Vocea clientului Millennium Bank - Credit nevoi personale

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Millennium Bank - Credit nevoi personale

18 Aprilie 2010

Am contractat un credit de nevoi personale in euro in anul 2008(feb).De la achitarea primei rate pana in prezent nu am intarziat nici macar o zi.Pe data de 15.apr.cand am fost la banca sa achit rata lunara,functionarul de la ghiseu mi-a spus ca trebuie sa achit pe langa rata si toate comisioanele stipulate in contract si un comision de depunere de 3 euro sau sa achit in lei fara comision de depunere,dar cursul era mai mare ca la casele de schimb si per total ieseam tot la aceiasi suma. Oare este corect (de morala si logica nici nu se pune problema)ca un client onest ce am fost fata de banca(nu stiu in ce masura voi mai fi )sa fiu atsfel tratat? Daca mi se cerea un comision de 100 de euro ce puteam face ,sa achit,nu? Cu stima. Tutuianu Petrica

PETRICA TUTUIANU (Constanta, Constanta)

Millennium Bank - Credit nevoi personale

12 Ianuarie 2010

Raspuns referitor la opinia postata in 28 decembrie 2009 privind creditul de nevoi personale Stimate client, Millennium Bank nu a perceput niciodata comision de administrare a contului curent in valoare de 6 RON/luna. Daca, atunci cand ati contractat creditul de nevoi personale, ati optat si pentru deschiderea unui Pachet Exclusiv, acesta presupune o taxa de administrare de 6 RON/luna. Insa Pachetul Exclusiv nu este doar un cont curent, ci include mai multe produse si servicii (enumerate mai jos), precum si beneficii suplimentare: - cont PLUS (cont curent in RON); - cont curent in euro; - card de debit Visa Electron; - serviciul Internet Banking (care va permite sa vizualizati toate produsele pe care le-ati contractat de la Millennium Bank, dar si sa efectuati tranzactii cu comisioane reduse cu pana la 50% fata de operatiunile la ghiseu); - card de debit suplimentar gratuit; - serviciul Call Center (care va permite sa aflati orice fel de informatii despre produsele si serviciile bancii, dar si sa efectuati tranzactii cu comisioane reduse cu pana la 50% fata de operatiunile la ghiseu). Costul de administrare lunara a Pachetului Exclusiv, impreuna cu toate celelalte tarife si comisioane pentru persoane fizice, este disponibil pe site-ul bancii, www.millenniumbank.ro, precum si in toate sucursalele bancii. Pentru orice informatii suplimentare, va stam la dispozitie prin intermediul serviciului Call Center, functional 24 de ore din 24, 7 zile din 7, la numerele de telefon: 0801 000 111 (apelabil din reteaua Romtelecom), *2111 (apelabil din retelele Orange si Vodafone), 021 308 11 10 (apelabil din orice retea nationala si internationala). Cu stima, Echipa Millennium Bank

(Bucuresti, Bucuresti)

Millennium Bank - Credit nevoi personale

28 Decembrie 2009

Am luat un credit de nevoi personale in euro in noiembrie 2007, la care am fost asigurat ca in afara de dobanda de 8.9 si comisionul la sold de 0.3 nu mai exista alte costuri. Ulterior am aflat ca trebuie sa platesc si un comision de mentenanta al contului curent - mi s-a adresat si ironic angajatul bancii "dar dvs. nu stiti ca la cont curent exista un comision de administrare??" si "oricum e o suma lunara infima...6 lei". Ei bine, nu stiam. La banca unde aveam eu cont, respectiv la BT nu exista comision de administrare al contului curent, deci nu aveam de unde sa stiu si de acel cost. De asemenea, cea mai mare teapa a fost ca nu mi-a spus nimic de comisionul de retragere de la casierie. Am retras 14.000 eur si am ramas cu 13.930 dintr-un foc. Lucrul care ma frapeaza este lipsa de profesionalism a angajatilor bancii. Puteti face o incercare, sa mergeti la 5 agentii Millennium si veti obtine pentru aceeasi intrebare 5 raspunsuri diferite, evident, raspunsuri asistate doar cu telefon in centrala. PENIBIL!!! Ar trebui sa-si modifice numele in PENIBIL BANK!

Nefericit Client (Bucuresti, Bucuresti)

Millennium Bank - Credit nevoi personale

25 Decembrie 2009

o experienta foarte trista

Constantin George (Bucuresti, Bucuresti)

Millennium Bank - Credit nevoi personale

26 Septembrie 2009

Am accesat in anul 2008 un credit de nevoi personale,in valoare de 15.000E.In luna iunie 2009 mi s-a comunicat de la ghiseul bancii,ca in cel mai scurt timp o sa primesc acasa o scrisoare prin care o sa fiu instiintat ca urmeaza sa se modifice rata.Neprimind aceasta scrisoare in luna iulie,am solicitat informatii.Functionara bancara a solicitat la randul ei aceste informatii in centrala,urmand sa ma contacteze in momentul in care le va obtine,ceea ce s-a si intamplat,eu fiind chemat sa semnez noul contract.Am mers la banca,am semnat contractul,dar nefiind prezenta si sotia mea care are rolul de co-debitor mi s-a comunicat ca nu poate intra in vigoare fara ambele semnaturi si ca luna viitoare voi plati rata stabilita prin vechiul contract ceea ce am si facut.In luna august cand am reusit sa ajungem amandoi la sediul bancii mi s-a adus la cunostinta ca nu se mai poate face modificarea,deoarece au fost instiintati de la serviciul\"produse\"ca nu se mai semneaza precum si faptul ca\"NU AM FOST ALES\".

EMILIAN BAICAN (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus