top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre probleme diverse CEC Bank

Probleme diverse CEC Bank

Scor: 2.4 | 34 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    I Mion mihai
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Am fost la CEC bank sa p

    Am fost la CEC bank sa platesc taxa pt pasaport. Au un aparat care nu accepta plata cu cardul ,dar nici nu-ti restituie diferenta. Iti da un cod pe care-l poti folosi la urmatoarea tranzactie .Mai schimb pasaportul peste 10 ani,asa ca cei 2 lei sunt ai lor . Nu e mult,dar e bataie de joc !Platesc cu cardul la un chiosc,dar nu o pot face la CEC BANK !Sunteti jalnicici ,pt ca acceptati aparatul ala in institutia voastra !Fara sa pot plati cu cardul?La CEC BANK ?E furt pe fata !RUSINE MAXIMA<CEC BANK !

    08-07-2021

    D NDiana NICU
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Exista oameni competenti

    Exista oameni competenti la Cec Bank Agentia Pacii? Astazi mi-a fost demonstrat ca NU si asta incepand de la directorul de agentie, pana la monitoristul/administratorul de credite. Am avut credit "Prima Casa" la ei, contractat la Agentia Pacii in 2014. In Octombrie 2020 am vandut apartamentul din Sectorul 6, cumparatorul luand creditul tot prin Cec Bank (RM Valcea). Mai aveam de achitat 20.000 euro din credit, care s-au achitat in Octombrie 2020. Nici pana in ziua de astazi, stimata doamna monitorist/administrator de credite, Ana Magdalena Pera, pe langa faptul ca nu mi-a raspuns niciodata la email-urile pe care i le-am trimis, nu a fost capabila sa se ocupe de finalizarea adreselor de radiere, prin urmare, eu nu am primit banii din vanzarea apartamentului. Este inadmisibil ca din Octombrie pana in Decembrie, sa nu fie finalizate doua hartii (adresa de radiere din partea Cec Bank si cea de la Fondul de Garantare)! Astazi, 11 Decembrie 2020, am reusit sa iau legatura cu dicrectorul de agentie de la Cec Bank Agentia Pacii (nu ii stiu numele doamnei, pentru ca nu s-a prezentat), care mi-a spus ca este normal sa nu imi raspunda colega nici la telefon, nici pe email, pentru ca este in concediu de 3 zile (bine…, dar din Octombrie si pana in Decembrie nu sunt doar 3 zile)... si ca o sa ma sune colega la inceputul saptamanii viitoare, cand se intoarce din concediu (la fel cum m-a sunat in tot acest timp?!) Am depus luna trecuta o reclamatie si la Cec Bank prin formularul de contact, dar nu binevoieste nimeni sa o citeasca, d-apoi sa mai ia si masuri... Cu alte cuvinte, eu nu mai sunt nici proprietar, dar nici banii din vanzarea apartamenului nu i-am vazut. Multumesc, Cec Bank Agentia Pacii! Sa aveti sarbatori la fel de fericite ca ale mele (o viitoare mamica, in prezent insarcinata in 8 luni)!

    11-12-2020

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Nicu Elena Diana, Va informam ca acordul de la FNGCIMM, a fost primit in data de 04.12.20 si ulterior transmis prin curier la CEC Bank Rm. Valcea in atentia dnei Rodica Andrei, pentru a vi-l inmana in vederea radierii.

    M BMaria Batrin
    Probleme diverse de la CEC Bank

    O haita de incompetenti,

    O haita de incompetenti, de doua luni ma chinui la telefon si prin email sa imi schimb adresa, pt a-mi trimite noul card bancar la noua adresa. De fiecare data mi sa spus acelasi lucru, sa trimit email cu formular tip cerere si copie de pe buletin, Am facut treaba asta am trimis la toate adresele de e-mail CEC BANK, am primit automat e-mail inapoi ca e luat in considerare! Ce va pot spune e ca nu am primit nici acum un email de la ei pt a-mi confirma ca au trimis cardul, de fiecare data cand ii sun imi spun acelasi lucru veti primi un e-mail astazi Asta se intampla de doua luni, Cred ca pana la urma nu am de ales decat sa imi schimb banca si sper sa gasesc una cu oamenii mai competenti!

    17-11-2020

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Batrin Maria, Ne pare rau pentru situatia intampinata. Avand in vedere ca ati intrat in posesia cardului speram ca pe viitor sa fiti multumita de serviciile noastre. Cu stima CEC Bank

    O VOlimpia Vasilescu
    Probleme diverse de la CEC Bank

    CEC Bank cei care nu vor

    CEC Bank cei care nu vor sa ridice popririle chiar daca ANAF le a transmis din noiembrie 2019 ridicarea popririi. Pur si simplu refuza si cer hartie de mana cand ANAF trasmite totul electronic. O sa-i dau in judecata urgent! Penibil!

