Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

25 Februarie 2019

Buna ziua, Sunt client BCR One, incasez salariul la ei, am de asemenea cateva produse bancare si vreau sa va aduc la cunostinta experinta mea total neplacuta cu doamna Alina Visan de la BCR, Agentia Victoriei. Nu este o chestiune personala dar trebuie sa va aduc la cunostinta si dvs aceste lucruri pentru a nu va lovi de aceleasi probleme/persoane. Pe scurt am luat initial un credit de nevoie personale de la BCR de aprox 12K euro ce urma sa fie o parte din avans pentru un credit ipotecar pentru o casa pentru care urma sa fac un credit de 116 000 euro. Si acum incep problemele cu aceasta domana Visan de la agentia Victoriei; La accesarea creditului de nevoi personale, desi am specificat ca nu doresc asigurare de viata, doamna Visan a introdus-o totusi in credit. In fine, dupa ce am luat creditul acesta am facut o cerere de renuntare la aceasta asigurare. Insa, dupa cateva zile cand am ajuns la banca (pt creditul ipotecar) cererea de renuntare la asigurare zacea pe birou si nu fusese trimisa catre colegii doamnei Visan. Acesta este doar un aspect minor. Inca de la primul contact cu aceasta doamna Visan, mi-am dat seama ca ceva nu este in regula si anume cand am sunat-o pentru prima oara (s-o intreb ce documente imi trebuiesc de la angajator) mi-a raspuns rastit ca ea are treaba si sa nu o mai stresez...asta in conditiile in care era printre primele interactiuni. De altfel cand eram la ea la birou spune ca "toti clientii o streseaza ..mai are sa le repare caloriferele ca in rest le face pe toate" citand-o pe dansa :) De fiecare data cand o sunam pe doamna Visan nu raspundea, la email daca raspundea dupa 1-2 zile era ok. De altfel m-a chemat la banca de 2 ori si stabilisem ora exacta, insa cand am ajuns acolo doamna Visan nu era, am incercat sa o sun, imi inchidea telefonul si bineinteles ca nu mai revenea inapoi. Am spus ok, merg mai departe chiar daca se comporta nepoliticos si neprofesional. Revenind la creditul ipotecar pt casa, doamna Visan mi-a spus ca cei din centrala sunt dispusi sa finateze doar 109 000 euro; am spus ok, voi rambursao parte din creditul de nevoi personale pentru a putea lua suma necesara creditului cum de altfel am si procedat. Am asteptat si dupa 4 zile revine doamna Alina Visan spunandu-mi ca de fapt s-a aprobat 59 000 euro din cei 116 000... O intreb cum e posibil ca acum o saptamana sa dea ok-ul pentru 109 000 euro, sa fac rambursare anticipata si acum sa primesc mult mai putin, domna Visan imi tipa in telefon spunand "Te rog sa taci cand vorbesc eu..." si ca ea nu a spus niciodata asa ceva. Aceasta a fost ultima discutie cu doamna Alina Visan fiind momentul in care mi-am dat seama ca nu mai pot continua colaborarea cu dansa. Este pacat pentru BCR ca are asemenea angajati si marturisesc ca nu am fost abordat in asemenea mod niciodata, la nicio banca. Desi imi place BCR, primesc salariul la ei in cont si folosesc serviciile lor aceasta experinata mi-a lasat un gust amar. Poate ca doamna Visan este obosita, are multi clienti inteleg asta, dar daca nu poate duce cat si-a asumat mai bine nu ma lua ca si client si nu era nicio problema. Felul in care comunica cu clientii, nepasarea, neprofesionalismul si dezinteresul dansei este peste orice prag suportabil. Va multumesc pentru timpul alocat citirii acestei sesizarii, nu este o chestiune personala, este doar experinta mea de colaborare cu doamna Alina Visan, BCR Victoriei. O zi buna va doresc, numai bine!

