Opinii clienti CEC Bank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Card de credit

10 Februarie 2010

Raspuns pentru domnul Ionel Cojocaru: Multumim clientului pentru sesizarea facuta. Situatia a fost solutionata in termen de cinci zile de la postarea mesajului. Oltea Belciuganu, director Marketing si Comunicare, CEC Bank

(Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Probleme diverse

08 Februarie 2010

Ca replica la comentariul dlui Janos Vitos din Tg Secuiesc, postat pe site in 15 dec.2009, prin care dumnealui deplinge slaba calitate a serviciilor oferite de agentia CEC Bank din Tg Secuiesc as dori sa precizez urmatoarele: Am avut ocazia sa vizitez agentia de mai sus in cateva randuri in anul 2009 si am constatat cu bucurie ca nu doar cladirea s-a modernizat (rebranduit) ci si atitudinea si comportamentul angajatilor s-a schimbat in bine, fata de alti ani. De fiecare data am apreciat tinuta business si bunavointa angajatelor in relatia cu clientii, si chiar nu imi dau seama exact ce anume a provocat o reactie atat de vehementa din partea domnului Janos Vitos. Ii recomand sa apeleze cu incredere la domnul Kiss, seful compartimnetului relatii cu clientii, in legatura cu orice sesizare privind personalul din vanzare sau la dna directoare, inainte de a scrie pe forumurile din spatiul virtual. Sunt convinsa ca agentia din Tg Secuiesc face fata cu brio oricarei comparatii cu alte banci atat in ce priveste calitatea serviciilor, competenta angajatilor, cat si a timpului de asteptare.

Gabriela Cucu (Sfantu Gheorghe, Covasna)

CEC Bank - Credit nevoi personale

05 Februarie 2010

Anul trecut am avut o medie a veniturilor de 4000 Ron pe luna. Am incercat sa contactez un credit de 10000 Ron pentru 2 ani.Mentionez ca nu aveam alte rate si nici vreo datorie.Am fost respins pentru ca nu aveam domiciliul stabil in Bucuresti.Dupa mai multe insistente mi-au precizat ca diferenta de circa 80 km dintre domiciliul de pe buletin si locul de munca le indica faptul ca nu as locui "in fapt" la adresa din buletin.Am facut o sesizare la departamentul clienti.Mi s-a raspuns in scris printr-o acuzatie cum ca le-as fi vorbit urat:))

Costel Costel (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Probleme diverse

26 Ianuarie 2010

Cec Bank Bacau sucursala Aviatori. Cea mai proasta servire intalnita in umila mea existenta. O asa zisa sefa cu fata de bautoare de sucuri citrice. Astepti mai bine de o ora cu sotia insarcinata, timp in care ea deapana amintiri cu pensionarii pentru ca in final sa spuna ca nu merge calculatorul. Important este ca exista un vinovat pana in final. Rusine!

Amfim Florin (Bacau, Bacau)

CEC Bank - Card de credit

07 Ianuarie 2010

Mi-a expirat cardul in noiembrie 2009. Fusese eliberat de agentia de pe Calea Victoriei din Turda. Locuiesc in Craiova, asa ca l-am cerut in acest oras, pe adresa agentiei din Craiovita Noua. Suntem in 07 ianuarie 2010 si tot nu l-am primit. Am luat eu legatura cu cei de la agentia din Turda si i-am rugat sa urgenteze. Chiar si asa, rezultatele sunt cele care se vad. Probabil ca nu trebuie sa mai spun cat de nepasatori sunt angajatii. Lucrez in Bucuresti in prezent, dar am lucrat in Craiova, Turda, Timisoara etc Majoritatea angajatilor dvs sunt nepoliticosi, prost educati si organizarea muncii lor lasa de dorit. De cele mai multe ori, pentru o alimentare de card, trebuie sa stai de doua ori la coada. E drept ca in partea a doua a anului 2009 s-au comportat parca un pic mai bine (erau un pic mai amabili, incepusera parca sa se mai deprinda si cu calculatoarele). Dar, in final, mai primesc oare acel card? La un moment dat, cei din Craiova mi-au spus ca Turda l-a trimis pe o adresa gresita. I-am dat telefonul meu unei angajate din Craiovita Noua (nu s-ar fi deranjat dumneaei sa dea telefon pe banii firmei, deh, economie...) si am pus-o in legatura cu angajata CEC-ului din Turda. A comunicat adresa respectivei sub ochii mei. Ce trebuie sa mai fac?

Ionel Cojocariu (Craiova, Dolj)

CEC Bank - Cont curent

15 Decembrie 2009

CEC BANK TG Secuiesc, jud Covasna,are in caserie o baba care nu numai ca este obraznica, vorbeste urat, dar si este lenta ca un melc, cand depun banii tb sa astept pana cand dansa se binedispune (cu greu)si deobicei abia dupa 15-25 de minute pot sa ies de la CEC (abia astept de fiecare data). SI asta cand nu e nimeni inaintea mea. Daca intreb ceva primesc un raspuns de imi e rusine in fata oamenilor. Restul personalului, in afara de D-na Gajdo(ea este mereu receptiva si stie sa se poarte cu clientii) habar n-au de calculator sau de programul pe care il folosesc, stau si se uita la mine ca un catar cand le zic ca am venit sa depun bani pe un cont CEC din alta localitate. HABAR NU AU ce se petrece la CEC,sunt incompetenti!!!!! Nu am cont personal in CEC, dar nici nu am intentia sa deschid unul. Sper ca intr-o zi pot intra si eu in CEC cum intru in BRD sau Transilvania BANK,fara sa am emotii suplimentare negative. O sugestie: sa schimbati personalul daca nu puteti sa-i educati.

JANOS VITOS (Targu Secuiesc, Covasna)

Inapoi sus