Opinii clienti CEC Bank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Credit nevoi personale

09 Iunie 2012

De aproximativ 4 ani am un credit de nevoi personale de la CEC Bank. Datorita birocratiei de acolo am ales sa il refinantez la alta banca. La noul credit beneficiez de aceleasi conditii de cost/dobanda, singura diferenta este ca pot verifica totul online, pe cand la CEC, pentru absolut orice, trebuie sa ma deplasez la sediul bancii din Victoriei, unde am si facut creditul. Pe 6 iunie am fost din nou acolo pentru a inchide creditul. Aveam nevoie de la ei de o scrisoare ca acest credit s-a stins si nu mai am nicio obligatie fata de CEC. Dupa o groaza de hartii completate, inclusiv o cerere scrisa de mana cu 'domnule director' si subsemnatul, mi s-a spus ca nu se poate inchide si contul pt ca mai sunt 0.18 RON in cont :). A trebuit sa depun 0.50 RON (taxa de retragere numerar) ca sa pot sa scot cei 0.18 RON. La final mi s-a spus ca va trebui sa revin pentru scrisoarea de care aveam nevoie pentru ca la ora 17:20 nu mai este nimeni care sa o poata semna (desi aveau program pana la 17:30). Am avut rugamintea ca macar sa-mi trimita pe e-mail o copie, si voi veni sa ridic sambata 9 iunie originalul, pt ca trebuie sa dovedesc la noul creditor ca am stins acest credit. Pe 9 iunie, surpriza... doamnele de la credit nu lucreaza sambata... Desi au fost amabile si au cautat prin biroul persoanei care a completat acea scrisoare, nu au gasit-o si binenteles va fi nevoie sa mai fac un drum pana acolo, pentru ca ei trimit doar prin posta, si daca eu lucrez 9-18, si postasul nu ma gaseste acasa, cel mai probabil se va intoarce la ei... Pe langa asta, de fiecare data cand am apelat la CEC Bank mi s-a parut ca doamnele de la ghiseu sau persoanele de contact imi fac un mare favor. Oare CEC Bank are clienti? Sau pentru ei suntem in continuare doar niste cetateni care nu alte optiuni?

Alexandru Nica (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul CEC Bank

Dupa efectuarea operatiunii de inchidere credit si lichidare cont, ofiterul de relatii cu clientii al CEC Bank i-a transmis domnului Nica, prin e-mail, adeverinta care atesta efectuarea operatiunilor mentionate, urmand ca ulterior, clientul sa se prezinte la sediul unitatii pentru a ridica adeverinta in original. Domnul Nica a fost contactat telefonic si, conform disponibilitatii manifestate, va ridica adeverinta in original in cursul zilei de sambata, 16 iunie 2012. Precizam totodata faptul ca banca dispune de serviciul de internet banking CEConline, prin intermediul caruia se pot efectua operatiuni bancare precum plati interne si externe, in lei sau in valuta, intra si interbancare, programare ordine de plata periodice, plati in asteptare (standing orders), schimburi valutare, constituire si lichidare depozite, rapoarte (extrase de cont, istoric operatiuni, vizualizare solduri, situatie financiara), incarcare fisiere plati din aplicatiile clientilor in solutia de internet banking. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

CEC Bank - Probleme diverse

17 Aprilie 2012

Buna ziua! Numele meu este Dragu Virgil sunt din BRAILA si m-am hotarat de aceasta data sa va relatez faptul ca angajatele CEC-BANK BRAILA AGENTIA VIDIN nu respecta sub nici o forma programul de lucru afisat pe usa dand dovada de multa impertinenta in momentul in care le explici cum ca nu este ora inchiderii (vino maine! s-a inchis-si ti-a inchis gura). Incerc sa va spun ca mai suntem si angajati ca ne invoim de la program sa prindem deschis la cec sa ne platim datoriile.Vizavi de aceasta se poate verifica cu certitudine ora si minutul la care se inchide unitatea (prin sistemul video din interior) pentu public,eu intelegand prin acel orar afisat ca pot intra in unitate la 16-30 si sa ies cand isi termina treaba doamna de la ghiseu. Angajatele sunt de varsta pensionarii si probabil le este greu se tina pasul cu tehnologia sa se miste mai repede sau or fi alte motive pe care doresc sa mi le comunicati.Tare as fi vrut sa fac aceasta sesizare catre un organ competent si sa fiu pus fata in fata cu acestea-sunt tineri care doresc un asemenea loc de munca iar cei cel au s-au plictisit de bine-din cauza asta probabil ca au si clientela!