    24-06-2020

    Răspuns CEC Bank

    Va facem cunoscut ca poprirea a fost sistata la data de 24.06.2020. Ne pare rau pentru problemele intampinate.

    C SClaudia Simescu
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna ziua ! As dorii sa

    Buna ziua ! As dorii sa fac o reclama?ie Cec Resita jud Caras severin! In legatura cu personalul!

    19-05-2020

    L TLigia Trisca
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Mi-au fost furate cardur

    Mi-au fost furate cardurile, prin urmare a trebuit sa blochez contul si sa-mi refac cardurile. Zis si facut, dupa o perioada am fost sa ridic noile carduri de la banca. Ca sa intelegeti mai bine o sa relatez exact conversatia pe care am avut-o cu doamna de la banca. Am intrebat frumos daca mi-au ajuns cardurile iar doamna de la ghiseu mi-a raspuns, fara ca macar sa verifice, "Nu cred ca au ajuns!", am insistat si am rugat-o sa verifice, dar dansa a venit cu acelasi raspuns. Iarasi insist si ii spun numele meu aratandu-i buletinul. Abia dupa ce am precizat ca nu pot sa imi folosesc contul fiindca mi-au fost furate cardurile mi-a zis "Daca aveti rabdare sa verific 45 de carduri...". Serios???!!! In fine...ideea e ca au fost multe lucruri care nu mii s-au parut ok, cum ar fii: - faptul ca voiam sa dau un telefon si mi-a spus sa plec sa imi rezolv treaba si dupa sa vin la ea... :| - am rugat-o sa imi dea un extras de cont si mi-a zis "Nu pot acum", sub ce scuza va intrebati...Trecuse la doamna din spatele meu care completa un ordin de plata, in conditiile in care inca eram pe scaun in fata dumneaei... (!!!!!!) Daca as putea, nu as acorda nici macar o steluta!... Personalul, cel putin din sucursala din orasul meu pentru ca nu vreau sa generalizez, este foarte neatent si prost dispus de fiecare data. Eu personal nu le inteleg indispunerea zilnica si lipsa vointei de a lucra cu oamenii... Daca nu sunt capabili sa lucreze intr-un mediu in care este necesara interactiunea ZILNICA cu oamenii, ii sfatuiesc sa se reprofileze sau sa se pensioneze!!! Daca suntem mai tineri nu inseamna ca nu trebuie sa vorbiti frumos cu noi doamnelor/domnilor care "lucrati" la CEC Bank !!

    22-08-2019

    G GGeorgiana Gherasim
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Sunt ultimii care pun in

    Sunt ultimii care pun in cont banii pentru indemnizatii si alocatii, functionari lenti si plictisiti, cozi interminabile, fara bani in atm uri, proceduri simple care necesita multe , multe hartii nejustificate

    08-06-2017

    A Aadi Adrian
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna ziua, in legatura c

    Buna ziua, in legatura cu plata unei rate la CEC BANK, SUCEAVA, PE STR. AURURA, lucreaza nista babaciuni 50+, se misca ca melcul, am stat 15 min cu 5 clienti in fata mea si nu s-a miscat nimic. Doar una lucra la un calculator iar celelalte doua se hlizeau in fata biroului la sefa, impreuna cu aceasta. Totul s-a intamplat pe 10-04-2017 de la 09.03 la 09.19 min. De ce nu le scoate careva la pensie sa poata lucra niste tineri care se pricep sa tasteze, nu niste babe care apasa pe tastatura cu un deget si cauta literele...

    10-04-2017

    E MELENA SORINA MAGDALENA IONELA MOROMETE
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Suntem mostenitoare, eu

    Suntem mostenitoare, eu impreuna cu sora mea, pe conturile avute de tatal nostru la CEC Bank. In baza hotararii judecatoresti de partaj succesoral, am ridicat sumele cuvenite fiecareia, conform acestei hotarari, si am solicitat emiterea unor extrase de cont pentru a vedea desfasuratorul operatiunilor efectuate pe aceste conturi, pe o perioada de 12 luni anterioare decesului si pana in prezent. Ni s-au comunicat - dupa 2 saptamani, pe mail, exact in ziua in care anuntasem ca vin sa ridic si originalele- extrase de cont doar pentru perioada ulterioara decesului (produs pe 08.02.2015), dar incepand astfel:din 13.02.2015, din16.02.2015, respectiv din 10.04.2015 (sunt 3 conturi). Am sesizat acest aspect directorului sucursalei, care a motivat ca numai astfel ni se pot da relatii, adica "Numai dupa data decesului". Am rugat-o pe d-na director sa ne precizeze acest aspect in scris, astfel ca mi-a motivat in scris cererea si am raspunsul oficial scris de dansa: "Informatiile referitoare la conturile defunctului se pot furniza mostenitorilor doar de la data decesului". Consultand Conditiile de afaceri ale CEC Bank la titlul Succesorii legali, art.12 stipuleaza: "In cazul decesului Clientului, persoana fizica sau administrator-asociat unic, drepturile si obligatiile acestuia nascute din calitatea de Client, titular de cont, se transmit odata cu activul si pasivul succesoral, succesorilor legali si/sau legatarilor acestuia. Banca este indreptatita sa solicite succesorilor legali/ testamentari certificatul de mostenitor (original sau copie legalizata) emis in conditiile legii, care atesta aceasta calitate.". Noi am indeplinit conditiile acestea -am prezentat hoararea judecatoreasca in original si am atasat-o in copie, odata cu copii dupa CI noastre, la cerere, si totusi - dupa 2 saptamani!- nu ni s-a oferit serviciul solicitat, ba din contra am fost tratate ca niste infractoare, desi solicitam un serviciu indreptatit. Daca tatal nostru era dator la banca, in loc sa aiba depozite consistente, nu ne-ar fi dat nici atunci aceste extrase ca sa vedem ce a platit pana a murit, ca sa ne convingem de ce a mai ramas datorie? Ni se pare suspecta atitudinea angajatilor, faptul ca nu ni s-au respectat drepturile si in consecinta voi depune si sesizare scrisa la Sucursala Centrala CEC Bank din Bucuresti. Chiar daca suntem din provincie, nu suntem toti prosti sa nu stim sa citim o hartie si sa ne cerem drepturile, stipulate chiar de CEC Bank! Suntem aici la mana unor angajati care ne trateaza dupa cum vor ei, ne umilesc, ne trateaza de sus, ne incalca drepturile, bazandu-se pe faptul ca poate nu ni le cunoastem si ca pentru ei nu exista ierarhii institutionale. Sunt stapani pe CEC-ul orasenesc! Atata vreme cat legea mi-a dat banii mosteniti legal, nu concep ca un angajat nu vrea sa imi elibereze o hartie, fara valoare in sine, ca sa vad cum au fost rulati, desi e tot dreptul nostru legal sa o cerem? Nu se poate asa ceva! Astept raspunsul dvs. si indiferent de situatie -repet- voi face si sesizare scrisa! Va multumesc anticipat!

    03-10-2016

    Răspuns CEC Bank

    Stimata Doamna, Referitor la revenirea dumneavoastra pe site-ul conso.ro, revenire raportata la raspunsul primit din partea Agentiei Gaesti – Sucursala Targoviste, inregistrata sub nr. 6046/03.10.2016, va comunicam faptul ca in conformitate cu prevederile legale in materie, in vigoare, atat dvs cat si sora dumneavoastra – in calitate de mostenitoare dupa defunctul dumneavoastra tata Velea Constantin, puteti primi informatiile solicitate respectiv extrasele de cont aferente perioadei de 12 luni anterioare decesului. Astfel va rugam sa aveti amabilitatea de a va prezenta la sediul Agentiei Gaesti pentru a va fi inmanate aceste extrase. Regretam neplacerile aparute si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu multumiri, Ileana Carmen Gurgu Ofiter Marketing, Directia Marketing si Comunicare

    M Nmarina nicolici
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Anul trecut 2014 mama a

    Anul trecut 2014 mama a solicitat un card de pensii ,pe data de 9 martie a aceluias an mama a decedat.Cardul din emis de unitatea CEC din piata Victoriei Timisoara,nu s-a mai ridicat deoarece LA data mentionata ridicarii mama decedase.ASA ca m-am prezentat la unitatea CEC respectiva cu copia dupa certificatul de deces al mamei,cartea mea de id.mi s-a spus can nu am cf. De mostenitor, si am mai facut un drum sa aduc actul de proprietate care ma viza.???deci decesul l-am anuntat, am lasat si o copie dupa cf.deces,am mentionat ca nu folosesc contul de altfel nici nu e pe numele meu,si doresc inchiderea lui .in concluzie azi 23 ianuarie 2015 ,o functionara ma Anuta de pe nr.0256491543 ca am de plata 12 lei pt. Inchiderea contului mamei Nicolici Milosava.Nu este o suma! dar nu e Nici o rezolvare,, domnilor EU mi-am facut datoria va rog si pe dv.accelasi lucru sa-l faceti,pai cum sa platescdublu annul viitor.?cei care.nu au mostenitori CE FAC in astfel de situatii?

    23-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca in data de 30.01.2015 contul a fost inchis fara perceperea de comision. Directia Marketig si Comunicare

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie