Vocea clientului ING - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

ING - Card de debit

15 Martie 2010

am solicitat 2 carduri Ing. Unul am reusit sa il ridic dupa 2 luni de asteptare iar cel de-al doilea am aflat astazi ca mi-a fost anulat de doamna de la banca. Pe nici un motiv deoarece nici nu m-au anuntat ca a sosit acel card! Daca nu ma anunti ca este in sucursala ai dreptul sa il si anulezi pe nici un motiv concret?

Daniela-Adriana Ferenczik (Resita, Caras-Severin)

ING - Card de debit

01 Februarie 2010

am vrut sa-mi alimentez contul cu suma de 10700 ron adica 214 bacnote a 50ron. Am pus banii pentru a fi numarati si bancomatul mi-a scris ca am 204bacnote fapt pentru care nu am vrut sa depun suma in cont deoarece nu corespundea cu suma numarata de mine anterior si am dat sa fie numarat a doua oara banii si atunci mi-a zis ca am 194 bacnote mai putin cu 20 bacnote decat depusesem eu. Deci un minus de 20bacnote. Am facut reclamatie la care am primit raspuns telefonic cu 2 zile intarziere, iar raspunsul fiind nesatisfacator la modul ca un bancomat nu greseste si ca defapt apare o neconcordanta in registru bancomatului, dar nu pot sa-mi demonstreze ca au dreptate. In concluzie nu va recomand ING BANK -decat daca vreti sa fiti furati de bancomat, iar cel de la Servicu reclamatii sa va rada in nas si sa va spuna ca nu aveti cui sa reclamati ING Bank deoarece ANPC nu are nici o putere. Ma puteti ajuta in rezolvarea problemei mele? Cui mai pot face reclamatii pentru a-mi recupera banii opriti de bancomat?

liliana hillerin (Bucuresti, Bucuresti)

ING - Card de debit

05 Noiembrie 2009

s-a efectuat un transfer dintr-un card de debit in altul (ing 2 ing) prin self bank 30.10.2009,data decontarii(mult fata de alte banci, cca 15 min), transferul a fost refuzat, bani s-au intors in contul din care au plecat(mai putin un comision, cel de administrare anuala card se luase deja deoarece contul avea sold debitor acel comision), s-a reefectuat aceeasi tranzactie (acelasi cont, aceeasi persoana, suma diferita pentru ca se comisionase fara explicatii suplimentare) decontata in aceeasi zi. deci se poate si la ing!!! pacat de reclama care se face acestei banci. lucrez in sistem si stiu cu ce se mananca o banca, o tranzactie, un comision. e jalnic! sa nu mai zic de regula conform careia un card de debit nu se poate inchide decat la sucursala unde s-a emis!! da de procedura de lucru intre sucursale nu s-a auzit la ei?? JALNIC!! VAND CU ORICE PRET, IN DETRIMENTUL CLIENTULUI NEINFORMAT DIN DIVERSE MOTIVE!!

MIHAELA PANAITESCU (Roman, Neamt)

Inapoi sus