VIRGIL DRAGU (Braila, Braila)

Raspunsul CEC Bank

Referitor la mesajul domnului Virgil Dragu din Braila, precizam faptul ca in urma verificarilor efectuate, aspectele sesizate nu se confirma. In data de 17.04.2012, salariatii CEC Bank Agentia Nr. 1 din cadrul Sucursalei Braila au continuat lucrul cu publicul si dupa ora de inchidere, respectiv 16.30, deservind cu promptitudine toti clientii existenti. Mentionam ca toti salariatii CEC Bank au experienta in utilizarea aplicatiilor bancii si au urmat mai multe cursuri de perfectionare in domeniul abordarii si cunoasterii clientelei. Il invitam pe domnul Dragu la sediul unitatii CEC Bank pentru a clarifica aspectele care l-au nemultumit si pentru a efectua, pe viitor, cu incredere, operatiuni la banca noastra. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

CEC Bank - Probleme diverse

26 Ianuarie 2012

Referitor la sesizarea domnului Varga Iosif din Hunedoara, va comunicam urmatoarele: Casiera a incasat taxa completa pentru un pasaport biometric, respectiv 246 lei (214 lei + 32 lei taxa consulara), intrucat clientul nu a precizat, anterior efectuarii operatiunii, faptul ca achitase deja la Trezorerie taxa de 32 lei. Conform Conventiei incheiate de banca cu RA APPS privind incasarea de sume pentru emiterea unui pasaport, din contul colector al RA APPS nu se pot face restituiri de sume, ci numai incasari. Pentru recuperarea sumei achitate in plus, domnul Varga Iosif trebuie sa se adreseze in scris la RA APPS sau la Trezorerie, in functie de chitanta pe care a folosit-o pentru eliberarea pasaportului. Oltea Belciuganu Director Marketing si Comunicare CEC Bank

Alexandra Popa (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Probleme diverse

23 Ianuarie 2012

BUNA ...IN 20.01.2012 IN JURUL OREI 13 AM INTRAT IN UNITATEA CEC BANK ,SITUATA PE BLD.IULIU MANIU DIN MUNICIPIUL DEVA PENTRU A PLATI CONTRAVALOAREA TAXEI PENTRU ELIBERAREA UNUI NOU PASAPORT...DUPA CE AM DAT CARTEA DE IDENTITATE ,DOANMA POSTOLACHE VALERIA A INCEPUT OPERATIUNEA DE INCASARE A PLATII IAR LA FINAL MI-A CERUT O SUMA MAI MARE , EU INTREBAND-O DE CE ?DOAMNA POSTOLACHE A SPUS CUM DE CE?MI-A DAT DOUA CHITANTE ,SUMA FIIND CORECTA ,DAR EU AM PLATIT O TAXA DE 32 RON LA ADMINISTRATIA FINANCIARA ANTERIOR.IN CONCLUZIE I-AM SPUS CA EU AM O TAXA PLATITA SI RENUNT LA CHITANTA DE 32 RON.FOARTE INDIGNATA DOAMNA POSTOLACHE VALERIAM MI-A SPUS CA NU SE POATE ANULA CHITANTA ...FAPT PE CARE NU L-AM INTELES...RECOMANDAND TOTODATA SA MERG LA ADMINISTRATIA FINANCIARA SA REZOLV ACOLO CU CHITANTA PE CARE AM PLATIT-O ANTERIOR.CONSIDER ATITUDINEA NEPROFESIONALA EU ASTEPTAND SA AJUTE DANSA ,O DATA CE A GRESIT ...NU MAI ZIC ,IN TIMP CE IMI RECOMANDA TOATE ASTEA, CEL PUTIN 3 CLIENTI AU REVENIT DE LA DIRECTIA PASAPOARTE DEOARECE NU AVEAU TOATE DATELE PE CHITANTE{ MA GANDESC CA SE POATE VERIFICA}IAR IN TIMP CE CORECTA MANUAL {STERSATURI SI TAIETURI} EU ASTEPTAM...ASADAR ROG A SE LUA MASURI DE SANCTIONARE A FUNCTIONAREI SI A SEFEI DE UNITATE DEOARECE NU AU VRUT SA-MI SPUNA NUMELE DOAMNEI DECAT DUPA CE AM INCEPUT SA AMENINT VERBAL CU O SESIZARE CATRE SUPERIORII DANSEI...{MENTIONEZ CA NICI O FUNCTIONARA NU ARE ECUSON DE IDENTIFICARE}..IN SPERANTA CA CELE RELATATE DE MINE NU VOR RAMANE FARA ECOU ...O ZI BUNA ,CU STIMA VARGA

IOSIF VARGA (Hunedoara, Hunedoara)

Raspunsul CEC Bank

Referitor la sesizarea domnului Varga Iosif din Hunedoara, va comunicam urmatoarele: Casiera a incasat taxa completa pentru un pasaport biometric, respectiv 246 lei (214 lei + 32 lei taxa consulara), intrucat clientul nu a precizat, anterior efectuarii operatiunii, faptul ca achitase deja la Trezorerie taxa de 32 lei. Conform Conventiei incheiate de banca cu RA APPS privind incasarea de sume pentru emiterea unui pasaport, din contul colector al RA APPS nu se pot face restituiri de sume, ci numai incasari. Pentru recuperarea sumei achitate in plus, domnul Varga Iosif trebuie sa se adreseze in scris la RA APPS sau la Trezorerie, in functie de chitanta pe care a folosit-o pentru eliberarea pasaportului. Oltea Belciuganu Director Marketing si Comunicare CEC Bank

CEC Bank - Credit ipotecar/ imobiliar

13 Ianuarie 2012

Ar fi nevoie de sucursale mai bine plasate strategic in mun iasi

ilie caraghiaur (Iasi, Iasi)

CEC Bank - Schimb valutar

12 Ianuarie 2012

Am dorit sa schimb la agentia Baba Novac o suma de Euro, dar acolo casiera (Paraschiv Valentina) mi-a spus ca: "A, nu pot sa schimb cat doriti dumneavoastra, ci maxim 100 de Euro, hai 200 Euro, ca nu mai am bani si azi am schimbat o gramada de Euro.." Eu zic: "Cum asa? Pai daca nu mai aveti lei de ce nu afisati un anunt ca nu mai aveti lei si deci nu mai schimbati valuta? Cum adica imi schimbati 100, hai 200 Euro? Suntem la piata?" Ma rog, nu este prima oara cand mi se intampla astfel de situatii dubioase la aceasta agentie si cu aceeasi persoana mai sus mentionata. Pe panoul electronic si pe internet, rata de schimb era de 4,33 lei la cumparare Euro. In momentul cand mi-a facut schimbul, aceeasi casiera, imi face schimbul nu cu cat era afisata in banca rata de schimb, ci cu 4,32 lei. Intreb: "Nu cumva ati gresit rata de schimb? Vad ca-i alta afisata!" Imi raspune sec: "S-a schimbat!" Eu, deja fara cuvinte, intreb: "Cum s-a schimbat? Cand s-a schimbat? De cand introduceti in calculator s-a schimbat cursul? Cum asa?" Imi raspunde: "Mda ca tot eu trebuia sa-l modific si pe afisaj, da' n-am avut timp. La 14.26 s-a modificat. Ce, nu mai vreti sa va schimb?" Eu zic: "Nu doamna, schimbati-mi asa, ca doar imi faceti o favoare! Dar va rog sa-mi spuneti cum va numiti!" Nu are rost sa intru in amanunte referitoare la comportamentul "profesional" al angajatilor acestei agentii...Va rog sa luati toate masurile necesare ca astfel de incidente sa nu se mai repete. Citez din replica casierei: "Oricine poate face rau, da' bine nu oricine." Asta argumenteaza de fapt decizia solitara a casierei de a hotari cat si cum isi indeplineste sarcinile de serviciu in cadrul CEC Bank - Baba Novac...

Emilia Mandalac (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus