Opinii clienti BRD Finance

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD Finance - Credit nevoi personale

19 Mai 2011

In urma 10 zile am facut un dosar de refinantare si stiu din experienta ca raspunsul vine foarte repede. De data aceasta insa se lasa asteptat cam mult si nu stiu de ce. Am sunat si am intrebat si mi s-a spus sa mai astept ca sunt multe dosare si...Va rog daca se poate sa-mi dati un raspuns indiferent daca e pozitiv sau negativ cat mai urgent ca sa stiu ce am de facut VA MULTUMESC

MARIA ORZA (Bucuresti, Bucuresti)

BRD Finance - Card de credit

25 Ianuarie 2011

Buna ziua. Doresc si eu sa exprim experienta avuta cu un card de credit BRD Finance Dacia. Sunt extrem de nemultumit de cum isi trateaza clientii aceasta institutie. 1- pentru a realiza o legatura telefonica cu BRD Finance dureaza in medie 15-20 de minute (timp in care robotul iti spune cat de important este telefonul tau pentru ei (?) si sa astepti) 2- operatorii nu au nici cea mai mica pregatire (vorbesc cu o aroganta si o lipsa de profesionalism care pe mine ma sperie) 3- daca nu platesc exact la scadenta incep sa sune in zile si la ore de neinchipuit (sambata sau duminica la ora 9 sau 10 dimineata). Eu doresc sa rambursez anticipat restul de plata si sa termin orice fel de legatura cu aceasta firma (dar deocamdata nu reusesc sa-i prind la telefon, doar robotul pentru 15-20 de minute si renunt, pentru ca nu am atat timp de pierdut cu aceasta ignoranta a BRD Finance).

Cosmin Romosan (Cluj-Napoca, Cluj)

Raspunsul BRD Finance

Ca urmare a mesajului de mai jos, BRD Finance a luat legatura cu domnul Cosmin Romosan in data de 10.02.2011, clarificand situatia prezentata. BRD Finance

BRD Finance - Card de credit

28 Iulie 2010

Buna ziua, am un Card Rombiz care mi-a expirat in luna iunie 2010 si nu am observat. Intre timp, in luna iulie am depus o suma de bani in contul acestui card pe care nu o mai pot folosi momentan. Am discutat cu o doamna de la BRD Finance si mi-a zis ca trebuie mai intai sa mi se aprobe emiterea unui nou card datorita faptului ca am avut niste intarzieri de plata. Mentionez ca aceste intarzieri le-am inregistrat in perioada cand un membru al familiei a ramas fara serviciu si apoi o perioada mi-a fost greu sa ajung la zi cu plata. Dorinta mea este sa pot utiliza in continuare acest card, dar trebuie sa astept sa vad daca mi se aproba emiterea altuia. O zi buna.

Simona Stan (Slobozia, Ialomita)

Raspunsul BRD Finance

In urma mesajului doamnei Simona Stan, BRD Finance a clarificat situatia semnalata, clienta urmand sa primeasca un nou card. BRD Finance

BRD Finance - Card de credit

14 Iulie 2010

Am primit de la BRD Finance un card Rombiz. Am vazut ca au dobanda mica, motiv pt care l-am folosit. Eu nu am tinut evidenta banilor scosi de pe card, un grafic cu banii scosi si cu ratele platite nu am primit, motiv pt care am achitat 2 ani rate. Acum, fiind bugetara, nu am mai avut posibilitate, salariul meu scazand, si am ramas restanta cu 2 rate. Banca a dat contractul unei firme de recuperare care percepe comisioane foarte mari. Am facut un alt imprumut pentru a achita deoarece "m-au jecmanit" cei de la brd finance. Dar am sunat in doua zile consecutive la ei si am vorbit cu doua doamne si le-am cerut explicatii despre suma care mai e de plata. Acestea mi-au spus sume diferite. Ce sa mai inteleg? Pentru ca ei "fura"pe fata si nu au reprezentanta decat la bucuresti, intentionez sa vorbesc cu cineva capabil sa ma lamureasca si pe mine.

daniela girbea (Fagaras, Brasov)

BRD Finance - Credite bunuri in magazine

25 Aprilie 2010

in luna iulie 2009 am cumparat un tv ce valora1699 lei pentru care mi sa calculat un total de plata de 4292 lei pe perioda de60 luni dobinda fiind 11% pe an ma simt foarte inselat pentru care cer calcularea sumei pentru plata anticipata a creditului in caz ca nu voi fi multumit de suma calculata nu voi mai achita nici 0 rata.

emilian persic (Campulung Moldovenesc, Suceava)

BRD Finance - Card de credit

31 Martie 2010

La data de 30.03.2010 am fost contactat telefonic de doamna Cristina ZINCA de la BRD finance si am discutat in legatura cu reclamatia pe care am facut-o la 26.03. 2010. Vreau sa multumesc pentru amabilitatea pe care a dovedit-o domnia sa, precum si a precizarilor pe care mi le-a adus. In acest context,dupa cum am si presupus, ceea ce mi s-a intamplat a fost numai un incident nefericit, iar BRD finance ramane o institutie serioasa. Cu stima, Aurelian NAN

AURELIAN NAN (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus