Vocea clientului GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

13 Septembrie 2018

Am un credit la Garanti Bank , de cand robor-ul "a luat-o razna" sunt partinitori,adica , din surse sigure au fost clienti in aceeasi situatie cu a mea,au negociat rata cu dobânda fixa pe 3 ani, eu , ca tot omul cu constiinta ,inainte sa plec la alta banca, solicit oferta de refinantare,expunand exemple,raspunsul : "Putem sa facem restructurarea creditului !" Poftim?!?!? Nu inteleg pe ce criterii , in conditiile aceleiasi sume de credit, aceeasi perioada,acelasi salariu ! Am inteles ,banca joaca la alba- neagra sau are baza de date full de clienti si nu intereseaza pe nimeni , cine pleaca sau ramane!! Am luat la cunostinta urmatoarea miscare! Pe ei nu ii intereseaza o suma de 200000 lei dar pe mine ma intereseaz? o marire de rata de 300 lei !!

Anca Corcodel (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Doamna Corcodel, Va asiguram ca prioritatea noastra este sa venim in sprijinul clientilor nostri, pentru a identifica solutii adecvate nevoilor acestora. In situatia in care intampinati dificultati financiare, va propunem varianta de restructurare a produsului de creditare. Astfel, in eventualitatea in care sunteti interesata de oferta Bancii, va adresam rugamintea de a ne contacta prin intermediul Agentiei in care este deschis creditul, in vederea intocmirii unui dosar de restructurare (mai exact pentru a depune cererea de restructurare, documentele aferente veniturilor tuturor participantilor la credit si documente din care sa reiasa dificultatea financiara). Ulterior, Banca va efectua o analiza detaliata a informatiilor oferite si va va comunica rezolutia finala privind aprobarea sau respingerea cererii de restructurare

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

18 Octombrie 2017

Buna ziua, In cadrul procesului de acordare a creditului ipotecar, in faza finala de aprobare dupa ce au fost parcursi pasii de aprobare juridica si evaluarea imobilului, acordarea creditului a fost respinsa pe motivul "lichiditate scazuta garantie" (desi raportul de evaluare mentiona lichiditatea ca fiind medie). Faptul ca am aflat in faza finala ca banca nu acorda credite in zona in care se afla imobilul ales de mine denota lipsa de profesionalism si dezinteresul total al acestei institutii bancare fata de clientii ei. Inca din faza aprobarii juridice mi se putea comunica faptul ca zona nu este agreata de catre banca fara a mai fi nevoie sa platesc 500 de lei evaluarea imobilului. Am aflat in agentie ca defapt zona aleasa nu este agreata de banca. In agentia Garanti am aflat ca defapt exista si un evaluator intern care poate sa nu tina cont de evaluarea platita de mine. Nu mai pot folosi acea evaluare la alta banca deoarece evaluarea a fost platita catre Garanti iar adresa este facuta catre Garanti. Nu recomand aceasta banca. Sper sa existe cat mai multe persoane care sa nu se lase influentate de dobanda scazuta si sa evite aceasta institutie bancara.

Timotei Dariciuc (Timisoara, Timis)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Dariciuc, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii ce doresc sa foloseasca diverse solutii financiare puse la dispozitie de catre banca, inslusiv creditele imobiliare la care dumneavoastra faceti referire. Dupa cum stiti deja, inainte de a acorda un credit imobiliar, Garanti Bank analizeaza atat daca toate conditiile de acordare ale acestuia sunt indeplinite, dar si raportul de evaluare. Intocmirea raportului de evaluare nu presupune si aprobarea creditului, raportul de evaluare fiind verificat si de catre un departament intern al Bancii. Astfel, deciziile luate de catre departamentul de Risc al Garanti Bank sunt cele considerate ca finale. Referitor la utilizarea evaluarii in vederea acordarii unui credit de catre o alta banca, decizia apartine acelei banci si va fi luata in conformitate cu politicile fiecarei banci in parte. Va trebui sa luati legatura cu reprezentantii respectivei banci, pentru a afla exact in ce masura poate fi utilizat. In speranta ca informatiile prezentate clarifica solicitarile dumneavoastra, va multumim si ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

12 Aprilie 2017

Am depus o cerere de credit in data de 19 martie 2017. Initial mi s-a transmis ca termenul de finalizare este maxim 2 saptamani. Au trecut 4 saptamani si desi am solicitat IN SCRIS de doua ori un raspuns oficial din partea bancii, acesta intarzie sa apara. In fiecare zi mi se spune sa mai astept inca o zi intrucat nu s-a luat o decizie cu privire la continuarea finantarilor pentru proiectul Greenfield. Mentionez ca am fost informata telefonic ca dosarul a fost preaprobat si se aseapta aprobarea finala. as vrea sa stiu care este decizia institutiei vis a vis de finantarea proiectului si care este termenul pentru incheierea formalitatilor.