Mihai Penescu (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

03 Mai 2018

In principiu produsul este bun, pana anul acesta nu au fost probleme mari, ca sa zic asa. Dupa cum probabil stiti, la un credit ipotecar, ai obligativitatea de a asigura imobilul in favoarea bancii. Numai ca eu comparand mai multe oferte printre care si cea a bancii (care era dubla ca si cost), am ales sa fac la un broker asigurarea si sa o prezint bancii (in primul an a fost mai complicat un pic pentru ca banca trebuia sa verifice ce acopera, dar a fost ok, adica s-a rezolvat). Ca sa intelegeti mai bine, o sa va explic ca in fiecare an inainte sa inchei polita (la acelasi asigurator, cu aceleasi date si aceleasi clauze), prezentam pe e-mail un draft al asigurarii pers de contact de la agentia unde incheiasem creditul, dupa ce in prealabil avusesem grija sa intreb la banca suma asigurata (se asigura la valoarea pietei si aceasta se modifica de la an, la an). Si ce credeti? In fiecare an polita trebuia modificata, ba la cesionat in favoarea : nu mai era corect ca in primul an sa trec agentia unde incheiasem polita, ba adresa sau sediul BCR trebuia altul in fiecare an, ba nu mai stiu ce .....Cu rabdare am rezolvat toate cerintele in fiecare an. Anul acesta au desfiintat agentia Alba Iulia unde facusem creditul si unde credeti ca au mutat -o ? la vreo 7 km distanta (din buricul targului undeva pe la iesirea din Bucuresti) pe B dul Theodor Palady. Constiincios cum sunt, la inceputul lunii martie (asigurarea expira pe 31 martie) incep sa dau telefoane la BCR sa cer o persoana de contact de la agentia noua, sau un nr de telefon, o adresa de e-mail ...ceva pentru a putea colabora civilizat fara sa iau traficul din bucuresti la picior si sa pierd jumate de zi dus intors (ca na, am un credit, trebuie sa muncesc ca sa-l platesc....ghinion).Nu am reusit in nici un chip sa rezolv...ba ca nu exista nr de telefon in agentii, ba ca nu pot sa mi dea persoane de contact si in consecinta trebuie sa merg acolo. Citesc contractul de credit, vad ca la clauze scria doar ca trebuia sa prezint in original asigurarea (fara sa se specifice "trebuie depus personal la agentie"), si pe 27.03.2018 imediat ce inchei on line Asigurarea (exact ca cea de anul trecut-doar cu suma noua comunicata de BCR, de fapt asigurarile -PAd si facultativa) o si trimit la contact.center@bcr.ro, atat politele cat si chitantele in original (totul facandu-se on line). Pe 31.03.2018 mi se raspunde pe e-mail ca trebuie sa merg, de data asta in orice unitate BCR, ca sa depun hartiile. Ca un om naiv ce sunt, merg in prima zi lucratoare (mai exact pe 2.04.2018) si depun intr o unitate Asigurarile si chitantele printate ca na BCR are deviza "Clientul nostru, sclavul nostru....". La cateva zile primesc tele de la unitatea unde am depus cum ca PAD-ul este cesionat in favoarea bancii si ca trebuie cesionat in favoarea mea ca nu stiu ce.....i-am explicat frumos ca asa fusese facute asigurarile si in anii precedenti si ca daca ei schimba regulamentul intern an de an, ar trebui sa ne comunice aceste aspect in timp util si asigurarea esto ok din punctul meu de vedere atata timp cat am respectat regulile care le cunosteam de anul trecut. Si ca sa imi arate cum stau treburile in Romanica, mult apreciata si protejata BCR, imi incaseaza deja de 2 luni o suma lunar pentru o polita emisa automat de ei, dar pe care nu am vazut o in viata mea. Si uite asa sta clientu BCR cu 2 asigurari valabile si pierde multe ore la call center si pe internet incercand sa rezolve problema creata artificial de Bcr. Mentionez ca am sesizare la BCR facuta pe data de 4 sau 5 aprilie exact pe aceasta tema si nu am primit nici un raspuns, ba mai mult in repetate randuri (in luna aprilie)la callcenter ma asigurau ca nu s-a emis nici o polita de asigurare de catre BCR. Rusine BCR!!!!

