Vocea clientului Discutii intre utilizatori - Mesaje pentru alti utilizatori

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Discutii intre utilizatori - Mesaje pentru alti utilizatori

05 Iulie 2010

Buna seara. Am constatat, cum de altfel era de asteptat, ca situatia domnului de la Pitesti este, din pacate, aplicabila multor persoane din tara. Sunt cel care l-a sustinut, in instanta, in calitate de avocat, astfel ca va pot spune ca, daca doriti sa semnati vreun act aditional la contractele deja incheiate, este bine sa o faceti in deplina cunostinta de cauza. Daca semnati pentru o noua dobanda, EURIBOR plus o marja contractuala (1,2,3 puncte procentuale, etc) aceasta nu va mai putea fi amendata de instanta. Este intelegerea partilor si, deci, legea partilor. Deci, daca veti semna nu se mai poate modifica. In marea majoritate a situatiilor, in contract aveti stabilita o dobanda variabila plus un procent fix suplimentar. Acesta dobanda variabila dvs. ati considerat-o in mod evident ca fiind EURIBOR, de la inceputul contractului. Cu alte cuvinte, puteti sustine in fata BCR ca doriti sa vi se aplice conventia initiala (care trebuie interpretata in sensul aplicarii EURIBOR plus marja contractuala fixa convenita atunci) Sau putetii conveni o modificare de contract, prin semnarea acelui act aditional, care inseamna o noua dobanda, convenita de parti (dar nu vi se poate impune semnarea acestui act aditional) care, in mod evident, BCR va dori sa fie mai mare decat EURIBOR plus marja fixa. Cei care doresc sa ma contacteze o pot face la numarul de telefon 0723 351 851sau la adresa de email bogdan_tuglui@yahoo.com. Pentru cei care nu doresc contactarea unui avocat le recomand sa trimita catre banca cu care au incheiat contractul o notificare (scrisoare) in care sa arate ca nu sunt de acord cu dobanda inscrisa in actul aditional trimis de banca si ca doresc pastrarea dobanzii convenite initial, apreciata ca fiind EURIBOR plus marja procentuala stabilita initial. Un dosar de acest gen in instanta va dura cel putin cateva luni, astfel ca orice organizare poate fi utila, dar nu va putea rezolva situatia pana in toamna, cum am vazut cateva opinii. Este bine sa va hotarati daca alegeti varianta propusa de banca (sau puteti sa faceti dvs. o contrapropunere, aveti acum la dispozitie cateva argumente destul de solide :) ) sau sa mergeti pe varianta initiala, cu echivalarea sintagmei "dobanda variabila de referinta" cu sintagma "EURIBOR" Succes tuturor. Bogdan Tuglui (Avocat)

Bogdan Tuglui (Ramnicu Valcea, Valcea)

Discutii intre utilizatori - Mesaje pentru alti utilizatori

05 Iulie 2010

Sunt de accord cu d-l PETRE. Trebuie sa demonstram bancii ca nu suntem retardati sau fara cultura financiara. Propun (am vazut ca d-l PETRE se pricepe) sa se realizeze un site pe aceasta tema a nemultumirilor fata de BCR. Am vazut ca la postarile mai vechi pe CONSO sesizarile sunt editate si nu se publica eventualele propuneri de popularizare a adreselor de mail si a numerelor de telefoane. Deci: 1.realizarea site-ului in care nemultumitii pot posta experientele negative cu BCR 2.utilizati facilitatea oferita de CONSO de a trimite postarile anterioare catre prieteni pe care ii cunoasteti cu aceleasi probleme cu ajutorul optiunii “trimite unui prieten” 3.trebuie sa actionam repede pentru ca o actiune in instanta dureaza mult iar apropiata vacanta a magistratilor ii avantajeaza.In plus se folosesc de tertipul celor 90 de zile dat de OG. 4.Crearea unui comitet director din oameni apropiati (din aceeasi localitate )care sa stranga toate sesizarile si sa actioneze in mod unitar in baza legilor existente si sa faca propuneri (sa sesizeze oameni politici , din presa, din guvern) pentru imbunatatirea legilor existente .Nu va fi usor.Dati cautare pe Google dupa “comisionul de rezerva minima obligatorie” si veti gasi sesizari si reclamatii facute de persoane competente care se lupta prin tribunalele romanesti de ani de zile cu o alta banca. Se pot invata multe de acolo.