Mihaela Alexandra Bratu (Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

25 Februarie 2017

Am depus si eu dosarul pt aprobare financiara pt un credit imobiliar cu avans 26% in data de 6 februarie lla Agentia Sun Plaza, dupa o saptamana m-au chemat sa mai aduc o hartiuta si sa semnez alta si eu si sotul, dupa alta saptamana ne-au chemat iar sa semnez si eu si sotul alte hartii, apoi mi s-a spus ca in 24 ore voi avea raspuns. Azi 25 febr inca nu am un raspuns. Am sunat la banca in sun plaza mi s-a spus ca voi fi sunata, nu am fost, fata care s-a ocupat de dosar cica o perioada lipseste, am sunat in centrala mi s-a spus ca nu este nici un dosar inregistrat pe numele meu si se vor interesa si ma vor contacta, evident nu au facut-o. Am mers la agentia din sun plaza mi s-a spus ca e transmis dosarul si sa astept. Cat mai trebuie sa astept? Am fost pusa sa declar si sa semnez ca am primit draftul contractului de credit imobiliar si cand le-am spus sa mi-l dea ca nu l-am primit mi s-a spus ca nu mi se da ca asta e politica bancii. La toate bancile la care am mai fost mi-au dat si modelul lor de contract standardizat evident tocmai pt a sti si eu in avans clauzele. Vinde vanzatorul casa si eu nu pot merge mai departe. Ar trebui sa aleg alta banca?

carmen raducanu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Raducanu, Va asiguram ca solicitarea dumneavoastra reprezinta o prioritate pentru noi si ne face placere sa va comunicam faptul ca avem o rezolutie pentru aplicatia dumneavoastra. Va asteptam in agentia Garanti Bank din Sun Plaza pentru a discuta mai multe detalii. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

19 Ianuarie 2017

În luna septembrie anul 2015 am f?cut demersurile pentru un credit ipotecar la Garanti Bank. De?i sunt cu cardul de salariu la dân?ii de circa 7 ani , ma încadrez cu salariul, nu am fost b?gat? în vreo baza de date ca ?i client cu probleme nici pana la ora actuala 19 ianuarie 2017 nu am ob?inut acest împrumut. Cauza este probabil , incompetenta angaja?ilor... cel pu?in de la agen?ia la care am depus documenta?ia 3 persoane s-au ocupat de dosarul meu! Prima a avansat, a l?sat locul alteia care era în preaviz! Aceasta fiind probabil suparata pe faptul ca va fi data afara nu s-a mai ocupat de dosare. Înainte de s?rb?tori a plecat ?i i-a preluat locul o alta angajata la fel de priceputa ca ?i a doua. În alta ordine de idei toate cele 3 angajate nu au actualizat datele in sistem.De?i am dat aceste date de la bun inceput de-abia acum 3-4 zile au reusit sa faca aceasta actualizare.Sunt pusa în situa?ia de a ac?iona în judecata banca! Este inadmisibil sa a?tept atât pentru un credit de 73.000 lei. În alta ordine de idei dezvoltatorul cat mai poate a?tepta? Probabil cat de curând îmi va spune sa eliberez locuin?a ?i probabil ma va ac?iona în instanta pentru ca au trecut deja 5 luni de zile, am intrat în 6 ?i înc? nu a primit banii. Este normal sa se întâmple asa ceva? Sunt curioasa dac? angaja?ii acestei b?nci ar fi fost în locul meu cum ar fi procedat?Am ajuns cu nervii la pamant, sunând, ducandu-ma personal de zeci de ori la agen?ie sa aud acelea?i vorbe. Se va rezolva, sta?i lini?tit?!

Marie-Anne Budur (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimata Doamna Budur, Dorim sa va comunicam si pe aceasta cale ca intre timp am intreprins toate demersurile pentru ca dumneavoastra sa puteti utiliza creditul, fapt ce s-a si intamplat. Colegii nostri v-au oferit deja toate informatiile necesare. Ne bucuram ca ati ales serviciile noastre si va invitam, ori de cate ori aveti nevoie de informatii, sa ne contactati pe adresa contact@garantibank.ro. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

18 Decembrie 2016

Buna ziua! Cazul meu e unul mai lung, dar incerc sa il expun pe scurt: dupa ce merg la mai multe banci, ajung si la Garanti Bank pentru obtinerea unui credit ipotecar cu avans 25%. toate bune si frumoase, duc toate actele pentru obtinerea creditului in cca 7 zile lucratoare si dupa aceea incepe nebunia: ba ca mai trebuie nu mai stiu ce adeverinta, ba ca la sotie toate actele aditionale contractului de munca( sotia este in concediu maternal 2 ani), ca degeaba o verifica la ANAF, ca trebuie si contractele. bineinteles, ma conformez si duc toate actele. platesc evaluatorul la banca, vine, isi face treaba, si astept. acum cateva zile, mai precis in 15 decembrie la ora 16:00 sunt sunat ca mai am 2-3 zile si imi expira adeverinta de venit :))) si ca daca am semnat un precontract cu proprietarii sa il duc la banca... bineinteles ca il aveam acasa, dar nu au zis nimic de el si nu inteleg ce legatura ar avea cu aprobarea financiara. si iarasi fac ce fac, si duc vineri 16 decembrie o alta adeverinta de venit, ca sa fie bine si sa nu fie rau. si cu asta inchei: azi dimineata la ora 05:03, adica duminica primesc 2 mesaje pe telefon, dintre care primul suna cam asa: APLICATIA DUMNEAVOASTRA PENTRU CREDITUL IPOTECAR VA EXPIRA IN 5 ZILE! LUATI LEGATURA CU AGENTIA N CARE ATI APLICAT! Si eu care ziceam ca semnez actele notariale pana in sarbatori:( P.S. LA-MU-RI-TI-MA! domnilor de la Garanti Bank

Elian Bogoe (Timisoara, Timis)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Bogoe, Va asiguram ca banca noastra a folosit toate resursele necesare pentru a grabi procesul de analiza si acordare a creditului ipotecar pentru care ati aplicat. Procesul este unul de durata, intrucat dorim sa va oferim cele mai bune servicii bancare pe masura nevoilor dumneavoastra. Ne face placere sa va anuntam ca analiza aplicatiei dumneavoastra a fost finalizata si va asteptam in agentia Garanti Bank in care ati depus documéntele, pentru a discuta mai multe detalii. Va multumim si Sarbatori Fericite! Echipa Garanti Bank

Inapoi sus