Vocea clientului Citibank - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Citibank - Card de debit

24 Iunie 2010

Stimata Doamna Cristina Bran, va multumim pentru sesizare si va comunicam si pe aceasta cale ca situatia la care faceti referire a fost remediata in timpul comunicat la inregistrarea apelului dumneavoastra, suma respectiva fiind deja disponibila pe contul dumneavoastra. Va asiguram ca opinia dumneavoastra este importanta pentru noi si ne ajuta la imbunatatirea serviciilor oferite. Intrucat sunteti un client important pentru noi, speram ca acest eveniment sa nu afecteze relatia buna pe care am construit-o pana acum si sa ne oferiti ocazia de a compensa acest incident cu multe experiente pozitive in viitor.

Gabriela Simion, director Service Quality Citibank Romania (Bucuresti, Bucuresti)

Citibank - Card de debit

22 Iunie 2010

In data de 17 iunie 2010, la ora 19.38 seara am efectuat o retragere de numerar de pe un card de debit in valoare de 1000 de lei la bancomatul Citibank Colentina. Bancomatul a afisat mesajul "Operatiunea dvs. nu a putut fi efectuata. Va rugam incercati mai tarziu". A doua zi, pe 18 iunie, am facut o declaratie de refuz de plata pentru investigare si recuperarea banilor. Au trecut deja 4 zile si nimeni de la banca nu s-a deranjat sa imi dea un raspuns, asteptarea fiind pe banii mei (e vorba de un card de debit). Am sunat deja de doua ori si mi s-a promis ca pana vineri se rezolva. Intentionez sa fac plangere la OPC si antireclama bancii oriunde voi putea daca cererea intarzie sa fie solutionata. Se pare ca daca nu faci un scandal mostru, nu sunt sanse sa-ti primesti banii inapoi.

Cristina Bran (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Citibank

Stimata Doamna Cristina Bran, Va multumim pentru sesizare si va comunicam si pe aceasta cale ca situatia la care faceti referire a fost remediata in timpul comunicat la inregistrarea apelului dumneavoastra, suma respectiva fiind deja disponibila pe contul dumneavoastra. Va asiguram ca opinia dumneavoastra este importanta pentru noi si ne ajuta la imbunatatirea serviciilor oferite. Intrucat sunteti un client important pentru noi, speram ca acest eveniment sa nu afecteze relatia buna pe care am construit-o pana acum si sa ne oferiti ocazia de a compensa acest incident cu multe experiente pozitive in viitor. Gabriela Simion, director Service Quality Citibank Romania

Inapoi sus