Opinii clienti CEC Bank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Probleme diverse

11 Februarie 2010

Buna ziua, Ma numesc Baloi Florian si in data de 16.06.2005 am contractat un credit in suma de 9000 RON la filiala Iatropol a CEC(contract nr. 4786). In aprilie 2007 m-am prezentat la filiala Iatropol a CEC si am solicitat calcularea soldului + comisioanelor necesare pentru rambursarea integrala a creditului. Dupa ce mi s-a comunicat suma de plata pentru inchiderea creditului (6600 RON) am fost la ghiseul bancii si am platit suma respectiva pentru a inchide creditul. Se poate verifica din extrasul de cont, ca suma achitata in acel moment reprezenta suma totala de rambursat plus comisioanele necesare pentru inchiderea creditului ! Am solicitat o hartie prin care sa fie specificat faptul ca nu mai am nici o obligatie fata de banca insa acest lucru mi-a fost REFUZAT de catre angajatii din acel moment prezenti la biroul credit din incinta agentiei. Dupa 3 ani de zile, respectiv saptamana trecuta am primit telefon de la angajatii CEC, filiala Iatropol, pentru a ma informa ca: - pe data de 12 februarie 2010 voi acumula 90 zile intarziere la plata ratelor; - a fost trimis dosarul meu la Biroul de Credit !! - cum se poate asa ceva fara a informa in scris clientul despre o astfel de situatie ? - am de plata o suma de APROXIMATIV 1600 RON ! ESTE DE NEACCEPTAT aceasta situatie, deoarece dupa ore de vorbit la telefon cu angajatii CEC din filiala Iatropol, au inteles si acestia, ca a fost o eroare din partea angajatilor de atunci ai filialei, o eroare de operare la ghiseu. Va rog rezolvarea urgenta pe cale amiabila a acestei situatii deoarece NU SUNT DE ACORD CU PLATA ACESTEI SUME. Am vorbit direct si telefonic cu angajatii agentiei Iatropol, am primit tot felul de promisiuni dar si compasiune insa de 1 saptamana nu s-a rezolvat nimic, din contra mi s-a spus ca pe data de 12 februarie dosarul meu va intra la executare silita ?!?! Am comunicat angajatilor din agentie ca voi trimite o reclamatie la Centrala CEC precum si la ANPC Bucuresti, iar raspunsul a fost: "Nu este cazul sa ajungem asa departe, poate vom rezolva prin plata esalonata a sumei care apare de plata", precum si: "Nu am pe cine sa trag la raspundere pentru ca acei angajati nu mai lucreaza la noi sau au decedat"! sau ca "Trebuia sa ma informez in acesti 3 ani daca s-a inchis creditul sau nu" ! Pe de alta parte, am primit asigurari din partea doamnei directoare din agentia Iatropol ca voi fi "scos" de la Biroul de credit, dearece a fost greseala angajatilor bancii, insa este nevoie totusi sa platesc acea diferenta de aproximativ 1600 RON. Daca a fost greseala angajatilor, atunci cum sa platesc eu? este o greseala pe jumatate asumata? Tin sa mentionez ca in toti acesti 3 ani de cand am achitat integral si IN AVANS creditul, nu am primit nici un telefon/notificare sau orice alt mesaj din partea angajatilor agentiei. Va rog frumos sa rezolvati aceasta situatie, deoarece luna viitoare voi apela la serviciile CEC pentru contractarea unui credit in lei pentru programul Prima Casa. Eu m-am prezentat inca de acum 3 ani la agentie pentru a inchide acest credit, insa din neprofesionalismul angajatilor din acel moment, probabil dintr-o greseala de operare in softul utilizat la ghiseu, eu sa platesc acum si sa fiu listat la Biroul de Credit. De asemenea solicit delistarea de la Biroul de Credit, si primirea unei declaratii din partea CEC - Iatropol, ca am fost listat din greseala bancii, deoarece voi ramane cu istoric, chiar daca voi fi scos din acea baza de date. Apreciez un raspuns cat mai urgent. Multumesc anticipat,

Florian Baloi (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Card de credit

10 Februarie 2010

Raspuns pentru domnul Ionel Cojocaru: Multumim clientului pentru sesizarea facuta. Situatia a fost solutionata in termen de cinci zile de la postarea mesajului. Oltea Belciuganu, director Marketing si Comunicare, CEC Bank

(Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Probleme diverse

08 Februarie 2010

Ca replica la comentariul dlui Janos Vitos din Tg Secuiesc, postat pe site in 15 dec.2009, prin care dumnealui deplinge slaba calitate a serviciilor oferite de agentia CEC Bank din Tg Secuiesc as dori sa precizez urmatoarele: Am avut ocazia sa vizitez agentia de mai sus in cateva randuri in anul 2009 si am constatat cu bucurie ca nu doar cladirea s-a modernizat (rebranduit) ci si atitudinea si comportamentul angajatilor s-a schimbat in bine, fata de alti ani. De fiecare data am apreciat tinuta business si bunavointa angajatelor in relatia cu clientii, si chiar nu imi dau seama exact ce anume a provocat o reactie atat de vehementa din partea domnului Janos Vitos. Ii recomand sa apeleze cu incredere la domnul Kiss, seful compartimnetului relatii cu clientii, in legatura cu orice sesizare privind personalul din vanzare sau la dna directoare, inainte de a scrie pe forumurile din spatiul virtual. Sunt convinsa ca agentia din Tg Secuiesc face fata cu brio oricarei comparatii cu alte banci atat in ce priveste calitatea serviciilor, competenta angajatilor, cat si a timpului de asteptare.

Gabriela Cucu (Sfantu Gheorghe, Covasna)

CEC Bank - Credit nevoi personale

05 Februarie 2010

Anul trecut am avut o medie a veniturilor de 4000 Ron pe luna. Am incercat sa contactez un credit de 10000 Ron pentru 2 ani.Mentionez ca nu aveam alte rate si nici vreo datorie.Am fost respins pentru ca nu aveam domiciliul stabil in Bucuresti.Dupa mai multe insistente mi-au precizat ca diferenta de circa 80 km dintre domiciliul de pe buletin si locul de munca le indica faptul ca nu as locui "in fapt" la adresa din buletin.Am facut o sesizare la departamentul clienti.Mi s-a raspuns in scris printr-o acuzatie cum ca le-as fi vorbit urat:))

Costel Costel (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Probleme diverse

26 Ianuarie 2010

Cec Bank Bacau sucursala Aviatori. Cea mai proasta servire intalnita in umila mea existenta. O asa zisa sefa cu fata de bautoare de sucuri citrice. Astepti mai bine de o ora cu sotia insarcinata, timp in care ea deapana amintiri cu pensionarii pentru ca in final sa spuna ca nu merge calculatorul. Important este ca exista un vinovat pana in final. Rusine!

Amfim Florin (Bacau, Bacau)

CEC Bank - Card de credit

07 Ianuarie 2010

Mi-a expirat cardul in noiembrie 2009. Fusese eliberat de agentia de pe Calea Victoriei din Turda. Locuiesc in Craiova, asa ca l-am cerut in acest oras, pe adresa agentiei din Craiovita Noua. Suntem in 07 ianuarie 2010 si tot nu l-am primit. Am luat eu legatura cu cei de la agentia din Turda si i-am rugat sa urgenteze. Chiar si asa, rezultatele sunt cele care se vad. Probabil ca nu trebuie sa mai spun cat de nepasatori sunt angajatii. Lucrez in Bucuresti in prezent, dar am lucrat in Craiova, Turda, Timisoara etc Majoritatea angajatilor dvs sunt nepoliticosi, prost educati si organizarea muncii lor lasa de dorit. De cele mai multe ori, pentru o alimentare de card, trebuie sa stai de doua ori la coada. E drept ca in partea a doua a anului 2009 s-au comportat parca un pic mai bine (erau un pic mai amabili, incepusera parca sa se mai deprinda si cu calculatoarele). Dar, in final, mai primesc oare acel card? La un moment dat, cei din Craiova mi-au spus ca Turda l-a trimis pe o adresa gresita. I-am dat telefonul meu unei angajate din Craiovita Noua (nu s-ar fi deranjat dumneaei sa dea telefon pe banii firmei, deh, economie...) si am pus-o in legatura cu angajata CEC-ului din Turda. A comunicat adresa respectivei sub ochii mei. Ce trebuie sa mai fac?

Ionel Cojocariu (Craiova, Dolj)

Inapoi sus