Vocea clientului BRD Finance - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD Finance - Card de credit

31 Martie 2010

La data de 30.03.2010 am fost contactat telefonic de doamna Cristina ZINCA de la BRD finance si am discutat in legatura cu reclamatia pe care am facut-o la 26.03. 2010. Vreau sa multumesc pentru amabilitatea pe care a dovedit-o domnia sa, precum si a precizarilor pe care mi le-a adus. In acest context,dupa cum am si presupus, ceea ce mi s-a intamplat a fost numai un incident nefericit, iar BRD finance ramane o institutie serioasa. Cu stima, Aurelian NAN

AURELIAN NAN (Bucuresti, Bucuresti)

BRD Finance - Card de credit

26 Martie 2010

Regretabil ca, subsemnatul, am avut o experienta asemanatoare ca a domnului Gabriel Abuzatoaie, pe care a semnalat-o la 25.10.2010. In continuare va prezint patania mea:la data de 08.03.2010, am avut o interventie tehnica la autoturismul ce-l detin, efectuata la IPSO Otopeni (serviciile acestei Societati fiind prompte si de calitate),fiind client BRD finance, evident,am achitat contravaloarea lucarii(2.473 lei)prin cardul ce-l detin. Ca cetateanul caruia ii place sa-mi achit obligatiile ce le am fata de institutii, la data de 24.03.2010, in jurul orelor 10.00,am alimentat cardul BRD finance, la Subcursala BRD P-ta Victoriei Bucuresti, cu suma de 2.550 lei si-am intrebat casiera daca, aceasta suma, va fi transferata in cont pana cel tarziu la 25.03.a.c.; fiindca la data de 26.03.2010 sunt planificat la IPSO Otopeni pentru revizia autoturismului si intentionez sa platesc cu acel card. La 26.03.2010 la ora 7.30 m-am prezentat la IPSO Otopeni unde revizia masinii ar fi durat pana in jurul orelor 10.00. La rugamintea mea, ca am probleme la serviciu, prin amabilitatea care-i caracterizeaza, la ora 9.30 revizia a fost efectuata. Cand m-am dus la caserie pentru a achita contravaloarea serviciilor, nu mica mi-a fost mirarea, sa mi sa spuna ca nu am bani pe card. Prin bunavointa doamnei casiere, aceasta a luat legatura la BRD finance, cu multa greutate s-a putut intra in contact cu dumnealor datorita sistemului robotizat al legaturilor telefonice si care, cu toata rabdarea pe care o ai, este innebunitor. Cu chiu cu vai, o operatiune de plata cu cardul, care, de regula, nu dureaza nici un minut, datorita modului de lucru al acestei banci, "bunavointei" personalului, pe mine m-a "costat"(din timpul meu) o simpla plata cu cardul - 40 minute. Ma gandesc, in ce masura sa mai raman clientul dumnealor? Dat fiind timpul pierdut, nervii pe care mi i-au facut,toate, cu pretul sanatatii mele?!

AURELIAN NAN (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului domnului Aurelian Nan, BRD Finance a luat legatura cu acesta clarificand problema si aducand lamuririle necesare privind situatia semnalata. BRD Finance

BRD Finance - Card de credit

01 Iulie 2009

Am intalnit banca in interiorul unui supermarket si asa am facut un credit pentru ca nu vroiam sa renunt la niste cumparaturi. De atunci folosesc cardul la cumparaturi pe gratie sau rate si imi este foarte folositor ca pensionara. Nu am fost restanta niciodata iar cand s-a intamplat sa nu primesc extrasul (nu din vina bancii) am fost atentionata si nu m-am suparat pentru ca mi-a fost de ajutor. Am o relatie foarte buna (corecta) cu BRD (ma refer si la alte produse bancare)si nu apelez niciodata la alta banca.

GEORGETA SPATARELU (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus