Opinii clienti BRD Finance

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD Finance - Card de credit

26 Martie 2010

Regretabil ca, subsemnatul, am avut o experienta asemanatoare ca a domnului Gabriel Abuzatoaie, pe care a semnalat-o la 25.10.2010. In continuare va prezint patania mea:la data de 08.03.2010, am avut o interventie tehnica la autoturismul ce-l detin, efectuata la IPSO Otopeni (serviciile acestei Societati fiind prompte si de calitate),fiind client BRD finance, evident,am achitat contravaloarea lucarii(2.473 lei)prin cardul ce-l detin. Ca cetateanul caruia ii place sa-mi achit obligatiile ce le am fata de institutii, la data de 24.03.2010, in jurul orelor 10.00,am alimentat cardul BRD finance, la Subcursala BRD P-ta Victoriei Bucuresti, cu suma de 2.550 lei si-am intrebat casiera daca, aceasta suma, va fi transferata in cont pana cel tarziu la 25.03.a.c.; fiindca la data de 26.03.2010 sunt planificat la IPSO Otopeni pentru revizia autoturismului si intentionez sa platesc cu acel card. La 26.03.2010 la ora 7.30 m-am prezentat la IPSO Otopeni unde revizia masinii ar fi durat pana in jurul orelor 10.00. La rugamintea mea, ca am probleme la serviciu, prin amabilitatea care-i caracterizeaza, la ora 9.30 revizia a fost efectuata. Cand m-am dus la caserie pentru a achita contravaloarea serviciilor, nu mica mi-a fost mirarea, sa mi sa spuna ca nu am bani pe card. Prin bunavointa doamnei casiere, aceasta a luat legatura la BRD finance, cu multa greutate s-a putut intra in contact cu dumnealor datorita sistemului robotizat al legaturilor telefonice si care, cu toata rabdarea pe care o ai, este innebunitor. Cu chiu cu vai, o operatiune de plata cu cardul, care, de regula, nu dureaza nici un minut, datorita modului de lucru al acestei banci, "bunavointei" personalului, pe mine m-a "costat"(din timpul meu) o simpla plata cu cardul - 40 minute. Ma gandesc, in ce masura sa mai raman clientul dumnealor? Dat fiind timpul pierdut, nervii pe care mi i-au facut,toate, cu pretul sanatatii mele?!

AURELIAN NAN (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului domnului Aurelian Nan, BRD Finance a luat legatura cu acesta clarificand problema si aducand lamuririle necesare privind situatia semnalata. BRD Finance

BRD Finance - Probleme diverse

03 Martie 2010

In urma convorbirii telefonice, in mare sa speram ca s-a rezolvat problema. Multumesc acestui site si multumesc raspunsului prompt al acestei institutii.

Gabriel Abuzatoaie (Bucuresti, Bucuresti)

BRD Finance - Probleme diverse

25 Februarie 2010

Ce mai grava problema cu cei de la BRD Finance o reprezinta angajatii (operatorii), in afara de slaba lor pregatire si evidenta incompententa se adauga si tupeul incredibil pe care il au.Iti dau raspunsurii de genul "a fost sarbatoare si probabil de aceea...", "probabil vreo problema tehnica..." etc. Si acum sa revenim la problema in cauza: am depus suma de 900 RON pe data de 22.02.2010, suma anuntata telefonic pentru a intra pe disponibil mai repede, sun pe data de 24.02.2010 si intreb cand intra banii pe disponibil si mi se spune ca vor intra pe data de 25.02.2010 dupa ora 14(acest raspuns este inregistrat telefonic). Sun pe data de 25.02.2010 si mi se spune ca pe 26.02.2010 intra banii, desi astazi este a III a zi lucratoare, raspunsul lor fiind "ca a fost probabil ceva de ordin tehnic", nepasandu-le de problemele si calculele mele. Eu imi achit datoriile la timp, iar ei niciodata!!! Vreau sa fac o reclamatie , pentru ca nu se mai poate. Nu e posibila o asemenea atitudine a angajatilor acestei institutii. Eu nu ma plang de serviciile acestei banci,pentru ca de ele sunt foarte multumit, cu toate ca altii nu.Ce este de facut? Va multumesc

Gabriel Abuzatoaie (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul BRD Finance

In urma mesajului clientului Abuzatoaie Gabriel, BRD Finance a luat legatura cu acesta clarificand problema si aducand lamuririle necesare privind situatia semnalata BRD Finance

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

11 Ianuarie 2010

Problema semnalata anterior a fost prompt si corect rezolvata de catre banca, in consecinta nota acordata a fost revizuita. Consider ca se poate apela la serviciile acestei banci si la acest tip de credit cu optiuni avantajoase de plata, cat timp derularea contractului se desfasoara in conditii de transparenta si corectitudine din partea tuturor partilor implicate. Focus - a se verifica inainte de semnarea contractului daca informatiile primite de la operator coincid cu cele trecute in contract - asigurati-va ca ati primit o copie dupa contract! Felicitari pentru Conso! Felicitari pentru BRD Finance, Ana Maria G

Ana Maria Grigoras (Bucuresti, Bucuresti)

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

07 Ianuarie 2010

In toamna 2007 am incheiat un contract de credit - cu un card Carrefour asociat - o oferta avantajoasa - fara comisioane, cu perioada de gratie si diferite modaliati de plata. La sfarsitul contractului (nov.2008) nu aveam nicio datorie la BRD Finance. Deoarece cardul avea termenul de expirare dupa un an, iar eu nu aveam nevoie de prelungirea contractului de credit, pentru buna regula, am vrut sa depun cardul la BRD Finance. Am sunat la numarul de telefon indicat in extrasul de cont. Mi-a raspuns amabil o operatoare. Am explicat situatia - si anume ca nu am nevoie de credit in continuare, ca sunt plecata din tara pe o perioada mai lunga si doresc sa-mi spuna adresa unde pot sa predau cardul. Operatoarea mi-a spus ca nu este nevoie, ca pot sa pastrez cardul si ca nu costa nimic. Asa am facut. Numai ca dupa un an a inceput sa sune cineva de la banca pe telefonul mobil a fiului meu (eu nu eram in tara) ca am de achiat o suma de vreo 27 lei(nu stiu pentru ce si de ce). Desi i s-a explicat situatia persoanei care a sunat de la banca, banca a trimis in decembrie 2009 un extras de cont cu o suma marita si apoi in ian 2010 o scrisoare de recuperare a sumei de vreo 31 lei cu avertisment ca suma creste continuu. Am sunat la banca si dupa o perioada destul de lunga de asteptare, apoi de discutii la recuperare, apoi la carduri telefonul s-a intrerupt (era pe roaming - si a costat de vreo 3 ori mai mult decat suma care pretinde banca ca o datorez). Acum nu am posibilitatea de a telefona pentru a continua discutia cu banca. De aceea, rog sa fiu contactata pe e-mail sau sa mi se comunice adresa la care pot contacta un manager sau un factor responsabil al bancii. Eu inteleg sa platesc pentru ce am cerut - da nu inteleg de ce trebuie sa platesc pentru ce nu am vrut, sau pentru o neglijenta. Pana la aceasta intamplare chiar am apreciat aceasta banca - nu pot sa cred ca ar putea recurge la astfel de forme pentru a lua bani. As vrea sa cred ca asa este si ca a fost doar o eroare. Nicio banca nu prelungeste sau schimba un contract fara acceptul parti implicate si fara sa se asigure ca acea persoana mai exista. Consider ca nu am nicio datorie fata de banca iar banca va analiza si isi va revizui pozitia. Deocamdata ma abtin a recomanda sau nu aceasta banca. Voi reveni si imi voi spune punctul de vedere dupa solutionarea problemei. Campurile marcate fiind obligatorii - voi pune 1 - cu precizarea provizorii, problema semnalata putand fi doar rodul unei erori ce poate fi eliminata. Rog sa fiu contactata de banca pe adresa de email indicata sau sa mi se comunice o adresa la care pot contacta un manager al bancii - cu responsabilitati de rezolvare a unor asemenea situatii. Numarul de telefon mobil nu a fost acceptat in casuta din formular. In urmatoarele 2 saptamani se poate suna pe nr de mobil al fiului meu (unde s-a mai sunat) pana in ora 10. Cu respect, Ana Maria G.

Ana Maria Grigoras (Bucuresti, Bucuresti)

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

24 Noiembrie 2009

Am cumparat un telefon de la Euro GSM prin BRD Finance. Pe timpul desfasurarii ratelor nu am primit nici o informatie de la ei cum ca ar fi primit ratele trimise de mine lunar. La sfarsitul contractului cand i-am sunat sa vedem daca este totul ok, mi-au spus ca mai am de plata o suma mare de bani, cand eu stiam ca nu mai am nimic. Norocul meu a fost ca am pastrat chitantele, le-am trimis si totul a fost ok. Nu sa-si ceara scuze, nu nimic. Aviz amatorilor. Evitati BRD finance pe cat posibil. Nu trimit nici un extras lunar acasa cu ratele pe care le-ai platit. Cand am sunat si le-am trimis prin fax chitantele, am cerut sa vorbesc cu un manager de la ei sa-mi spun oful dar tipa de la telefon mi-a spus ca nu este cazul ca a retinut ea si mi-a inchis telefonul. Cand vrei sa-i contactezi astepti cel putin o ora la telefon pe motiv ca sunt multi clienti \"cu probleme \"si doar trei operatoare.

Gicu Apetrei (Petrosani, Hunedoara)

Raspunsul BRD Finance

Situatia prezentata a fost generata de efectuarea de catre client a unor plati incorecte pentru cele trei credite de consum contractate in vederea achizitionarii de produse. Coordonatele creditelor (perioada de creditare, valoare rata lunara, numar de rate, data scadenta) se regasesc atat pe contractele semnate, la data solicitarii acestora, cat si in scrisorile informative transmise de BRD Finance ulterior, la adresa de corespondenta declarata. In ceea ce priveste extrasele de cont aferente cardului de credit, acestea s-au emis si transmis lunar la adresa de corespondenta, cat si prin e-mail, la adresa indicata de catre clienta. Convorbirile telefonice au fost tratate de catre angajatii departamentului Relatii Clienti BRD Finance cu un grad ridicat de profesionalism, disponibilitate si implicare, furnizand toate detaiile necesare rezolvarii acestei situatii. Ulterior apelurilor initializate catre BRD Finance, situatia prezentata de clienta a fost clarificata si solutionata favorabil. De asemenea, va informam ca gradul de disponibilitate al operatorilor serviciului de relatii cu clientii este ridicat, timpul maxim de asteptare pana la preluarea unui apel de catre acestia fiind in medie de 15 secunde. Ii asiguram in continuare pe clientii BRD Finance de intreaga noastra disponibilitate in solutionarea rapida si eficienta a tuturor solicitarilor lor. BRD Finance

Inapoi sus