Opinii clienti Citibank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Citibank - Card de credit

15 August 2012

Un card excelent. Am avut si de la Raiffeisen Bank dar acesta este cu mult mai bun. O singura nemultumire: timpul de actualizare a operatinilor in cont este un pic cam mare.

Mircea Rosca (Sibiu, Sibiu)

Citibank - Credit nevoi personale

14 Martie 2012

Buna ziua! Am avut si am , din pacate, inca, o experienta total neplacuta cu Citi. Ma hartuiesc pur si simplu la telefon, mi s-a pus poprire pe salariu, pentru ca am intraziat de 3 ori peste 15 zile, la 2 zile dupa ce nu au apucat macar sa intre banii, este EMISA poprirea si sunt obligata sa platesc si penaliatile corespunzatoare care sunt destul de mari, ca si dobanda: adica la o rata cu tot cu dob de 700 ron, pltaesc cu penalitati min, 900 ron pe luna. Nu am intrat inca in toate detalii, nu au casierii, nu au cont dedicat decat prin op sau la posta, altfel nu poti plati la ei... si altele. As fi dorit sa fac refinantare si mi s-a respins, celelate banci refuza sa lucreze cu ei, nu stiu ce cauta pe piata... OPC-ul da din umeri... nu inteleg nimic, suntem bataia de joc a bancilor in aceasta tara, ne fura pe fata si trebuie sa stam prin tribunale ca altfel nu se poate si tot pe noi ne costa...

xxl weltana (Curtea de Arges, Arges)

Citibank - Card de credit

12 Decembrie 2011

Este singurul card care acopera si cele mai exigente cerinte!

larisa sidorencu (Constanta, Constanta)

Citibank - Credit nevoi personale

04 Noiembrie 2010

Buna. Am un credit de nevoi personale la Citibank. Am contractat acest credit in 2008, la sucursala din Oradea si as vrea sa refinantez acest credit.....am depus dosarul pentru refinantarea creditului la o alta banca, am reusit sa obtin aprobarea creditului, dar nu pot sa imi primesc banii pentru ca Citibank nu vrea sa accepte ordinul de plata conditionat. Am foarte mare nevoie de banii aprobati, dar nu pot sa ii iau pentru ca am acea rata la Citibank. Am sunat la ei si am explicat situatia, refinantare de la ei nu primesc, nu ma incadrez cu venitul, iar raspunsul la cererea mea a fost sa discut cu cei de la banca care imi refinanteaza creditul si sa le spun ca sa refinanteze fara ordin de plata. Eu vreau sa scap de rata asta mare pe care o am, sa am o singura rata. As dori sa stiu cum pot sa obtin acel ordin de plata si sa achit creditul? La relatii cu clientii degeaba sun, imi spun acelasi lucru, ca nu imi elibereaza acel act. Sa merg cu contractul la un avocat? Ce sa fac? Astept un raspuns. Multumesc

eva sipos (Oradea, Bihor)

Citibank - Card de debit

24 Iunie 2010

Stimata Doamna Cristina Bran, va multumim pentru sesizare si va comunicam si pe aceasta cale ca situatia la care faceti referire a fost remediata in timpul comunicat la inregistrarea apelului dumneavoastra, suma respectiva fiind deja disponibila pe contul dumneavoastra. Va asiguram ca opinia dumneavoastra este importanta pentru noi si ne ajuta la imbunatatirea serviciilor oferite. Intrucat sunteti un client important pentru noi, speram ca acest eveniment sa nu afecteze relatia buna pe care am construit-o pana acum si sa ne oferiti ocazia de a compensa acest incident cu multe experiente pozitive in viitor.

Gabriela Simion, director Service Quality Citibank Romania (Bucuresti, Bucuresti)

Citibank - Card de debit

22 Iunie 2010

In data de 17 iunie 2010, la ora 19.38 seara am efectuat o retragere de numerar de pe un card de debit in valoare de 1000 de lei la bancomatul Citibank Colentina. Bancomatul a afisat mesajul "Operatiunea dvs. nu a putut fi efectuata. Va rugam incercati mai tarziu". A doua zi, pe 18 iunie, am facut o declaratie de refuz de plata pentru investigare si recuperarea banilor. Au trecut deja 4 zile si nimeni de la banca nu s-a deranjat sa imi dea un raspuns, asteptarea fiind pe banii mei (e vorba de un card de debit). Am sunat deja de doua ori si mi s-a promis ca pana vineri se rezolva. Intentionez sa fac plangere la OPC si antireclama bancii oriunde voi putea daca cererea intarzie sa fie solutionata. Se pare ca daca nu faci un scandal mostru, nu sunt sanse sa-ti primesti banii inapoi.

Cristina Bran (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Citibank

Stimata Doamna Cristina Bran, Va multumim pentru sesizare si va comunicam si pe aceasta cale ca situatia la care faceti referire a fost remediata in timpul comunicat la inregistrarea apelului dumneavoastra, suma respectiva fiind deja disponibila pe contul dumneavoastra. Va asiguram ca opinia dumneavoastra este importanta pentru noi si ne ajuta la imbunatatirea serviciilor oferite. Intrucat sunteti un client important pentru noi, speram ca acest eveniment sa nu afecteze relatia buna pe care am construit-o pana acum si sa ne oferiti ocazia de a compensa acest incident cu multe experiente pozitive in viitor. Gabriela Simion, director Service Quality Citibank Romania

Inapoi sus