Mihai Moraru (Brasov, Brasov)

Discutii intre utilizatori - Mesaje pentru alti utilizatori

05 Iulie 2010

Datele de contact pentru domnul Burcea Eugen din Otopeni in cazul strangeri persoanelor care doresc sa incepem actiunile de judecata cu BCR-ul, burceagarondyahoopunctcom, zerosaptedoiunuunudoitreisapteunuopt, multumesc astept telefonul sau emailul dumneavoastra cat mai curand ca incepe vacanta in sistemul judiciar si termenele de judecata vor fi prin octombrie probabil.

Eugen Burcea (Otopeni, Ilfov)

Discutii intre utilizatori - Mesaje pentru alti utilizatori

05 Iulie 2010

Ma alatur semnarii petitiei si cred ca foarte multi clienti ai BCR-ului aflati in situatii similare (care vor afla despre initierea acestei petitii ) se vor alatura demersului. Felicit clientul din Pitesti care a reusit sa arate practicile necinstite si neloiale aplicate de aceasta banca clientiilor sai si ne-a aratat ca nu trebuie sa ai complexe in a cere sa ai parte de un tratament corect si echitabil , chiar daca traim intr-o tara in care nu de putine ori legea pare sa fie respectata numai de o anumita categorie. Dora Bocea(Zalau)

Dora Violeta Bocea (Zalau, Salaj)

Discutii intre utilizatori - Mesaje pentru alti utilizatori

05 Iulie 2010

Raspuns domnului Burcea Eugen Sunt de acord sa discutam despre un proces colectiv. adresa mail: vvasiliogluaroundyahoopunctcom. numar telefon zerosaptedoitreidoipatrudoisasesasesase. astept sa ma contactati.

Violeta Vasilioglu (Bucuresti, Bucuresti)

Discutii intre utilizatori - Mesaje pentru alti utilizatori

05 Iulie 2010

Buna ziua, aceeasi situatie cu BCR-ul in ceea ce priveste dobanda de referinta o am si eu. Doresc sa fiu contactat, telefonic, prin email pentru a intenta proces BCR-ului precum speta de la Pitesti, cu cat suntem mai multi cu atat mai mare rezonanta unui proces pentru o asa o banca. Este timpul sa plateasca pentru camataria practicata de atatia ani, la fel pentru cei care au fost executati silit, la fel cum ar fi procedat Voiculescu pentru a apara pensiile. Sa ne strangem rapid randurile, am cativa avocati, contactam avocatul care a pledat la Pitesti, folosim aceeasi speta si actionam in instanta BCR-ul, cu ajutorul ANPC-ului care-i amendeaza degeaba, au de unde lua banii. Rog respectuos pe domnul care a scris articolul sa ne ajute in acest sens, sigur ii vom fi recunoscatori. Toti odata, cat mai multi vom avea castig si ne va costa mai putin, vom cere recalcularea, daune, mie personal mi-au luat si comision de acordare ilegal cf. Lg. 119/1999 si intentionez sa adaug si asta la proces. Sa nu mai asteptam, exista precedent creat si unul deosebit de favorabil. Sa ne strangem ca la pichetare impotriva BCR-ului, sunt convins ca se va proceda la fel si cu celelalte institutii bancare. Va astept urgent datele de contact, telefon sau email, sa centralizam fiecare speta in parte si apoi cele de aceeasi speta la un loc si sa-i achtionam in judecata, ca incepe vacanta in justitie si ne intindem prea mult. O zi buna tuturor si un BRAVO, FELICITARI persoanei care a castigat primele 2 runde cu BCR-ul.

Eugen Burcea (Otopeni, Ilfov)

Inapoi sus