Vocea clientului Cetelem - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Card de credit

04 Februarie 2011

Vad ca in ultima perioada se inmultesc cazurile celor trasi pe sfoara de catre aceasta firma numita CETELEM. Foarte multi oameni care nu-si mai pot plati creditele sunt stresati, amenintati sii batjocoriti de angajatii firmei respective sau de catre firmele de recuperare. Acest site am vazut ca are cat de cat o tentativa de a media intre bietii oameni si respectivele firme. Dar atat. O tentativa. Nimic mai mult. Si nu poate nimeni sa ma contrazica, atata timp cat nu se zbate nici cat o clipire de ochi sa lamureasca cumva PROBLEMA ATAT DE SPINOASA A CARDURILOR DE CREDIT CETELEM. VA ROG sa nu-mi stergeti postarea ca o voi repeta zilnic daca este cazul.

Sfinxul Meister (Resita, Caras-Severin)

Cetelem - Card de credit

15 Iunie 2010

In august 2006 am cumparat produse electrocasnice de la Flanco prin credit Cetelem. La aproximativ 3 luni de la semnarea contractului pentru electrocasnice (care a fost achitat dupa aproximativ 1 an) am fost contactata de catre o reprezentanta a firmei Cetelem care mi-a spus ca au un produs nou pentru cei mai buni clienti - respectiv un card de credit. Mi-a facut o simulare m-am incadrat la 1500 ron, am acceptat (fiind o suma mica) semnand un formular cu "conditii generale emitere card"si "conditii generale de creditare". La activarea telefonica a cardului mi s-a spus ca am primit suma de 3000 ron. Am folosit acel card, am depus lunar o suma care-mi era transmisa printr-un sms, insa din 2006 tot incerc sa aflu si eu conditiile de creditare pentru acel card, comisioane, dobanzi, etc si...imi este imposibil. In luna ianuarie aflu ca trebuie sa le platesc aproximativ 8000 ron (in conditiile in care eu am depus lunar sumele cerute de ei printr-un sms-fara sa primesc extrase de cont cum era normal si fara sa primesc un contract pentru acel card). Primesc un act aditional la contractul numarul.....(contract care are numar diferit fata de cel incheiat initial la Flanco si pe care eu nu l-am semnat). Din luna ianuarie le tot trimit adrese si notificari pentru a mi se arata acel contract semnat de mine. Sunt mintita: fie ca-l au in format electronic, fie ca-l au in nu stiu ce arhiva si nu-l pot scoate,etc. Ba mai mult, conditiile lor de creditare pe care sustin ca mi le-au trimis nu poarta semnatura mea si nici buletinul meu si, in absolut toate adresele mele, fie nu-mi raspund la ceea ce intreb, fie imi dau cu totul alte raspunsuri care nu au nici o legatura cu subiectul (fac reclamatie la Protectia Consumatorului si cer contractul nr...si imi raspunde Cetelem ca mi-a majorat dobanda in baza nu stiu carui articol!) Atat scris cat si verbal se contrazic in privinta sumelor care le am de plata! Cum este posibil sa fiu sunata la un interval de 30 minute-unul din angajati sa-mi spuna ca am sa le platesc 1100 ron, iar celalalt 600 ron?Asta in conditiile in care am refuzat sa le mai platesc sau sa semnez acel act aditional pana nu mi se arata contractul de card semnat de mine (contract pe care eu nu l-am semnat). Care lege le permite sa ma sune de 8 ori pe zi, sa ma ameninte si sa-mi vorbesca urat?Cui ma pot adresa, deoarece, rasfoind forumurile pe net, am observat ca nu sunt singura pacalita de aceasta societate nonbancara?

Cristiana V. (Resita, Caras-Severin)

Inapoi sus