Emil Negut (Bucuresti, Bucuresti)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

01 Septembrie 2017

In 2007 am cumparat un apartament cu ipoteca la BCR. Din 2007 in 2011 cand am plecat la alta banca a crescut dobanda in euro de la 7% la 11% fara acte aditionale sau ceva de genul in contextul in care euriborul a scazut cu vreo 4%. Contract mai stufos si clauze contractuale abuzive, costuri ascunse nu cred ca mai este la o alta banca din Romania. M-am gandit o perioada sa-i dau in judecata dar am renuntat la idee si am facut refinantare in alta parte. Fugiti de BCR si lasatii sa falimenteze.

Marius Lupu (Iasi, Iasi)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

15 August 2015

O banca oribila ca si serviciu cu clientii. S-a facut un antecontract cu vanzatorul locuintei, cu despagubire de 1000 de eur in cazul in care nu achit pretul apartamentului. BCR a dat, inainte de a incheia antecontractul, dupa o sumara analizare a dosarului de catre ofiterul de credit, toate garantiile ca creditul va fi acordat. Ba chiar s-au evaluat posibilitatile maririi acestui credit. Au fost luate in calcul veniturile a 3 persoane. Una din ele era propriul administrator al firmei. 2 persoane lucrau la firma si a 3a bugetara ca si coplatitor. Bugetara coplatitor avea venitul cat veniturile cumulate ale celor doi imprumutati. La cumul de salarii, bugetara nu era luata in calcul, fiind suficiente veniturile celorlalte 2 persoane. A durat 2 saptamani pentru a verifica dosarul si BCR a respins creditul pe motiv ca numarul de tel al firmei nu mai fusese reactualizat la finante. S-a renuntat la o parte din credit cat asigura respectiva persoana si s-a cerut din nou analizarea dosarului. Au mai trecut 2 saptamani si din nou au refuzat dosarul pe motiv ca persoana care era administrator la firma nu dovedea ca firma este de incredere desi stiau ca creditorul este propriul administrator. Au considerat ca si-a marit salariul doar pentru a contracta creditul. Creditul solicitat initial reprezenta doar jumatate din valoarea apartamentului. Valoarea apartamentului era de 45000 de eur. Deci un credit de 22.000 de eur pe 10 ani. Sau pierdut 1000 de eur aiurea. Evitati BCR. Sunt niste gunoaie. Nu acceptati niciodata pe antecontract despagubiri la vanzator pentru situatia cand nu puteti plati deoarece nu da banca creditul. Riscati sa pierdeti, nu doar cu BCR. Astea-s bancile din Romania. S-a reusit pana la urma contractarea creditului la BRD. Cele 2 banci mentionate, sunt singurele care accepta credit in lei cu dobanda fixa.

Pop George (Iasi, Iasi)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

23 Decembrie 2014

Am incheiat la BCR un contract banca pentru locuinte in Ian 2013. Dobanda atunci era de 6%. Nici azi 23. dec 2014 prima transa de la stat nu a venit pe motiv ca nu a fost acordata de stat , anul 2014 fiind an electoral !? Cu alte cuvinte BCR a vandut pielea ursului din padure! Dar dobanda inclusiv pe 2013 a scazut la 3% iar dobanda pe cei 25% prima de la stat se la aplica cand banii vor intra in contul meu! Este strigator la cer si voi rezilia contractul azi. Prefer sa pierd acum mai putin. Vreti un sfat: ING. Sarbatori Fericite!

mateev liliana (Tulcea, Tulcea)

BCR - Credit ipotecar/ imobiliar

04 Octombrie 2014

Buna ziua, Am rugamintea sa ma ajutati cu urmatoarea situatie avuta cu BCR-ul. Am incheiat in 2011 un credit prima casa pentru suma de 38.500 euro. In fiecare am mi-am reinnoit politele de asigurare la valoarea creditului. Acum insa imi cer sa fac asigurarea facultativa la valoarea la care apartamentul a fost evaluat. De cand?cum? Nu m-a informat nimeni de acest aspect. Mai mult, inainte de a incheia polita, am sunat in call centerul BCR de unde mi s-a comunicat ca polita facultativa trebuie sa o inchei pentru suma de 18.000 euro. Unde pot cere mai multe informatii? In cadrul carei institutii intra in jurisdictie pentru adresarea unei plangeri? Multumesc anticipat pentru orice recomandare/ indrumare.

Flavia Luca (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus