca am avut actele la mine, reprezentantul bancii de la caserie imi spune ca mai sunt pe cont 2,45lei chiar daca am solicitat in scris lichidarea depozitului si nu mi-i poate da decat daca ma duc in Drumul Taberei unde am deschis contul si oricum nu mi-i poate da pe toti ca are comision de retragere, iar cardul pe care il am nu imi poate permite retragerea intregii sume de bani. Nu inteleg nici acum de ce sunt purtat pe drum de la o agentie la alta si nici de ce acest comision de "postare debit" mi-a afectat retragerea conform scadentei si lichidarea depozitului. Oricum lichidarea nu se poate face deoarece banii raman in cont, iar banca poate cu de-a ei putere sa isi insuseasca banii ca profit. Chiar daca este o suma derizorie de care oricine se poate lipsi, consider ca atitudinea bancii si a angajatilor este de jignire la adresa mea astfel incat sa imi solicit inapoi restul de bani. Va rog sa aveti amabilitatea sa ma sprijiniti in efortul de recuperare a banilor. Voi merge chiar mai departe si voi face o reclamatie la Protectia Consumatorului.

Mihai Eduard Teodorescu (Bucuresti, Bucuresti)

Millennium Bank - Depozit la termen

02 Februarie 2010

Asteptam cu nerabdare reglementarile europene prin care  bancile nu vor mai putea impune obligatoriu clientilor deschiderea de conturi (automat) la contituirea depozitelor. Constituirea unui depozit nu trebuie sa fie legata de deschidere de cont...ultima fiind o modalitate de "agatare" a clientilor si o sursa de venit pentru banca - din comisioanele de administrare.

Ionut Cruceru (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus